Ja, ik zie het net pasquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik net heel stout hier ook geroepen.
Ik durf echt niet meer te kijken, so keep me posted pleasequote:Op woensdag 1 mei 2024 20:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
al weer 2 balletjes groen
#TeamTrustTheProcess
oh ja... TCL back at ESC Ahoy25quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:29 schreef Greys het volgende:
Mag ik hier nog even héél hyper offtopic gillen dat Waylon onlangs zei dat hij open staat voor nieuwe samenwerking en... DAT ILSE VANAVOND BIJ BOULEVARD ZEI DAT ZE DAAR OOK OPEN VOOR STAAT OM TE VIEREN DAT ZE ELKAAR EEN TIJDJE TERUG ZAGEN EN IN DE ARMEN VIELEN.
Zo. Dat lucht op.
Want het is m'n droom dat ze weer samen gaan zingen.
Hup Joost.
Twan vond die aankondiging van de finalisten met zijn allen op het podium ook een goed ideequote:Op woensdag 1 mei 2024 20:17 schreef d_elise het volgende:
En niet vergeten dat Twan er nog boven zit, he! Hij heeft die act natuurlijk ook helemaal goedgekeurd en hij lijkt me niet het type om dit succes door een slechte/carnavaleske staging om zeep te helpen.
Op Betfair is Nederland 5e op 15 (6,7% kans), maar dat boeit in principe niet zo heel erg, in de zin dat het nu wachten op nieuw nieuws op vrijdag is. Als dat tegenvalt, en wat we hebben gezien het ook min of meer is, ja dan is er weinig reden waarom Nederland ruim boven Frankrijk en Israël zou moeten staan. Maar als de TROEF der troeven alles nog goedmaakt, dan past die prijs zich net zo snel weer aan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik durf echt niet meer te kijken, so keep me posted please
Fijne postquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Betfair is Nederland 5e op 15 (6,7% kans), maar dat boeit in principe niet zo heel erg, in de zin dat het nu wachten op nieuw nieuws op vrijdag is. Als dat tegenvalt, en wat we hebben gezien het ook min of meer is, ja dan is er weinig reden waarom Nederland ruim boven Frankrijk en Israël zou moeten staan. Maar als de TROEF der troeven alles nog goedmaakt, dan past die prijs zich net zo snel weer aan.
Ja maar.. al die trauma van vroeger. Laat mensen verwerken haha.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:20 schreef Benny het volgende:
Grappig. Als ik me ergens geen zorgen over maak dan is het wel de act. Maar juist daarover lijkt het merendeel te paniekeren
Of gewoon iedereen lekker laten posten wat hij/zij/hen wil.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
Odds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
Maar, zullen we die odds gewoon negeren? Ik ben daar altijd al voor, maar de hysterie wordt nu wel een beetje irritant, vind ik dan. Het gaat hier alleen maar over de odds. Hadden we niet afgesproken dat de uitslag bij Joost niet uitmaakt, als we maar lol hebben?
De hype de views op allerlei social media zeggen op dit moment meer dan de odds. In ieder geval voor zolang de halve finales niet zijn geweest. Dat geldt denk ik nog meer in een jaar zonder duidelijke favoriet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:06 schreef blackswangreen het volgende:
Odds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
Maar, zullen we die odds gewoon negeren? Ik ben daar altijd al voor, maar de hysterie wordt nu wel een beetje irritant, vind ik dan. Het gaat hier alleen maar over de odds. Hadden we niet afgesproken dat de uitslag bij Joost niet uitmaakt, als we maar lol hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |