SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:07 schreef xpompompomx het volgende:
Whahahaha ik lig helemaal in een scheur hier![]()
[ x ]
MUGA
Ik moet ook zo'n pet
Next level trollingquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ x ]
Word aan gewerkt even geduld hebben.
Ik zit even dat eerste filmpje te kijken en daar staat gewoon een Marder II tussen uit WO2. Lijkt me stug (niet de tank) dat een land een museum stuk naar Oekrane heeft gestuurd.quote:
De Marder 2 TD (tankjager) komt idd uit WW2.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:10 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zit even dat eerste filmpje te kijken en daar staat gewoon een Marder II tussen uit WO2. Lijkt me stug (niet de tank) dat een land een museum stuk naar Oekrane heeft gestuurd.
Kijk dat filmpje van de BBC op 1.50 staat een marder 2 td uit wo2 onder een wit tentje bij die tentoonstelling. Geen idee of dat nog speciaal is aangegeven want dat is niet terug te zien in dat filmpje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:26 schreef oheng het volgende:
[..]
De Marder 2 TD (tankjager) komt idd uit WW2.
Dit gaat om de Marder 2 IFV.
Dit komt door een dump van Magyar. Gisteren en eergisteren was er zowaar pariteit. Dat was ook bijzonder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:52 schreef ExTec het volgende:
Meestal post de zeer gewaardeerde Delenlill deze, maar van gisteren was die dus bizar lang.
[ afbeelding ]
Pantservoertuigen zijn een keer op. Op een bepaald moment valt er niet meer te refurbishen, en val je terug op wat je echt kan produceren, en geen land ter wereld produceert zoveel als rus per dag verliest.
Oh nu zie ik hem. Jquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje van de BBC op 1.50 staat een marder 2 td uit wo2 onder een wit tentje bij die tentoonstelling. Geen idee of dat nog speciaal is aangegeven want dat is niet terug te zien in dat filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |