quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:24 schreef grazz het volgende:
[..]
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohhh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was toch dat lekkere wijf met die rode lippenstift?
Idd en hij is vocaal zwakquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:47 schreef grazz het volgende:
België heb ik nog steeds mn twijfels bij. Komt wat te hysterisch over
Dit nummer had naar een betere zanger gemoeten met meer charisma. Voor iemand als Sam Ryder zou dit te heftig zijn maar zijn stem zou hier beter op passen.quote:
België zakt nog verder weg, lang voordat het feestje voorbij isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:47 schreef grazz het volgende:
Ja, het voordeel van het grote podium bij Estland is dat het minder chaotisch wordt, en je in elk geval weet waar je moet kijken. Het blijft verder “oude mensen doen leuk”, dus kwalificatie lijkt me echt het maximum haalbare.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:44 schreef Nashipeer het volgende:
Die van San Marino ziet er best goed uit, beter dan ik had verwacht. Dat beginshot zorgt er ergens wel voor dat je nieuwsgierig wordt naar wat erna komt.
De vele camerashots van veraf bij Estland maken het optreden best zwak? Het is minder intrigerend vergeleken met de NF.
Ja, hij maakt zich veel te druk om niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:47 schreef grazz het volgende:
Ziedend allesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Woeste @:Momo is onderweg om op deze post te reageren.
OPHEF @Cyan9quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |