Had hem al bijna meegenomen deze week, maar ben toch maar thuis nog even gaan nalezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Eens. Ik heb zelf de nieuwe iPad mini. Gebruik ‘m bijna dagelijks. Ligt wat lekkerder in de hand dan die grote maar ja dan heb je wel meer scherm. Al stoor ik me daar niet aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mobiel werkt lekkerder maar is voor andere dingen.
Series kijken op een tablet, in bed, in het vliegtuig, etc.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had hem al bijna meegenomen deze week, maar ben toch maar thuis nog even gaan nalezen.Waar wil je hem voor gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PellèGodquote:
Enkel Netflix en surfen. Verder niks.quote:
Kleiner en ouder, niet wat ik zoek. Als ik het doe, dan doe ik het goed. Dan ook lang plezier van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan gewoon de 9th gen goedkoopste versie nemen zou ik zeggen
Fair.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleiner en ouder, niet wat ik zoek. Als ik het doe, dan doe ik het goed. Dan ook lang plezier van.
Ik leg geen 600+ neer om een kleinere tablet dan nu te hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fair.
Hoewel met dit beperkte gebruik de 9th tegen 10th gen echt marginaal korter/langer mee zullen gaan.
De 9th gen is de helft van de prijs.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leg geen 600+ neer om een kleinere tablet dan nu te hebben.![]()
Ik koop echt geen ouder iets.quote:
Ik heb nu 64gb en dat is echt een drama.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:34 schreef Bezsen het volgende:
Vooral omdat je geen 256GB nodig hebt voor browsen/netflixen.
Volgende week announcen ze een grotere ipad air.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu 64gb en dat is echt een drama.
Dus ik haal die ik gekozen heb volgende week op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |