Ik kijk al bijna 5 jaar geen films en series meer. Zolang mensen blijven kijken verandert er niks. Ik moet zeggen dat ik m’n films en series helemaal niet mis.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amerikanen zijn het ergste van allemaal.
Schreeuwen moord en brand als een donkere of Aziatische rol opeens door een blanke gespeeld is maar staan te juichen als ze voor blanke rollen opeens een donkere of een Aziaat casten.
Zie dat nu weer veel nu ze voor x-men aan het casten zijn. Ze willen allemaal dat Rogue en Gambit door donkere mensen worden gespeeld maar Jubilee moet perse een Aziatische actrice zijn en Storm een Afrikaanse verschrikkelijk hypocriet.
Komt allemaal door dat Hollywood dat zit vol pedo’s en doet dit ter compensatie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk al bijna 5 jaar geen films en series meer. Zolang mensen blijven kijken verandert er niks. Ik moet zeggen dat ik m’n films en series helemaal niet mis.
Dat deden wij vroeger met die gratis bijbels die ze uitdeelde op school.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:28 schreef kree het volgende:
ik heb btw. en mss moet ik dit maar niet vertellen..... maar had dus ooit geen vloeitjes enzo meer. LOL
Toen heb ik paar blanco blaadjes uit de bijbel maar gebruikt ervoor
ja hahahaha. maar tis te erg eigenlijk. daarom heb ik maar de blanco blaadjes gebruikt. LOLquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger met die gratis bijbels die ze uitdeelde op school.
ja die kleine blauwe, ken ze wel iddquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger met die gratis bijbels die ze uitdeelde op school.
Je haalt twee dingen door elkaar. Vroeger werden "donkere of Aziatische" rollen gespeeld door blanken die (vaak) een stereotype "donkere en Aziatische" persoon neerzette. Denk aan alle ophef over de "blackface" praktijk. Er gebeurt een beetje hetzelfde met zwarte pieten, hoewel die vaak niet als dom en lui worden gespeeld bij de intocht van sinterklaas.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schreeuwen moord en brand als een donkere of Aziatische rol opeens door een blanke gespeeld is maar staan te juichen als ze voor blanke rollen opeens een donkere of een Aziaat casten.
Voor dudor? Gewoon de goedkoopste kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oke op zoek naar Japanse Whisky
Iemand nog tips?
En jij blijft hun bankrekening spekken? Niet doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt allemaal door dat Hollywood dat zit vol pedo’s en doet dit ter compensatie.
whisky en japans?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oke op zoek naar Japanse Whisky
Iemand nog tips?
Ja, er zijn behoorlijk goede Japanse Whiskies (whiskys?)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
whisky en japans?
Hmmmmmms sowieso maken ze dat daar wel? geen idee ?
Nee johquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor dudor? Gewoon de goedkoopste kopen
Ze doen het geforceerd ook met rollen die nog nooit of nauwelijks in een film te zien geweest zijn nu weer sneeuwwitje en eerder Ariel en van mensen met dwergroei pakken ze inmiddels ook nog eens werk af momenteel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Vroeger werden "donkere of Aziatische" rollen gespeeld door blanken die (vaak) een stereotype "donkere en Aziatische" persoon neerzette. Denk aan alle ophef over de "blackface" praktijk. Er gebeurt een beetje hetzelfde met zwarte pieten, hoewel die vaak niet als dom en lui worden gespeeld bij de intocht van sinterklaas.
Waar jij je vaak boos overmaakt is dat rollen die origineel door blanke acteurs werden verbeeld, nu ineens door niet blanke acteurs worden gedaan. Ik zie daar persoonlijk weinig mee. Bestaande rollen van reeksen worden vaak door diverse acteurs gespeeld; diverse acteurs hebben James Bond of Dr. No gespeeld en ik zou het raar vinden als ze altijd het zelfde soort acteur kiezen, dus ook andere huidskleur of geslacht.
euhm opzich met je eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Vroeger werden "donkere of Aziatische" rollen gespeeld door blanken die (vaak) een stereotype "donkere en Aziatische" persoon neerzette. Denk aan alle ophef over de "blackface" praktijk. Er gebeurt een beetje hetzelfde met zwarte pieten, hoewel die vaak niet als dom en lui worden gespeeld bij de intocht van sinterklaas.
Waar jij je vaak boos overmaakt is dat rollen die origineel door blanke acteurs werden verbeeld, nu ineens door niet blanke acteurs worden gedaan. Ik zie daar persoonlijk weinig mee. Bestaande rollen van reeksen worden vaak door diverse acteurs gespeeld; diverse acteurs hebben James Bond of Dr. No gespeeld en ik zou het raar vinden als ze altijd het zelfde soort acteur kiezen, dus ook andere huidskleur of geslacht.
echt. nou geen idee? wist ik niet, dacht dat dat niet echt uit die hoek kwam. maar kanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, er zijn behoorlijk goede Japanse Whiskies (whiskys?)
Zoals in vikings ver voor de kolonisatie opeens een Afrikaanse vrouw als leider van een Vikingdorp omdat het zo lekker woke is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:37 schreef kree het volgende:
[..]
euhm opzich met je eens.
Maar het wordt een ander verhaal als het hele verhaal speelde om iemand die blank was/is. en er dan ineens toch maar zwart iemand inzetten omdat het beetje meer bij me toooo past.
Denk dat ie dat meer bedoelt.
kan daar ook beetje slecht tegen trouwens.
Het was ook maar een grapje. Is die man van jou zo'n kenner? Ardbeg is wel lekker, maar ik zou ook blij zijn als iemand mij een 10 jaar oude had gegevenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh
Heb ook een 19 jaar gerijpt ardberg gegeven voor kerst
bijvoorbeeld dus idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals in vikings ver voor de kolonisatie opeens een Afrikaanse vrouw als leider van een Vikingdorp omdat het zo lekker woke is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals in vikings ver voor de kolonisatie opeens een Afrikaanse vrouw als leider van een Vikingdorp omdat het zo lekker woke is.
https://uwm.edu/anthropology/vikings-in-africa/quote:According to sources in the Vikings’ fragmented historical texts, the 9th century chieftain Hastein led a fleet to the African coast around 859 C.E. after raiding multiple Mediterranean cities. Described as “fierce, mightily cruel, pestilent, and untrustworthy” by others in his time, Hastein was one of the most infamous and successful of the Vikings.
The fleet landed in Maurentania (preset-day Morocco) and sacked the city of Nekor over a period of eight days. Multiple written accounts of this event can be found, including from the 10th century historian Ilb al-Qūṭīya and the 13th century historian and geographer Abu Abdullah al-Bakri.
Ja die whisky is ouder dan hij is want werd in 92 gebotteldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Is die man van jou zo'n kenner? Ardbeg is wel lekker, maar ik zou ook blij zijn als iemand mij een 10 jaar oude had gegeven
Wesley Snipes mogen ze wat mij betreft in iedere rol casten. Wat een baasquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het geforceerde komt ook weer om de hoek kijken toen rondom 2000 opeens Wesley Snipes gecast werd als Blade gebeurde dat omdat hij het beste was voor de rol nu casten ze matige minority acteurs en actrices om lekker woke te doen.
Wesley is zelf ook aardig fruity.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het geforceerde komt ook weer om de hoek kijken toen rondom 2000 opeens Wesley Snipes gecast werd als Blade gebeurde dat omdat hij het beste was voor de rol nu casten ze matige minority acteurs en actrices om lekker woke te doen.
Je hebt wel ballen nodig om dat bij de Oscar uitreikingen te dragenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wesley is zelf ook aardig fruity.
[ afbeelding ]
O'Neill ook. gehehe.quote:
Frasier?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
O'Neill ook. gehehe.
Hoewel die dokter was ook wel leuk, hoe heet ze ook alweer? kan er ff niet opkomen.
ik volg ff niks op het moment, maargoed die SG-1 heb ik nog weer eens gekeken omdat op Amazon stond. blijft toch mooi, best goeie SFX ook voor die tijd.quote:
Haha ga weg, Goa'uld! Productie was echt dramatisch. Wel goed verhaal en leuke personages.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik volg ff niks op het moment, maargoed die SG-1 heb ik nog weer eens gekeken omdat op Amazon stond. blijft toch mooi, best goeie SFX ook voor die tijd.
nou het bleef mij toch altijd boeien, maar mss is het wat jeugd sentiment wel erin.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Haha ga weg, Goa'uld! Productie was echt dramatisch. Wel goed verhaal en leuke personages.
Niet verkrijgbaar bij Whiskybase dus sowieso wel interessant om te proberen denk ik.quote:
quote:
Ik ken het niet, maar het zal vast prima smaken.quote:Crafted in the majestic surroundings of Mt. Fuji, this whisky is an eloquent expression of Japanese precision and artistry in the world of spirits.
Stargate Universe wel eens gekeken?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:13 schreef kree het volgende:
nadat ze overgingen naar Atlantis heb ik het trouwens niet meer gevolgd, tja stukje nog, maar toen was de lol er voor mij af.
Die twee films waren nog wel ok.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet verkrijgbaar bij Whiskybase dus sowieso wel interessant om te proberen denk ik.
Zo te zien kan ik die Fujifilm whisky hier gewoon bij de slijter kopen. Jammer dat ze al dicht zijn en ik tot morgen zou moeten wachtenquote:Aisle 13, Right, Bay 18
Limited quantity
nee want dat kwam nog nog na Atlantis. vond het niet leuk meer toen enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stargate Universe wel eens gekeken?
Heeft verder weinig met SG1 of Atlantis te maken. Ik vond ‘m wel aardig, maar de kijkcijfers vielen tegen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:21 schreef kree het volgende:
[..]
nee want dat kwam nog nog na Atlantis. vond het niet leuk meer toen enzo.
Fujiquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:19 schreef devzero het volgende:
waarom maakt FOK! van "fuji" fujifilm?
Fujifilm
Ongeveer 36 euroquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel kost die daar? Hier kost die $99. Met de huidige koers is dat iets meer dan 15K yen.
Mooie prijs. En als die duud het niet lekker vindt, dan komen wij het wel opdrinken bij je thuisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ongeveer 36 euro
Ze hadden ook de nikka maar die is twee keer zo duur
Ziet er leuker uit maar review zijn dat het geen bijzondere whisky was
Dat magquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie prijs. En als die duud het niet lekker vindt, dan komen wij het wel opdrinken bij je thuis
Cocktails zijn erg woke, dus schenk maar inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat mag
Ik heb zelf ook wel wat staan maar dat is meer level kan in een cocktail
ik heb het niet meer gekeken. en dacht ook die ging niet heel lang door toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft verder weinig met SG1 of Atlantis te maken. Ik vond ‘m wel aardig, maar de kijkcijfers vielen tegen.
3 seizoenen of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het niet meer gekeken. en dacht ook die ging niet heel lang door toch?
Denk ook niet moet het nog gaan kijken nu alsnog weer. Vond het na die twee films wel goed genoeg en daarmee was het eigenlijk ook beetje het einde van de serie, helaas.
through de Stargate jij. hahaha. hehehehe tis wel toepasselijk ineens.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zometeen gate zoeken, wc, en dan eigenlijk boarden
Had al in de lucht moeten zijn
Hoe lang is de vlucht? Of moet je nog ergens overstappen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zometeen gate zoeken, wc, en dan eigenlijk boarden
Had al in de lucht moeten zijn
2 afleveringen van gezien. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:44 schreef kree het volgende:
hebben jullie wel black mirror gekeken allemaal trouwens?
Denk wel he haast?
echt? ik vond hem wel goed eigenlijk. die hele seizoenen. laatste was wel ruk maar die was door andere regisseurquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 afleveringen van gezien. Niet mijn ding.
In een keer door, 14 uur aan één stukquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang is de vlucht? Of moet je nog ergens overstappen?
damn zeg, das lang eind. nouja succes iigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In een keer door, 14 uur aan één stuk
M’n neefje kwam vorige maand terug van de Filipijnen. Reis van 30 uur.quote:
nouja dan heb je er nog wat tussen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n neefje kwam vorige maand terug van de Filipijnen. Reis van 30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |