SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
niet doen, hoewel ik het snap ook, maar dat is toch niet helemaal eerlijk denk....quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ze zit nu ook te zeuren dat de broek die ze aan wil in het vliegtuig niet gewassen is
De joggingbroek die ze op de geen lucht na niet heeft gedragen
De joggingbroek die ze geen enkele keer heeft gegeven toen ik vroeg heb je nog was
De joggingbroek die ze niet deze dagen in het hotel heeft gewassen in de handwas nadat ik zei dat ze er nu nog tijd voor had
Ik mis echt sympathie hier voor
dus ok doe ff lief gewoon nog...Do what you love, love what you do!![]()
JehovaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben echt zo gaar, normaal heb ik meer rust op vakantie
Maar kan tegen haar ook niet zeggen ga maar alleen want alles is eng alleenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar waar kwam hij aan al die details? Zo veel staat er ook weer niet in de bijbel. Daarnaast, wordt er niet vaak gezegd dat als je maar in Jezus gaat geloven, je gered wordt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar hij beschreef het zo specifiek
In n bijna dood ervaring
Ik denk dat wat die man verteld, een broodje aap is.![]()
weet je zie dit topic wel eens of lang al, en dan richten we op ons alle negative dingen?
Het kan ook andersom natuurlijk? en ben ik meer voorstander van., wat is er wel leuk? veel gezelliger ook gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Van een bijna dood ervaring waarin hi de hel heeft ervarenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waar kwam hij aan al die details? Zo veel staat er ook weer niet in de bijbel. Daarnaast, wordt er niet vaak gezegd dat als je maar in Jezus gaat geloven, je gered wordt?
Ik denk dat wat die man verteld, een broodje aap is.Trust nobody![]()
Het kan best leuk zijn om met iemand anders op vakantie te gaan. Maar soms heb je wel wat meer geduld nodig. Ach, het is vakantie. Was je al eens eerder met je zus op vakantie gegaan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben echt zo gaar, normaal heb ik meer rust op vakantie
Maar kan tegen haar ook niet zeggen ga maar alleen want alles is eng alleen
disclaimer: ik zou absoluut niet met een van mijn broers op vakantie gaan. Nog een gebod waar een vinkje bij komt te staan![]()
![]()
Broodje aapquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van een bijna dood ervaring waarin hi de hel heeft ervaren![]()
ken je het of niet? het maakt mij btw niet uit, want ik noem ook stukjes eruit. maar als je het kent kijk maar meer naar nieuwe testament.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van een bijna dood ervaring waarin hi de hel heeft ervaren. tip
Do what you love, love what you do!![]()
of eigenlijk
Heb je naaste lief, net als jezelf
die mogen ze op mijn grafsteen zetten btw
Do what you love, love what you do!![]()
euhm ja ik persoonlijk eigenlijk wel, bij mn pa dan enzo etc.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zou je begraven willen worden ja?
maar weet dat is persoonlijke keuze....Do what you love, love what you do!![]()
Of meer hits voor zijn kanaal. Ik ben een beetje ongelovig als het om bijna dood ervaringen gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of echt en hij zegt het om ons te helpen![]()
wat?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Of meer hits voor zijn kanaal. Ik ben een beetje ongelovig als het om bijna dood ervaringen gaat.
mss is dat niet duidelijk, ik sta daar verder helemaal buiten hoor wat ik geliked heb. Doe er aan mee wel maar is voor stichting. maar zit daar dus niet eens in, tis ter info.
Mijn kanaal mogen jullie best wel weten btw ook?Do what you love, love what you do!![]()
Geloof niet dat hij n kanaal heeft.. geen ideequote:Op donderdag 2 mei 2024 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Of meer hits voor zijn kanaal. Ik ben een beetje ongelovig als het om bijna dood ervaringen gaat.Trust nobody![]()
SektesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht dat je het over instagram hadquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij n kanaal heeft.. geen idee![]()
Ja hij was op instaquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over instagram hadTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: