Ohja misschien welquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet zijn eigen kanaal? Maakt ook niet uit, ik geloof er niet veel van
Als je echt een antwoord op die laatste vraag wilt, dan zit je hier verkeerd. Is tenslotte niet de hele christelijke doctrine dat iedereen een zondaar is, maar dat Jezus voor iedereen is gestorven en als je maar in God/Jezus gelooft, het wel goed komt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja misschien wel
Was gewoon n filmpje
Ik maak me zorgen
Hoe weet je nou dat je het goed doet
quote:Op donderdag 2 mei 2024 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je echt een antwoord op die laatste vraag wilt, dan zit je hier verkeerd. Is tenslotte niet de hele christelijke doctrine dat iedereen een zondaar is, maar dat Jezus voor iedereen is gestorven en als je maar in God/Jezus gelooft, het wel goed komt?
hmmmms, ik dacht echt moet ik je nu DM sturen, maargoed weet alweer hoe dat gaat, kijk het zelf maar ffquote:
Als je een vegetariër vraagt of varkensvlees lekker smaakt, dan kan die persoon alleen antwoorden dat het met de juiste kruiden misschien goed kan smaken. En zo moet je mijn antwoord zien. Als je echt antwoord wilt over de hemel of hel, ga met een priester/pastoor/rabbijn/imam pratenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een vegetariër vraagt of varkensvlees lekker smaakt, dan kan die persoon alleen antwoorden dat het met de juiste kruiden misschien goed kan smaken. En zo moet je mijn antwoord zien. Als je echt antwoord wilt over de hemel of hel, ga met een priester/pastoor/rabbijn/imam praten
wat zou voor jou zijn? Iets leuks ofzo?quote:
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan nog een paar korte filmpjes over hertjes of lammetjes in de weide!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik volg het wel, maar niet hoe jullie denken ofzo ff meer. hahahaquote:
euhm. ik zei niet dat dit het einde was he? wmb kletsen we ff door?quote:
Nog maar kwartiertjequote:Op donderdag 2 mei 2024 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien niet afkijken en nu iets vrolijks gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |