Alle acts in de top-5 zijn de laatste twee weken vrijwel gelijk gebleven en bewegen zich minimaal..quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:42 schreef d_elise het volgende:
En ik denk dat die daling bij de bookies vooral met de "teleurstelling" te maken heeft.
Dat is bij het ESF altijd een ding.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:41 schreef Japepk het volgende:
Het moet als willekeurige deelnemer toch ook frustrerend zijn dat terwijl jij je choreo en je toonladders staat te oefenen daar zon ogenschijnlijk willekeurige tornado aan het rondrazen is die nog als favoriet wordt gezien ook.
@Greys helpt me dagelijksquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:57 schreef BramVeen2002 het volgende:
Waarom is het toch steeds iedere keer weer gedonder met de staging van Nederland.
Prima dat Joost wat verborgen houdt maar het resultaat is dus dat we alle momentum weer kwijt zijn. Sterker nog, we gaan flink de verkeerde kant op. Als de staging echt zo goed was en je had dat laten zien stonden we nu op z'n minst boven Kroatië en dender je met een hele hoop hype de liveshows in.
Het zal vast een bewuste keuze zijn geweest maar ik denk in dit geval de verkeerde.
Kan iemand mij weer even overtuigen dat het wel goed komt want ik begin het toch wel somber in te zien.
Er is een kans dat die vogel vermist is, dat zou al een hoop schelen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:57 schreef BramVeen2002 het volgende:
Waarom is het toch steeds iedere keer weer gedonder met de staging van Nederland.
Prima dat Joost wat verborgen houdt maar het resultaat is dus dat we alle momentum weer kwijt zijn. Sterker nog, we gaan flink de verkeerde kant op. Als de staging echt zo goed was en je had dat laten zien stonden we nu op z'n minst boven Kroatië en dender je met een hele hoop hype de liveshows in.
Het zal vast een bewuste keuze zijn geweest maar ik denk in dit geval de verkeerde.
Kan iemand mij weer even overtuigen dat het wel goed komt want ik begin het toch wel somber in te zien.
Ja prima, maar hij is nu hard op weg naar plek 10/11.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:46 schreef nik4ever het volgende:
Daarnaast gaf hij zelf aan dat hij liever op 4 of 5 zit om de underdog positie te hebben dan kopfavoriet zijn..
#trusttheprocess
Op dit tempo winnen we zeker niet meer nee, maar we waren wel op de weg omhoog. Zeker na de niet mega geweldige repetities van Kroatië en Zwitserland was er een mogelijkheidquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Jongens, wat maakt het uit joh. We gaan toch niet winnen en toch wel makkelijk top-10 eindigen. Een procentje meer of minder was spannend bij Duncan, toen we serieuze kans op de winst hadden, maar nu?
De staging kan verschil maken of we 4e of 7e worden, maar voor de winst boeit het niet.
Nee joh die gaat alleen onder Oekraine zo, Frankrijk staat nog echt op een gat. En straks komen er nog repetitiebeelden van Kroatië, misschien dat dat nog iets gaan doen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja prima, maar hij is nu hard op weg naar plek 10/11.
Het komt écht goed.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:57 schreef BramVeen2002 het volgende:
Twan riep nog heel trots dat de Zweden nogal onder de indruk waren van 'onze' staging.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:17 schreef d_elise het volgende:
En niet vergeten dat Twan er nog boven zit, he! Hij heeft die act natuurlijk ook helemaal goedgekeurd en hij lijkt me niet het type om dit succes door een slechte/carnavaleske staging om zeep te helpen.
Oh dat heb ik net heel stout hier ook geroepen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
ONDERTUSSEN IN DE SC GOED NIEUWS OVER ILSE EN WAYLON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |