Denk dat je misschien wel kan aanpassen op verzoek als je dat echt wilt. Maar denk dat hen wel echt voor deze outfit gaat nu. Anders dan doe je outfit niet 2 keer aan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij moet het nu zo zijn als in de live shows toch?
Dat korte rokje oogt goedkoop.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Was dit nou de laatste kans om je outfit te wijzigen of mag dat nog bij de dress rehearsals? Ja mag dan nog he? Weet het niet meer. Want dan zie ik nog kansen dat hen de echte outfit misschien nog geheim houdt.
quote:
Probeer me te herinneren maar Trijntje is voor m'n gevoel meerdere keren van outfit veranderd. Want daar zat ook nog een keer met een rood (?) leren jasje tussen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij moet het nu zo zijn als in de live shows toch?
Ik weet het ook niet helemaal zeker. Ik kan me wel voorstellen dat nu nog wijzigen gedoe geeft, zeker als er bijvoorbeeld teksten of symbolen op de outfit staan. Dat is hier dan wel niet het geval, maar als ze alle 37 nog in dit stadium gaan veranderen, kan dat vanaf maandag best een hoofdpijndossier worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer me te herinneren maar Trijntje is voor m'n gevoel meerdere keren van outfit veranderd. Want daar zat ook nog een keer met een rood (?) leren jasje tussen.
Volgens mij hadden Mahmood & Blanco ook een aantal keer van outfit veranderd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer me te herinneren maar Trijntje is voor m'n gevoel meerdere keren van outfit veranderd. Want daar zat ook nog een keer met een rood (?) leren jasje tussen.
Ja dan sowieso niet meer inderdaad. Klopt. Maar misschien mag je dus na deze 2e rehearsal nog veranderen als je dan maandagmiddag je dress rehearsal nog hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij wordt tijdens de optredens voor de jury (ja geen jury meer, maar die avond) een back-up gefilmd voor het geval er iets misgaat tijdens de show, dus je zou denken dat de outfit vanaf dan vast moet staan.
En het maakt ook wel uit of net die ene zilveren jurk of die andere zilveren jurk aan doet, of wel of geen jackje op je outfit aan doet of dat als kip gaat of niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij wordt tijdens de optredens voor de jury (ja geen jury meer, maar die avond) een back-up gefilmd voor het geval er iets misgaat tijdens de show, dus je zou denken dat de outfit vanaf dan vast moet staan.
Ik vergeet steeds compleet hoe dit nummer klinkt, dacht echt even huh is dit weer wat anders?quote:
was dat niet met Destiny Malta 2021 die pas bij de jury show haar uiteindelijk outfit aan had?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan sowieso niet meer inderdaad. Klopt. Maar misschien mag je dus na deze 2e rehearsal nog veranderen als je dan maandagmiddag je dress rehearsal nog hebt.
Hardop gelachen om die blote lichamen ineens in het scherm van de zijkant. Dit ziet er toch niet uit?quote:
Zou het iets uitmaken? #dtvquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hardop gelachen om die blote lichamen ineens in het scherm van de zijkant. Dit ziet er toch niet uit?![]()
Ja, als Joost faalt (en voor de mensen die het process vergeten te trusten doet die dat), maakt het dat voor Kroatië in Noord- en West-Europa een stuk makkelijker natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
Kroatië weer op 1 trouwens. Bedenk me nu dat dat waarschijnlijk ook te maken heeft met de daling van Nederland? Aangezien ze die nu minder als concurrent zien en hij die punten dan eerder binnen gaat halen.
Griekenland is wel de echte opener van de show voor de gemiddelde kijker.quote:
Nou, hier moet uiteindelijk Tante Gerda die 43 jaar terug voor Hoxha is gevlucht naar Zwitserland op stemmen. En Albanië test de trouwheid van die stemmers wel enorm door dit jaar fout op fout te stapelen.quote:
Dit idd , ik heb er ook alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:01 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik heb echt vertrouwen in het proces, ondanks eerdere decepties.
Voorgaande jaren was de staging belegen, niet gek want een andere generatie speelde een rol bij de uiteindelijke presentatie.
Maar dit is Joost en zijn team!! Voor het eerst een generatie die opgegroeid is met memes, SM, TikTok.
Dit wordt echt wel meer dan prima, geen enkele twijfel hier.
Ik deel dezelfde mening. Het liedje is tof, maar staging valt tegen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:18 schreef Keyos het volgende:
Krijg geen winning-vibes als ik die beelden van Zwitserland zie. Mijn nummer is het sowieso niet hoor, maar ik zie het met deze staging niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |