quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland
[..]
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah thanks
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Je vraagt wel heel erg veel van me. Kom over een jaar of 10 eens terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd dit soort puberale haat los te laten en gewoon eens proberen wat leuks van je leven te maken
Waarom mag je deze persoon niet, lijkt mij de juiste vraagquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:15 schreef Zoon_John het volgende:
Boys, er is een klootzak, iemand die ik echt niet mag. Die is voor Roda JC, ik heb geen verstand van voetbal maar zag dat die club promotie kan maken of zo.
Is er een kans dat die dat halen? Het liefst zie ik die gast die voor zijn clubje is, helemaal janken.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:18 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je vraagt wel heel erg veel van me. Kom over een jaar of 10 eens terug.
Macaroni van gisteren; heb net drie pannenkoeken gegeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Lang verhaal kort, ik liep ergens stage. Werk is moeilijk te vinden in het wereldje waar ik in zit. Mijn stagebegeleider was zwaar tevreden met mij, en wist ook dat het moeilijk was voor mij om ergens aan de bak te komen. Hij had zoiets van John is goed, we nemen John aan, moet nog een beetje ervaring op doen, maar komt goed, de basis is er.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom mag je deze persoon niet, lijkt mij de juiste vraag
Wat er op?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Macaroni van gisteren; heb net drie pannenkoeken gegeten.
Kun je beter gewoon zijn banden lek steken ipv hopen dat zijn clubje niet promoveert.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ik liep ergens stage. Werk is moeilijk te vinden in het wereldje waar ik in zit. Mijn stagebegeleider was zwaar tevreden met mij, en wist ook dat het moeilijk was voor mij om ergens aan de bak te komen. Hij had zoiets van John is goed, we nemen John aan, moet nog een beetje ervaring op doen, maar komt goed, de basis is er.
Die andere gunde mij dat echter niet, en ging moeilijk doen. Heeft mijn stagebegeleider uit de sollicitatieprocedure gezet en toen ik op gesprek bij hem moest, ging die moeilijk doen en heel hoog van de toren blazen mij uitlachen.
Dus ja....
Oke oke oke, klinkt wel als iemand die voor Roda kan zijn jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ik liep ergens stage. Werk is moeilijk te vinden in het wereldje waar ik in zit. Mijn stagebegeleider was zwaar tevreden met mij, en wist ook dat het moeilijk was voor mij om ergens aan de bak te komen. Hij had zoiets van John is goed, we nemen John aan, moet nog een beetje ervaring op doen, maar komt goed, de basis is er.
Die andere gunde mij dat echter niet, en ging moeilijk doen. Heeft mijn stagebegeleider uit de sollicitatieprocedure gezet en toen ik op gesprek bij hem moest, ging die moeilijk doen en heel hoog van de toren blazen mij uitlachen.
Dus ja....
Nog een toetje?quote:
De dag is nog niet voorbij!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:49 schreef GGMM het volgende:
Tot overmaat van ramp wordt m'n pakketje toch bezorgd vandaag over een uur.
Dan ben ik niet thuis
Wat een vreselijke kutdag
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nieuws, het paste blijkbaar door de brievenbus
Eind goed, al goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |