Dit is echt het standaard riedeltje als we iemand zouden sturen met een andere achtergrond dan 100% Nederlands vanuit onderbuik Nederland. Net zo erg als mensen die woke overdrijven.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja maar ze is multiculti en woke dus dat vertegenwoordigt dan de moderne Nederlandse samenleving volgens de commissie (of iig in hun bubbel).
Helemaal eens, maar al die soloplaten van Floor daarna waren ook echt niet geweldig.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Floor Jansen met Henk Poort was dan wel weer geweldig.
Ze is wel weer wat kilo's kwijtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op Mani.
[ afbeelding ]
En al was ze wel 200 kg.
Wat is dit dan voor een rare post? Foei.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:11 schreef Mani89 het volgende:
Is Numidia niet te dik voor het Songfestival?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:11 schreef Mani89 het volgende:
Is Numidia niet te dik voor het Songfestival?
Je bevestigd precies het punt dat al eerder werd gemaakt. Ze kan zo goed een cover zingen dus moet ze maar naar het songfestival.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef michiel_merk het volgende:
Volgend jaar weer over een andere boeg gooien ? Emma Kok met André Rieu, Emma zong vorig jaar Voilà als of het niks was Numida ook prima.
Emma Kok kan inderdaad geweldig zingen. Numidia ook. Davina Michelle ook. Nu nog een goed eigen nummer. Daar wringt vaak de schoen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef michiel_merk het volgende:
Volgend jaar weer over een andere boeg gooien ? Emma Kok met André Rieu, Emma zong vorig jaar Voilà als of het niks was Numida ook prima.
Ik was jong in de jaren 90 maar ik kan me niet herinneren dat dit soort dingen toen werden geroepen als we Humphrey Campbell, Ruth Jacott of Edsilia Rombley stuurden. Om maar even aan te geven dat dit land een enorme ruk naar extreemrechts heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze is multiculti en woke dus dat vertegenwoordigt dan de moderne Nederlandse samenleving volgens de commissie (of iig in hun bubbel).
Net de hele discussie hierboven gemist, dat iemand enkel goed kan zingen maakt geen goede songfestival inzending. Dit jaar gaan ook weer inzendingen die prima kunnen zingen stranden in de halve finale met hun basic pop nummer. Het is geen zangwedstrijd. Maar als Emma Kok of Numidia een prima nummer en visie hebben....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef michiel_merk het volgende:
Klopt en er werd totaal niet getwijfeld aan hun Nederlanderschap....quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik was jong in de jaren 90 maar ik kan me niet herinneren dat dit soort dingen toen werden geroepen als we Humphrey Campbell, Ruth Jacott of Edsilia Rombley stuurden. Om maar even aan te geven dat dit land een enorme ruk naar extreemrechts heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:32 schreef Greys het volgende:
ESF / Wie moet er naar het ESF 2025 namens NL?
lolwutquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:26 schreef usagi414 het volgende:
En dat de betrokkenheid van producer Gordon Groothedde bij het nummer van Numidia als een groot pluspunt werd gezien (ivm met zijn werk voor Mia & Dion vorig jaar)
De tekst 'aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen' stoort me wel een klein beetje omdat die gegapt is van, of all people, Lange Frans en Baas B.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef nik4ever het volgende:
To quote a great poet:
Aan het einde van de dag
Zijn we allemaal mensen
Mijn vader zei me ooit
Het is een wereld zonder grenzen
Let's focus on Joost and the mysterious (dis-)appeareance of blue bird.
Hadden slechtere zinnen kunnen gappenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De tekst 'aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen' stoort me wel een klein beetje omdat die gegapt is van, of all people, Lange Frans en Baas B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |