Gewoon de tandarts op een gevoelig plekje vastpakken en zeggen; als je mij pijn doet knijp ik jouquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:35 schreef kree het volgende:
hahaha jemig......... naja heb goed idee van wat er allemaal dus niet goed kan gaan en hoeveel pijn t gaat doen. LOL. thanks he.
maily weet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon de tandarts op een gevoelig plekje vastpakken en zeggen; als je mij pijn doet knijp ik jou
ja terwijl de verzekering wel die van mij kon downgraden op hun tijd. naja. ander verhaalquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu niet meer?!![]()
Dat had je voor 31 januari van het jaar moeten doen
quote:
Nee ben niet alleenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Dacht dat je gold was? En mag je met eco premium de lounge niet in? Evt door je amex?
Vraag gewoon om een chocalde vulling @Lovelyquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb tandarts. en die is ok, daar ligt t niet aan. beetje pijn ook niet, maar zodra ik op die stoel ga liggen krijg ik de zenuwen. LOL. ik weet niet of het mistig is want mss valt het reuze mee. maar zie er nou niet echt naar op he. LOL
gehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag gewoon om een chocalde vulling @:Lovely
Ik weet dat je niet alleen bent, maar dan nog...quote:
Dan moeten we DTS verplaatsen naar KLB...quote:
Zij mag niet meequote:Op donderdag 2 mei 2024 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet alleen bent, maar dan nog...
handiger is 1 user daarheen verplaatsenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan moeten we DTS verplaatsen naar KLB...
Klootviolen dat het zijn!quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zij mag niet mee
Maar de app doet ook raar, kon ook al heel eten bestellen
*Geen etenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zij mag niet mee
Maar de app doet ook raar, kon ook al heel eten bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |