quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Het was met de geliefde Victor in het achterhoofd.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een weinig inclusieve TT, ze spreken juist nadrukkelijk over een barMENS!
Haha ik denk dat ik zelf ook het liefste een barman heb hoor. Max of Sergio graag!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was met de geliefde Victor in het achterhoofd.![]()
Hopelijk kan @:coco even helpen.
Een kakelende vrouw lijkt me best vreselijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik zelf ook het liefste een barman heb hoor. Max of Sergio graag!
Mij ook, maar wellicht dat de heren graag een rondborstige blondine zienquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kakelende vrouw lijkt me best vreselijk.
Zullen wel tot september of oktober dit krijgenquote:
en hoeveel miljard betalen wij aan de PO?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen wel tot september of oktober dit krijgen
1,5quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en hoeveel miljard betalen wij aan de PO?
Stukje Aziatische haaiquote:
En de daters moeten zelf nog hun eigen maaltijd betalenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en hoeveel miljard betalen wij aan de PO?
oh dan zou ik sws splitsenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En de daters moeten zelf nog hun eigen maaltijd betalen30 euro pp was dat nog geloof ik.
Afgelopen jaar dacht ik dat het nooit zou komen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen wel tot september of oktober dit krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |