abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213396323
We hebben de leaks natuurlijk al lang gezien, maar alsnog:

quote:
This feels like a huge departure from Angelina’s performance at Sanremo, and even the official video – Angelina has five female backing dancers, and the staging feels like it’s set in a forest of naked trees. It also starts out with four of the five cubes lowered to the floor, projected with branches to enclose the dancers. So…four ACTUAL BOXES.

They raise to reveal Angelina in the middle backed by a huge throne also made of interwoven twigs and branches. Her costume is a red sparkly corset with plant-like patterns on her legs and arms, and her dancers have a similar style but without the red, so it’s more of a nude effect. The whole effect of trees and plants and flowers on the LED wall has a really fantastical appeal – like a psychedelic, magical woodland, but make it fashion.

Incidentally, La Noia translates as ‘the boredom’, and Angelina dances her way through it - literally the ‘cumbia of boredom’. Absolutely nothing boring about this staging – it’s full of colour and texture and richness. Photos coming soon!
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 20:31:00 #277
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_213396324
Veel dansbobjes en popjes wel in deze semi.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:31:32 #278
436222 Japepk
Padvinder
pi_213396333
In die reacties regent het nu 'Joost klein? 'Where is Joost?' 'I want Joost Klein' comments :P
't Echte en 't ware!
pi_213396346
Wat vooral zo ongemakkelijk is aan Griekenland is dat je haar helemaal na ziet denken wat ze nu moet doen. Wat logisch is, maar nu extra opvalt omdat ze nooit wegschakelen. Erg vreemde keuze blijft het.
pi_213396351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:29 schreef Em31 het volgende:
Die staging van Oostenrijk is wel vet hoor :D
Goed ingevuld wel, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213396356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:30 schreef Funhouse het volgende:
[..]

Full of colour was het bij de stand-in niet echt, dus dat klinkt wel positief.
pi_213396367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Goed ingevuld wel, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt.
Oh nee vast niet, maar daar ligt het in ieder geval ook niet aan als je dit ziet.
pi_213396383

pi_213396390
C’est Davie :o)
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:34:55 #285
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_213396400
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:32 schreef Em31 het volgende:
Wat vooral zo ongemakkelijk is aan Griekenland is dat je haar helemaal na ziet denken wat ze nu moet doen. Wat logisch is, maar nu extra opvalt omdat ze nooit wegschakelen. Erg vreemde keuze blijft het.
Je wordt er zelf helemaal awkward van, he? Bijna als een onzeker kind die meedoet met de playbackshow :@
pi_213396413
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:33 schreef Funhouse het volgende:

Met [ img=600 ] ... [ /img ] past het beter in 1 keer.
C’est Davie :o)
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:36:09 #287
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_213396420
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan backing on tape. Voor mijn gevoel steeds meer artiesten die een beetje schel staan mee te blèren met hun eigen gepolijste studiozang op band :N
pi_213396452
Eruit springen Zwitserland, Armenië en onverwacht genoeg Tsjechië!

Malta: het ziet er allemaal iets te ingestudeerd uit.

Albanië: oeffff, dit ziet er niet goed uit. Ongemakkelijk.

Griekenland: meer verwacht so far. Het is oke.

Zwitserland: damnnn Nemo _O_

Tsjechië: ziet er interessant uit en klinkt beter dan ik had verwacht!

Oostenrijk: voelt ook te ingestudeerd en ze komt wat stijfjes over. Vocale uitglijders.

Denemarken: meh. Ik was al 2 nummers later vergeten dat deze er ook was.

Armenië: mooi met de camera gespeeld! Ziet er uit als een feestje. Weet alleen niet of ik een fan ben van dat podiumpje.

Letland: hij klinkt goed maar hij ziet er ongemakkelijk uit.
pi_213396477
quote:
Dit is toch wel mijn guilty pleasure, en de staging lijkt gewoon te kloppen _O_
pi_213396499
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan backing on tape. Voor mijn gevoel steeds meer artiesten die een beetje schel staan mee te blèren met hun eigen gepolijste studiozang op band :N
Echt he. En je hoort nu ook nog zo goed het verschil (door volgens mij de lege zaal ook). Bij Griekeland hoor je haar en dan ineens veel harder TA TA TA.
pi_213396569
Heeft Kaleen ooit wel eens echte rave meegemaakt denk je?... Das de eerste vraag die er iedere keer bij haar entry nog steeds bij me opkomt. Dit is meer K3 gaat naar de disco en doet spanned..

Denemarken hangt in het clipje tot twee keer toe onder de noot, tenzij het een spannende jazz noot zou moeten zijn...

Griekenland is een kruizing tussen de tinadag en een mimiplaybackshow kandidaat.

En zo zijn er meer downers in dit groepje..

Nemo's stukje is gaaf maar ook weer het einde en dus de climax, hoop dat er nog iets meer spannends gebeurt.
Armenie lekker folksie en speelt idd flink met de camera maar zo dicht dat je verwacht dat ze dat blokje kaas van je tafel komt happen.

Zien de stagings van de big 5 er dit jaar spannender uit, ja zelfs het in de fik gestoken ikea demontratiewoningkje

Nu weten we enkel nog steeds niet wat Joost gaat doen.......
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:50:24 #292
436222 Japepk
Padvinder
pi_213396598
Dus morgen komt er zo'n video van Joost en wat we daarin zien moet ook al definitieve staging zijn? Qua outfit, visual, alles?
't Echte en 't ware!
pi_213396610
tiktok
pi_213396761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Dit ziet er verrassend goed uit zo.
wow, het VK ziet er nu al echt heel vet uit.Dat wordt een mooie tv. Geen winnaar, maar hopelijk wel top 10.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213396843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:50 schreef Japepk het volgende:
Dus morgen komt er zo'n video van Joost en wat we daarin zien moet ook al definitieve staging zijn? Qua outfit, visual, alles?
Visuals en outfit kun je op het laatste moment wel aanpassen. Camera werk daarentegen zal wel nagenoeg definitief zijn.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213396865
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:48 schreef nik4ever het volgende:
Heeft Kaleen ooit wel eens echte rave meegemaakt denk je?... Das de eerste vraag die er iedere keer bij haar entry nog steeds bij me opkomt. Dit is meer K3 gaat naar de disco en doet spanned..

Denemarken hangt in het clipje tot twee keer toe onder de noot, tenzij het een spannende jazz noot zou moeten zijn...

Griekenland is een kruizing tussen de tinadag en een mimiplaybackshow kandidaat.

En zo zijn er meer downers in dit groepje..

Nemo's stukje is gaaf maar ook weer het einde en dus de climax, hoop dat er nog iets meer spannends gebeurt.
Armenie lekker folksie en speelt idd flink met de camera maar zo dicht dat je verwacht dat ze dat blokje kaas van je tafel komt happen.

Zien de stagings van de big 5 er dit jaar spannender uit, ja zelfs het in de fik gestoken ikea demontratiewoningkje

Nu weten we enkel nog steeds niet wat Joost gaat doen.......
Haha ja Oostenrijk blijft een nikserig riedeltje. Maar vind die dance break stukjes er wel tof uit zien
Denemarken vind ik zelf wel okay, maar denk dat ik een van de weinigen ben :? En zang kan beter idd
Griekenland komt ook op mij zwak over. Vind het nummer al niks maar dit voegt dan ook totaal niks toe.
Armenië te statisch, en te eenvoudig. Misschien dat publiek erbij wel echt gaat helpen
Letland saai. En ik vind die uitstraling van hem hier nog steeds een beetje onaangenaam engig/creepy
pi_213396868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:30 schreef Funhouse het volgende:
[..]

Vind dit er niet zo bijpassen, had juist om iets kleurrijks en zomers gehoopt. Dat is wel erg voorspelbaar natuurlijk, maar ik denk dat het beter werkt dan wat ik nu lees.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 21:13:07 #298
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_213396886
Meh. De fotopagina van Eurovision.tv heeft al wel een kopje voor Italië, maar nog geen inhoud. Ben juist zo benieuwd na de omschrijvingen van eerder vandaag.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 21:13:49 #299
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_213396888
Want ik heb de leak niet gezien. :P
pi_213396899

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')