Jep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Meh.
Doe maar niet. Zeker omdat het topic vooral ook weer over je eigen situatie ging.
Je kunt niet in andermans hoofd kijken. Ik (en de mod die 'm heeft dichtgegooid) zeg dat je topic niet passend is als aandenken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren persoonlijk met haar nabestaanden gebeld en gesproken, ook een aantal keren in het echt mee afgesproken. Geloof me, mijn topic over hun overleden dochter en zus zullen ze helemaal niet erg vinden.
Wachten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang tot mijn DM en PM pagina’s. Ik heb twee emails gestuurd naar forum@fok.nl van twee verschillende Gmail accounts eergisteren, maar heb nog steeds geen reactie ontvangen op beiden. Wat nog meer kan ik doen om dit snel op te lossen, CoolGuy?
Nee DM/PM lijkt me forumbreed en daar kan een mod ook niks mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wachten?
En deze Feedback lijkt me op zich niet heel erg bedoeld om over algemene zaken vragen te stellen?
TS heeft een banquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:06 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zit er een slotje op dit topic? Het was nog niet vol. R&P / Wat zoekt een man?
Dat topic drijft op de reacties van TS aangezien het over haar situatie gaat. Maar TS gaat niet meer reageren en dus heeft het topic ook geen zin meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:06 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zit er een slotje op dit topic? Het was nog niet vol. R&P / Wat zoekt een man?
quote:
Ah zo. Ik wilde nog antwoorden op 1 van de posts, maar dan had ik vanmiddag eerder in moeten loggen. Jammer dat het tot een ban heeft moeten leiden, maar het was ongetwijfeld nodigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat topic drijft op de reacties van TS aangezien het over haar situatie gaat. Maar TS gaat niet meer reageren en dus heeft het topic ook geen zin meer.
Is er een deel 3 van? Of moeten we wachten tot de originele TS een nieuw deeltje opent....quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
Is het misschien een idee om de reacties uit het goedlopende en gesloten deel 2 van het vrouwelijkheidstopic over te zetten in het niet zo hardlopende deel 2 van hetzelfde topic die niet is gesloten?
Ik had een deel 3 geopend. Maar die is gesloten door @Lenny77 Nog nooit gehoord dat een topic per se door TS geopend moet worden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Is er een deel 3 van? Of moeten we wachten tot de originele TS een nieuw deeltje opent....
Ja en toch is het zo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had een deel 3 geopend. Maar die is gesloten door @:Lenny77 Nog nooit gehoord dat een topic per se door TS geopend moet worden.En ik waggel hier toch al een jaar of 23 rond.
²
@Viesdik kun je een deeltje 3 openen. Dank je!quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja en toch is het zo.
En al helemaal als de originele openings post zo aangepast wordt dat het rechtuit vrouwonvriendelijk wordt en het topic een heel andere kant zal uitdrijven.
Voor mij is de originele TS van harte welkom om een derde deel te openen.
Doe eens aan zelfreflectie. De post van Lenny gaat niet enkel over dat originele TS een volgende deel mag openen he...quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
@:Viesdik kun je een deeltje 3 openen. Dank je!²
Kan iemand hierop reflecteren aub? De waardering is er nagenoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
R&P / Wel of geen zoenen/knuffel bij ontmoeting of afscheid
Er is hier een ontzettend betrokken post van mij verwijderd. Kan iemand een toelichting geven. Uiteraard erg bedankt vast.²
Dit is altijd al zo geweest hier en staat ook in de regels van R&Pquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Is het iets dat enkel geldt in r&p dat alleen de originele TO een nieuw deel van een topic mag openen?
Het is namelijk alleen hier een probleem? Vaak genoeg in het verleden gedaan in oa nieuws.
En volgens mij hier ook, maar goed…
Ik lees het hier inderdaad:quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is altijd al zo geweest hier en staat ook in de regels van R&P
Deze regel is alleen logisch als het om iets persoonlijks gaat voor TS. In generieke/algemene gevallen vind ik dit zelf nergens op slaan. En anders was dat wel Fok!-wide geïmplementeerd.quote:Tegenwoordig hebben we de mogelijkheid om topicreeksen aan te maken, deze kunnen aangevraagd worden in het R&P Feedback topic. Mocht er een vervolgtopic nodig zijn voor een door een user specifiek geopend topic, laat het dan aan de originele user over om een vervolg topic aan te maken.
Waarschijnlijk is er niet alleen door mij een TR gezet op je meer dan nare post.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan iemand hierop reflecteren aub? De waardering is er nagenoeg.²
Dank voor je input, maar dit is feedback. Dit is niet de plek om het onderwerp zelf te bediscussiëren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe eens aan zelfreflectie. De post van Lenny gaat niet enkel over dat originele TS een volgende deel mag openen he...
Duidelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja en toch is het zo.
En al helemaal als de originele openings post zo aangepast wordt dat het rechtuit vrouwonvriendelijk wordt en het topic een heel andere kant zal uitdrijven.
Voor mij is de originele TS van harte welkom om een derde deel te openen.
Heel erg zelfs. Maar als ik voor mezelf mag spreken, ik laat het gaan of ga er inhoudelijk op in. Dit is een forum waar verschillende meningen thuishoren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Duidelijk.
Moet wel zeggen het was bij vlagen ook wel redelijk manonvriendelijk. Maar dat zal ongetwijfeld uitgelegd worden als zelfverdediging door de feministische kliek alhier.
Dit stukje post van mij uit feedback ging over de veranderde openingspost.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Duidelijk.
Moet wel zeggen het was bij vlagen ook wel redelijk manonvriendelijk. Maar dat zal ongetwijfeld uitgelegd worden als zelfverdediging door de feministische kliek alhier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |