Minder te tweaken is soms wel jammer.quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Die gast heeft nog twee reacties nodig voor een leuk aantal, laat dat even zijn eerste prioriteit zijn zegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
We moeten allemaal bidden voor onze goede VBL vriend @:RensAjacied
Hij heeft Dengue in Bali
Oei.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
Hij heeft Dengue in Bali
Destemeer reden om voor onze makker te biddenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die gast heeft nog twee reacties nodig voor een leuk aantal, laat dat even zijn eerste prioriteit zijn zeg
Ik dengue het niet nee.quote:
Hij is op vakantie op Bali idiootquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef Salina het volgende:
Misschien opgelopen op Lombok of de Gili's? Meer kans op dengue daar dan op Bali denk ik.
We laten God gewoon zijn dengue doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Destemeer reden om voor onze makker te bidden
Dat sowieso maatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We laten God gewoon zijn dengue doen.
quote:
ja komop zegquote:
@Salina moet je altijd kort houden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ja komop zeg
onze maat gaat 2 weken naar bali krijgt dengue
En dan heb je zo'n betweter die vraagt of ie niet toevallig op Lombok is
Da's bali zeg @Salinaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
Hij heeft Dengue in Bali
Da's een goeie vriendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:51 schreef vrijgevochten het volgende:
wel fijn dat we zo de slachtoffers in indo herdenken nu zo met Rensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |