Welkom bij de Zapp Kidds live Awads! We beginnen met de wereld kampioenschap zakdoekje leggen.quote:
Kan hen meteen diens tol aan Olly uitlenen...quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:07 schreef Momo het volgende:
Zou Nemo hier niet Dizzy van worden?Ziet er wel goed uit hoor
De tol buigt ook over op een hoek, zijn beelden dat hen ligt en bij het rapgedeelte lijkt hen net voor de tol te staan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:28 schreef Fred_B het volgende:
Zwitserland is goed, maar dit al wel de climax. Als hij alleen drie minuten ronddraait, is dat wel een beetje weinig
Nemo springt er in ieder geval ook een keer afquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:28 schreef Fred_B het volgende:
Zwitserland is goed, maar dit al wel de climax. Als hij alleen drie minuten ronddraait, is dat wel een beetje weinig
Het was natuurlijk een grapje, maar volgens mij is hier hier echt heel veel aan getraind en zou een gewoon iemand hier constant afvallen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:28 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Kan hen meteen diens tol aan Olly uitlenen...
Dit is volgens mij gewoon live hoor, Nemo is live supersolid. Je hoort ook gejuich aan het einde.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het we wel gaaf uit zien hooralleen waarom horen we ‘m niet live?
Oh damnquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij gewoon live hoor, Nemo is live supersolid. Je hoort ook gejuich aan het einde.
Oh, ik had andere associaties.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:24 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Whats with the blindfolds?!! Zo lijkt het alsof ze met haar collega's een extreme teambuildings oefening aan het doen is...
En dan zo de winkel van Meneer Sjon in?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij springt er in ieder geval ook een keer af
Ja, de jury kan dit toch moeilijk buiten de Top 3 zetten, zou je zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is volgens mij gewoon live hoor, Nemo is live supersolid. Je hoort ook gejuich aan het einde.
Hoeveel cirkels zijn er ondertussen gespot daar in Mälmo?!quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Olly komt natuurlijk straks ook met een rondraaiende cirkel.
Wel mooi trouwens hoe ze met een rechte ledwall de illusie van een ronde muur kunnen wekken.quote:
Hoe oud is dit Fred want ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan zo de winkel van Meneer Sjon in?
[ afbeelding ]
Denk dat dit er op tv in z'n geheel straks echt heel indrukwekkend en vermakelijk uitziet en ook nog eens live fantastisch klinkt. Hulde aan Nemo. Het is niet m'n meest favoriete lied maar wauw.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De tol buigt ook over op een hoek, zijn beelden dat hen ligt en bij het rapgedeelte lijkt hen net voor de tol te staan.
Ja dit is wel echt indrukwekkend. Eerst dachten mensen dat hen dit nooit live zou kunnen zingen. Toen ging hen live op Zwitserse Tv en dag daarna de pre party en was iedereen verbaasd en nu nog met al dat gedraaid waar je ook je buikspieren voor moet gebruiken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de jury kan dit toch moeilijk buiten de Top 3 zetten, zou je zeggen.
't Is 't jaar van de cirkel. Staand, liggen, draaiend, ...quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:39 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Hoeveel cirkels zijn er ondertussen gespot daar in Mälmo?!
Dit komt uit het legendarische Uhhh…Vergeet Je Tandenborstel Niet. Uit de tijd dat je nog thuisbleef voor topamusement bij Veronica!quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe oud is dit Fred want ik heb er nog nooit van gehoord
Ik heb het ook nog wel soms, vooral als je even snel iets post. We probéren het toch goed te doen, daar gaat het om.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:41 schreef Em31 het volgende:
Omg sorry weer voor het ge’hij. Ik bedoel hen. Af en toe vergeet ik het weer compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |