A-fucking-men.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
Odds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
Maar, zullen we die odds gewoon negeren? Ik ben daar altijd al voor, maar de hysterie wordt nu wel een beetje irritant, vind ik dan. Het gaat hier alleen maar over de odds. Hadden we niet afgesproken dat de uitslag bij Joost niet uitmaakt, als we maar lol hebben?
Misschien wel bewust dat ze die middelbare school-rap eruit laten in wat ze nu als rehearsal laten zien 😂.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die gooien een emotionele 'bommenregen' op de LED in de strijd.(Allemachtig prachtig in beeld gebracht qua kleuren en wind in het haar en op de berg klimmen enzo. Maar mij iets te politiek.)
Dus ik snap dat bookmakers denken dat weer heel veel mensen daarop gaan stemmen.
Ik snap dat die oorlog hemeltergend verschrikkelijk is, maar het voelt in de context van het ESF wel als uitmelken...quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die gooien een emotionele 'bommenregen' op de LED in de strijd.(Allemachtig prachtig in beeld gebracht qua kleuren en wind in het haar en op de berg klimmen enzo. Maar mij iets te politiek.)
Dus ik snap dat bookmakers denken dat weer heel veel mensen daarop gaan stemmen.
Het eerste jaar dacht ik; terecht! Maar nu we een aantal jaar verder zijn en ze letterlijk een regen van bommen als achtergrond gebruiken...?!! Hoe is dat niet politiek?...quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap dat die oorlog hemeltergend verschrikkelijk is, maar het voelt in de context van het ESF wel als uitmelken...
Ik teken ervoor. Dikke prima. Mooie uitslag. Winnen is leuk, maar het is al ongeveer 100x beter dan alles na Duncan.quote:
hold the panic!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
JOOST MOET NU SNEL DIE VOGEL SKIPPEN WE BLIJVEN MAAR ZAKKEN OOOOHH DIT GAAT MIS
Kun ze dat niet op een Nederlandse vlag drukken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
hold the panic!!!!
#TeamTrustTheProcess
nee dit gaat mis, we zakken maar en zakken maar dit gaat mis, er moet iets gebeurenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
hold the panic!!!!
#TeamTrustTheProcess
Ben nog nooit zo ontvankelijk geweest voor het idee van een Nexitquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
JOOST MOET NU SNEL DIE VOGEL SKIPPEN WE BLIJVEN MAAR ZAKKEN OOOOHH DIT GAAT MIS
Stonden na hun 1e rehearsal 2e met een 16% winstkansquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef Poepz0r het volgende:
Joost gaat of winnen of hij gaat een Il Volo doen oftewel de televote dik winnen en door toedoen van de jury niet winnen. Ik zie geen andere inzending dit jaar winnen dan die van ons.
Mensen paniekeren vanwege die odds etc, maar vergeet niet dat o.a. Maneskin op dit moment ook net aan 5de stond geloof ik. Zegt allemaal niets.
Maar zij hadden geen troefquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:47 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Stonden na hun 1e rehearsal 2e met een 16% winstkans
Is dat you Gover?quote:
Gewoon lekker naar darts gaan kijken bohhquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef Poepz0r het volgende:
Joost gaat of winnen of hij gaat een Il Volo doen oftewel de televote dik winnen en door toedoen van de jury niet winnen. Ik zie geen andere inzending dit jaar winnen dan die van ons.
Mensen paniekeren vanwege die odds etc, maar vergeet niet dat o.a. Maneskin op dit moment ook net aan 5de stond geloof ik. Zegt allemaal niets.
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |