Denk niet dat je in de publiek mag staan eigenlijk ivm de veiligheid.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:54 schreef nik4ever het volgende:
[..]
En dat ie dan middenin een moisepit tussen het publiek tevoorschijn komt...
I know maar wat zou dat hysterisch zijn geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat je in de publiek mag staan eigenlijk ivm de veiligheid.
Op de TikTok van Estland lijkt het anders alsof zij wel tussen het publiek beginnen…quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat je in de publiek mag staan eigenlijk ivm de veiligheid.
Mmmm... lijkt mij wel iets waar ze geen risico mee willen lopen...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de TikTok van Estland lijkt het anders alsof zij wel tussen het publiek beginnen…
Volgens mij begonnen ze in de hun NF backstage en dan door het publiek richting het podium?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de TikTok van Estland lijkt het anders alsof zij wel tussen het publiek beginnen…
Volgens mij is dat nog wel binnen de hekken die om het podium staan, dus niet echt in het publiekquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje 2009quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is er ooit al weleens een verdwijntruc gedaan? Je laatste uithaal, een berg rook en bam! Verdwenen..
Het is toch bizar dat een normale blog op de website al teveel gevraagd is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:33 schreef grazz het volgende:
Sowieso zijn er nauwelijks updates te lezen. Gisteren zag ik nog wel wat foto's voorbij komen, maar vandaag lijkt het alsof ze er geen zin in hebben.
Kroatië met Celebrate (geen idee meer welk jaar) had ook wat goochelarij. En kinderlokker Juri Pootsman van Estland ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spanje 2009
Die kwam aan de andere kant weer tevoorschijn
Ja, behoorlijke tegenvaller vind ik. En ook geen persconferenties meer na de repetities. In 2021 hadden we tenminste nog Koos die was doing the interviews, héquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat een normale blog op de website al teveel gevraagd is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En kinderlokker Juri Pootsman van Estland ook.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijke tegenvaller vind ik. En ook geen persconferenties meer na de repetities. In 2021 hadden we tenminste nog Koos die was doing the interviews, hé
Horse @de_boswachterquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Georgië blijft bij dezelfde outfit.
Stig Rasta & Elina Born deden wel zo’n truukjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is er ooit al weleens een verdwijntruc gedaan? Je laatste uithaal, een berg rook en bam! Verdwenen..
Volgens mij was die blog alleen voor de eerste rehearsals.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:33 schreef grazz het volgende:
Sowieso zijn er nauwelijks updates te lezen. Gisteren zag ik nog wel wat foto's voorbij komen, maar vandaag lijkt het alsof ze er geen zin in hebben.
Dat was toch dat lekkere wijf met die rode lippenstift?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Stig Rasta & Elina Born deden wel zo’n truukje
kloptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was toch dat lekkere wijf met die rode lippenstift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |