abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213421781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 21:33 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik liep vandaag achter een klein vrouwtje met een Israëlisch vlaggetje tijdens de stille tocht.

Geen verkeerd woord of gebaar of wat dan ook gezien of gehoord. :)
Was ik erg blij mee. :)

En we kwamen langs veel plekken met ehm, Döner-zaken, zal ik maar zeggen. :)
Je doet alsof iets normaals.....normaal is.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 22:01:50 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213421840
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Spookbeelden, aangejaagd door oa de Telegraaf. Heel kwalijk.
Erg lullig voor de radicaal rechtse lui die er zich stiekem op verheugd hadden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213421846
Gezeur over afpakken hoofddoekjes hoor je wel. Nooit meegemaakt. Maar tegenwoordig mag je blij zijn dat je een Donnerzaak zonder problemen voorbij loopt met vlag. Leek mij geen probleem.. En dan die gore patat.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 23:54:51 #29
16715 Mylene
*schatje*
pi_213423920
Rapper Appa aangehouden: hij zou opruiende berichten hebben gepost over Dodenherdenking
De 41-jarige man die zaterdagochtend in Amsterdam werd aangehouden omdat hij opruiende berichten op sociale media zou hebben geplaatst over de Nationale Dodenherdenking op de Dam, is Rachid El Ghazaoui, beter bekend als rapper Appa. Hij zou hebben opgeroepen te schreeuwen tijdens de twee minuten stilte.
(Parool)
pi_213423957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Mylene het volgende:
Rapper Appa aangehouden: hij zou opruiende berichten hebben gepost over Dodenherdenking
De 41-jarige man die zaterdagochtend in Amsterdam werd aangehouden omdat hij opruiende berichten op sociale media zou hebben geplaatst over de Nationale Dodenherdenking op de Dam, is Rachid El Ghazaoui, beter bekend als rapper Appa. Hij zou hebben opgeroepen te schreeuwen tijdens de twee minuten stilte.
(Parool)
Appa stond al bekend als debiel.
  zondag 5 mei 2024 @ 00:01:15 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213423995
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Mylene het volgende:
(Parool)
Volkomen gestoord.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 mei 2024 @ 00:02:50 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213424012
Het mes snijdt écht aan 2 kanten. Enerzijds zal er ongetwijfeld een toename zijn van antisemitisme (dit kun je trouwens niet los zien van het schandalige handelen van Israel), dit is zeer kwalijk en moet worden aangepakt. Anderzijds moeten we er ook voor waken dat kritiek op Israel niet gemakshalve antisemitisme wordt genoemd. Want dat misbruik is er ook zeker. Voor mij ligt het zwaartepunt daar. Want een gesprek bij voorbaat onmogelijk maken door het gebruik van dit soort termen wekt juist die agressie aan die lijdt tot écht antisemitisme. Dat moeten we niet willen. Kip of ei, ei of kip.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213424381
Denkend dat ik een nachtmerrie had...maar het is echt waar. Pak de Zwitsal er maar maar weer bij inc zalvende talkpoeder.

#homohaat#vrouwenhaat#israëlhaat#westenshaat
#BansheeBoy

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2024 00:55:40 ]
  zondag 5 mei 2024 @ 00:45:02 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_213424396
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Denkend dat ik een nachtmerrie had...maar het is echt waar. Pak de Zwitsal er maar maar weer bij inc zalvende talkpoeder.

#homohaat#vrouwenhaat#israëlhaat#westenshaat#BansheeBoy
O+
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 5 mei 2024 @ 01:00:50 #35
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_213424480
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2024 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Anderzijds moeten we er ook voor waken dat kritiek op Israel niet gemakshalve antisemitisme wordt genoemd.
Een overgroot deel van de 'anti-Israël demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is. Bij de andere zaken zijn geen Joden betrokken, dat is het verschil. Dan mogen ze toch eens aan zelfreflectie doen, waarom ze zich alleen roeren als het Joden betreft die zich verdedigen tegen terreur.
Een groot deel zal gewoon antisemiet zijn.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_213424504
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:00 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Een overgroot deel van de 'anti-Israël demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is. Bij de andere zaken zijn geen Joden betrokken, dat is het verschil. Dan mogen ze toch eens aan zelfreflectie doen, waarom ze zich alleen roeren als het Joden betreft die zich verdedigen tegen terreur.
Een groot deel zal gewoon antisemiet zijn.
Tegen het extremisme van BansheeBoy zal je helaas nooit op tegen kunnen komen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2024 01:08:16 ]
pi_213424524
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 00:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
O+
Het meest erge is dat ik ook nog met hem wil afspreken in Dordt. Zijn woonplaats.

Een vrouw op man gesprek. Maar dat durft hij niet.
  zondag 5 mei 2024 @ 01:32:03 #38
13462 BansheeBoy
pi_213424578
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:00 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Een overgroot deel van de 'anti-Israël demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is.
Dat zal voor iedereen een andere reden zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat het merendeel antisemiet is vind ik een gevaarlijke en niet te funderen aanname. Ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar het wordt nu gebruikt/misbruikt én als ruis ingezet om maar niet op basis van inhoud en argumenten tot een gesprek te komen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213424589
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zal voor iedereen een andere reden zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat het merendeel antisemiet is vind ik een gevaarlijke en niet te funderen aanname. Ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar het wordt nu gebruikt/misbruikt én als ruis ingezet om maar niet op basis van inhoud en argumenten tot een gesprek te komen.

Blablabla
  zondag 5 mei 2024 @ 01:36:22 #40
13462 BansheeBoy
pi_213424594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 23:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Appa stond al bekend als debiel.
En toch vond ik hem ontzettend sterk in het 1 op 1 gesprek met Sven Kockelman. Hij wist hoe hij hem moest decoderen en dat is hem aardig gelukt. Ik was er blij mee. Ontzettend blij.

Dat hij nu is opgepakt op basis van zo'n tweet vind ik ontzettend zwaar. Hij zet nergens aan tot haat of geweld. Hij dropt een mening. Een voor velen hele legitieme mening zelfs.

Ja.

pi_213424601
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij dropt een mening. Een voor velen hele legitieme mening zelfs.

Geen takbir erbij?
Zeg het. Ik weet dat je het wil.
  zondag 5 mei 2024 @ 01:38:38 #42
13462 BansheeBoy
pi_213424607
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:37 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Geen takbir erbij?
Ik heb dat in de tweet niet gezien.

zondag 5 mei 2024 @ 02:20:47 #43
117098 Hathor
Effe niet
pi_213424730
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb dat in de tweet niet gezien.

Misschien niet in die tweet, maar zijn uitspraken in het verleden laten daar geen misverstand over bestaan. Ik zou niet al teveel moeite besteden aan het verdedigen van een tokkie als Appa want dat ga je niet winnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 5 mei 2024 @ 05:08:56 #44
13462 BansheeBoy
pi_213425096
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 02:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Misschien niet in die tweet
Hij is op basis daarvan aangehouden. Zelfs met Takbir op vééls te dunne gronden.

pi_213425403
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 02:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Misschien niet in die tweet, maar zijn uitspraken in het verleden laten daar geen misverstand over bestaan. Ik zou niet al teveel moeite besteden aan het verdedigen van een tokkie als Appa want dat ga je niet winnen.
Mensen die het opnemen voor Appa mogen linea recta naar het gesticht. Die gozer ontkende doodleuk de Holocaust :')
  zondag 5 mei 2024 @ 10:38:21 #46
13462 BansheeBoy
pi_213426435
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 07:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Mensen die het opnemen voor Appa mogen linea recta naar het gesticht. Die gozer ontkende doodleuk de Holocaust :')
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.

zondag 5 mei 2024 @ 10:49:51 #47
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213426523
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:02 schreef Aether het volgende:
NOS heeft al een "tegengeluid".

Moslimjongeren over discriminatie: 'Bespuugd vanwege mijn hoofddoek'
https://nos.nl/l/2519015
Helemaal gemist dit artikel.

Waren het niet moslims die zelf aan het spugen waren naar Joden bij de opening van het Holocaustmuseum? Dat bepaalde media het compleet verzonnen slachtofferschap van moslims maar blijven faciliteren is bijzonder om te zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213426604
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2024 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.

Nee, hij doet dit helemaal niet expres. Hij gelooft echt dat de Holocaust een leugen is.
  zondag 5 mei 2024 @ 11:00:48 #49
13462 BansheeBoy
pi_213426657
quote:
13s.gif Op zondag 5 mei 2024 10:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, hij doet dit helemaal niet expres. Hij gelooft echt dat de Holocaust een leugen is.
Heb je een linkje waarin hij de Holocaust ontkent.

zondag 5 mei 2024 @ 11:01:24 #50
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213426661
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het meest erge is dat ik ook nog met hem wil afspreken in Dordt. Zijn woonplaats.

Een vrouw op man gesprek. Maar dat durft hij niet.
Dat is wel jammer! Ik denk dat het een troll is.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')