Je doet alsof iets normaals.....normaal is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik liep vandaag achter een klein vrouwtje met een Israëlisch vlaggetje tijdens de stille tocht.
Geen verkeerd woord of gebaar of wat dan ook gezien of gehoord.
Was ik erg blij mee.
En we kwamen langs veel plekken met ehm, Döner-zaken, zal ik maar zeggen.
Erg lullig voor de radicaal rechtse lui die er zich stiekem op verheugd hadden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spookbeelden, aangejaagd door oa de Telegraaf. Heel kwalijk.
Appa stond al bekend als debiel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Mylene het volgende:
Rapper Appa aangehouden: hij zou opruiende berichten hebben gepost over Dodenherdenking
De 41-jarige man die zaterdagochtend in Amsterdam werd aangehouden omdat hij opruiende berichten op sociale media zou hebben geplaatst over de Nationale Dodenherdenking op de Dam, is Rachid El Ghazaoui, beter bekend als rapper Appa. Hij zou hebben opgeroepen te schreeuwen tijdens de twee minuten stilte.
(Parool)
Volkomen gestoord.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Mylene het volgende:
Rapper Appa aangehouden: hij zou opruiende berichten hebben gepost over Dodenherdenking
De 41-jarige man die zaterdagochtend in Amsterdam werd aangehouden omdat hij opruiende berichten op sociale media zou hebben geplaatst over de Nationale Dodenherdenking op de Dam, is Rachid El Ghazaoui, beter bekend als rapper Appa. Hij zou hebben opgeroepen te schreeuwen tijdens de twee minuten stilte.
(Parool)
quote:Op zondag 5 mei 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Denkend dat ik een nachtmerrie had...maar het is echt waar. Pak de Zwitsal er maar maar weer bij inc zalvende talkpoeder.
#homohaat#vrouwenhaat#israëlhaat#westenshaat#BansheeBoy
Een overgroot deel van de 'anti-Israël demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is. Bij de andere zaken zijn geen Joden betrokken, dat is het verschil. Dan mogen ze toch eens aan zelfreflectie doen, waarom ze zich alleen roeren als het Joden betreft die zich verdedigen tegen terreur.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Anderzijds moeten we er ook voor waken dat kritiek op Israel niet gemakshalve antisemitisme wordt genoemd.
Tegen het extremisme van BansheeBoy zal je helaas nooit op tegen kunnen komenquote:Op zondag 5 mei 2024 01:00 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Een overgroot deel van de 'anti-Israël demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is. Bij de andere zaken zijn geen Joden betrokken, dat is het verschil. Dan mogen ze toch eens aan zelfreflectie doen, waarom ze zich alleen roeren als het Joden betreft die zich verdedigen tegen terreur.
Een groot deel zal gewoon antisemiet zijn.
Het meest erge is dat ik ook nog met hem wil afspreken in Dordt. Zijn woonplaats.quote:
Dat zal voor iedereen een andere reden zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat het merendeel antisemiet is vind ik een gevaarlijke en niet te funderen aanname. Ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar het wordt nu gebruikt/misbruikt én als ruis ingezet om maar niet op basis van inhoud en argumenten tot een gesprek te komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:00 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Een overgroot deel van de 'anti-Israël demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is.
Blablablaquote:Op zondag 5 mei 2024 01:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal voor iedereen een andere reden zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat het merendeel antisemiet is vind ik een gevaarlijke en niet te funderen aanname. Ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar het wordt nu gebruikt/misbruikt én als ruis ingezet om maar niet op basis van inhoud en argumenten tot een gesprek te komen.²
En toch vond ik hem ontzettend sterk in het 1 op 1 gesprek met Sven Kockelman. Hij wist hoe hij hem moest decoderen en dat is hem aardig gelukt. Ik was er blij mee. Ontzettend blij.quote:
Geen takbir erbij?quote:Op zondag 5 mei 2024 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij dropt een mening. Een voor velen hele legitieme mening zelfs.
Ik heb dat in de tweet niet gezien.quote:
Misschien niet in die tweet, maar zijn uitspraken in het verleden laten daar geen misverstand over bestaan. Ik zou niet al teveel moeite besteden aan het verdedigen van een tokkie als Appa want dat ga je niet winnen.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb dat in de tweet niet gezien.²
Hij is op basis daarvan aangehouden. Zelfs met Takbir op vééls te dunne gronden.quote:
Mensen die het opnemen voor Appa mogen linea recta naar het gesticht. Die gozer ontkende doodleuk de Holocaustquote:Op zondag 5 mei 2024 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien niet in die tweet, maar zijn uitspraken in het verleden laten daar geen misverstand over bestaan. Ik zou niet al teveel moeite besteden aan het verdedigen van een tokkie als Appa want dat ga je niet winnen.
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.quote:Op zondag 5 mei 2024 07:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen die het opnemen voor Appa mogen linea recta naar het gesticht. Die gozer ontkende doodleuk de Holocaust
Helemaal gemist dit artikel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:02 schreef Aether het volgende:
NOS heeft al een "tegengeluid".
Moslimjongeren over discriminatie: 'Bespuugd vanwege mijn hoofddoek'
https://nos.nl/l/2519015
Nee, hij doet dit helemaal niet expres. Hij gelooft echt dat de Holocaust een leugen is.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.²
Heb je een linkje waarin hij de Holocaust ontkent.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, hij doet dit helemaal niet expres. Hij gelooft echt dat de Holocaust een leugen is.
Dat is wel jammer! Ik denk dat het een troll is.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het meest erge is dat ik ook nog met hem wil afspreken in Dordt. Zijn woonplaats.
Een vrouw op man gesprek. Maar dat durft hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |