Er werd trouwens toch door Ilse zelf gezegd dat ze daar als coach was?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:03 schreef TheVulture het volgende:
En wat we ook wel positief verrast is dat ze een Ilse de Lange ook gewoon de deur hebben gewezen omdat het lied niet sterk genoeg was. Dat was in een ander jaar ook niet zomaar gebeurt, want Ilse.
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er werd trouwens toch door Ilse zelf gezegd dat ze daar als coach was?
Dat klinkt als een kunstproject hier in de stad, wat tonnen gekost heeft. Ik ken de details niet meer, en Google vindt zo snel ook niet wat, maar het kwam er op neer dat het kunstwerk bij de onthulling niet meer dan een plaquette bleek te zijn met daarop de naam van de Italiaanse kunstenaar Lissintiulo. De door elkaar gehusselde letters van illusionist.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:20 schreef Ferdii het volgende:
ik ga zo hard lachen als dat hele "trust the proces" uitdraait op een we hebben het hele jaar geen flikker uitgevoerd, maar we pakken gewoon de money en alle aandacht
Ilse is vanavond bij Beau. Benieuwd of ze nog iets zegt, bijvoorbeeld over haar reünie met Waylonquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:03 schreef TheVulture het volgende:
En wat we ook wel positief verrast is dat ze een Ilse de Lange ook gewoon de deur hebben gewezen omdat het lied niet sterk genoeg was. Dat was in een ander jaar ook niet zomaar gebeurt, want Ilse.
Als ze in Zweden toch nog een oude act uit de mottenballen willen halen als intervalact zou dit wel een mooi moment zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ilse is vanavond bij Beau. Benieuwd of ze nog iets zegt, bijvoorbeeld over haar reünie met Waylon![]()
IK WIL HET
Dit is dus wat ik laatst bedoelde.. Joost met zn vrienden in een stripverhaal.. en dat vertaald naar het podiumquote:
Het is wel ongelofelijk dat we gewoon door Jaap gered zijn dit jaarquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Jaapaltijd al een fantastische toevoeging gevonden!
Nee, die chagrijnige inzendingen van de voorbije jaren is wat we willen uitstralen, nou goedquote:Volgens de krant (het Parool, red.) had de selectiecommissie moeite met Europapa. Er waren twijfels over de opbouw van het nummer, ook was de vraag of ’pretpop’ wel wat Nederland wil uitstralen.
Lange tijd leek Numidia de beste papieren te hebben. „Ze zingt uitstekend, heeft uitstraling én vertegenwoordigt het moderne Nederland”
Als hij niet gewoon weer het meeste geheim houdt, waar ik hem ook nog wel voor aanzie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:15 schreef drxanax het volgende:
Vandaag is dé dag dat de Nederlandse delegatie het tij kan keren en wij weer gerust worden gesteld. Hopelijk gaan we vanmiddag weer stijgen bij de bookies
Ok, we krijgen dus vandaag ook die andere superheld op het podium, ik bereid jullie alvast voor op de meltdownquote:
Onze Creative Supervisorquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, we krijgen dus vandaag ook die andere superheld op het podium, ik bereid jullie alvast voor op de meltdown
Vaak worden ze gecached, ga naar https://archive.is/ en vul daar de url in, dit is bijvoorbeeld een premium artikel van AD: https://archive.is/R1j9Uquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik begin me toch n beetje te irriteren dat je steeds vaker geen artikelen meer kunt lezen omdat alles achter n muur staat, het wordt steeds erger
echt ditquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Greys het volgende:
Most viewed rehearsal en daar het minste in zien.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel ongelofelijk dat we gewoon door Jaap gered zijn dit jaar
Meeste streams in buitenland zelfs zonder België erbij. Reteknap voor een Nederlandstalig lied.quote:
Er staat niet heel veel meer in het Parool artikel dat de Telegraaf niet heeft genoemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik begin me toch n beetje te irriteren dat je steeds vaker geen artikelen meer kunt lezen omdat alles achter n muur staat, het wordt steeds erger
Vind het ook zo stom dat de fans maar blijven roepen dat het toch alleen maar in NL en België is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Meeste streams in buitenland zelfs zonder België erbij. Reteknap voor een Nederlandstalig lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |