Cocktails zijn erg woke, dus schenk maar inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat mag
Ik heb zelf ook wel wat staan maar dat is meer level kan in een cocktail
ik heb het niet meer gekeken. en dacht ook die ging niet heel lang door toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft verder weinig met SG1 of Atlantis te maken. Ik vond ‘m wel aardig, maar de kijkcijfers vielen tegen.
3 seizoenen of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het niet meer gekeken. en dacht ook die ging niet heel lang door toch?
Denk ook niet moet het nog gaan kijken nu alsnog weer. Vond het na die twee films wel goed genoeg en daarmee was het eigenlijk ook beetje het einde van de serie, helaas.
through de Stargate jij. hahaha. hehehehe tis wel toepasselijk ineens.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zometeen gate zoeken, wc, en dan eigenlijk boarden
Had al in de lucht moeten zijn
Hoe lang is de vlucht? Of moet je nog ergens overstappen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zometeen gate zoeken, wc, en dan eigenlijk boarden
Had al in de lucht moeten zijn
2 afleveringen van gezien. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:44 schreef kree het volgende:
hebben jullie wel black mirror gekeken allemaal trouwens?
Denk wel he haast?
echt? ik vond hem wel goed eigenlijk. die hele seizoenen. laatste was wel ruk maar die was door andere regisseurquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 afleveringen van gezien. Niet mijn ding.
In een keer door, 14 uur aan één stukquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang is de vlucht? Of moet je nog ergens overstappen?
damn zeg, das lang eind. nouja succes iigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In een keer door, 14 uur aan één stuk
M’n neefje kwam vorige maand terug van de Filipijnen. Reis van 30 uur.quote:
nouja dan heb je er nog wat tussen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n neefje kwam vorige maand terug van de Filipijnen. Reis van 30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |