Bij voorkeur met een vertraging van 4 uur en 1 minuut... want dan kan je lekker 600 euro pp cashenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ze me maar naar huis brengen
lol eten laten bezorgen terwijl je niet het huis adres bent. heb hier btw ook nog verhalen over. de hel die zomerhuisje huren heet dus.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ze me maar naar huis brengen
Nah gewoon op tijdquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij voorkeur met een vertraging van 4 uur en 1 minuut... want dan kan je lekker 600 euro pp cashen
goed idee, maar als niemand hier meer wat gaat vertellen dan is dit topic denk ook wel klaar..... hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
geen idee om ergens een 'lief dagboek' topic te maken waar users die verhalen willen vertellen alles neer kunnen zetten?
Klinkt leukquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
geen idee om ergens een 'lief dagboek' topic te maken waar users die verhalen willen vertellen alles neer kunnen zetten?
Kom je eerder?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:51 schreef Fogel het volgende:
Lief dagboek... ik ben aan het kijken of ik een redelijk geprijsde OK slaapplek in Londen kan vinden voor twee nachten.
hmmms niet in die vorm precies denk,quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Volgens mij is zoiets er niet op FOK!
je had er vandaag al kunnen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:51 schreef Fogel het volgende:
Lief dagboek... ik ben aan het kijken of ik een redelijk geprijsde OK slaapplek in Londen kan vinden voor twee nachten.
gaan we weer...quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms niet in die vorm precies denk,
maar moet je de OP ff framen. en vind ook dat iedereen dan zijn post moet beginnen met :Lief dagboek vandaag. xxxxx". etc.
Ik overweeg het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |