Dadelijk is ie alweer leegquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:53 schreef aloa het volgende:
Eerste buien ontstaan nu in Duitsland. Wolkbreuken zo te zien.
Er komt nog veul meer aan dan dat kleine plukje wat je nu ziet. Boh.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, die bui helemaal rechtsonder.
Lekker daar houden waa van de week al heftig genoeg hierquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:53 schreef aloa het volgende:
Eerste buien ontstaan nu in Duitsland. Wolkbreuken zo te zien.
lag je weer de hele dag te zonnen wijffiequote:Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zaaaalig vandaag, niets klefs enzo ..genieten![]()
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zaaaalig vandaag, niets klefs enzo ..genieten![]()
Godverdommequote:Op donderdag 2 mei 2024 15:50 schreef Paul het volgende:
volgens ongehoord Nederland wordt het weer gemanipuleerd!!!!!!!!!!!!
[ x ]
De wind is omgekeerdquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, temperatuur bij het nabijgelegen knmi station is de afgrond in aan het gaan. 17 graden nog maar.
[ afbeelding ]
Laten we het maar op God houden. Deze man is helemaal de weg kwijt, fijn dat hij een podium krijgt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:50 schreef Paul het volgende:
volgens ongehoord Nederland wordt het weer gemanipuleerd!!!!!!!!!!!!
[ x ]
26 is voldoendequote:
Hoort bij de weersomslag. Hier in NO Brabant is het inmiddels harder aan het waaien en zeer heiig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, temperatuur bij het nabijgelegen knmi station is de afgrond in aan het gaan. 17 graden nog maar.
[ afbeelding ]
Nou mijn balkon poetsen in de volle zon (zelfde effect wel)quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
lag je weer de hele dag te zonnen wijffie
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou mijn balkon poetsen in de volle zon (zelfde effect wel)![]()
je kwam niet eens helpen
JOUW PROBLEEM HAHAAquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, alle brandstof voor onweer is weggevaagd voor het ook maar de kans heeft gekregen om hier te komen. Krijgt @:Haags weer gelijk.
Beste unitquote:
Code geel genot, ik smeer me nog maar een keertje in.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, alle brandstof voor onweer is weggevaagd voor het ook maar de kans heeft gekregen om hier te komen. Krijgt @:Haags weer gelijk.
Begint hier mistig te wordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel genot, ik smeer me nog maar een keertje in.
Oh neu hier nog volop zon, temperatuur is alleen zo'n 8 graden omlaag geflikkerdquote:
Die gaan niet ver westwaarts komen zo idd. Terreurbuien zijn niet zo'n grote fan van zeewind.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:48 schreef Xenorium het volgende:
Bedoel je dat de buien gaan uitsterven zoals gisteren boven midden Brabant?
whut?quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:57 schreef Haags het volgende:
De bEfteling heeft de buitenattracties alvast gesloten.
Gaat niks gebeuren daar joh. Die spelbrekende zeemist reikt tot aan Utrecht.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:57 schreef Haags het volgende:
De bEfteling heeft de buitenattracties alvast gesloten.
Waar zit je?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hmm nu is het weer spannend of de zwarte pitbme gaat raken. Aub niet weer een flopshow..
lekker afgekoeldquote:
Damn, gewoon koud nuquote:
Noordelijk van Roermond in Reuver gaat het al los, maar hier in Roermond is het nog droog.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:43 schreef Perrin het volgende:
Er komt vanuit Duitsland een leuk buitje richting Roermond.
Beetje zuidelijk van Venlo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zit je?
De alles verpestende zeemist is hard richting het oosten aan het trekken.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:48 schreef Drass het volgende:
Rip Ede. Giga wolkbreuk en alle planten naar de getver.
Goede knikkers zeg.quote:
We gaan eraanquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:00 schreef Tjacka het volgende:
De tandjes dat complex bij Limburg heb ik nog nooit gezien
Gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:27 schreef Drass het volgende:
Waar is Demonrage als je hem nodig hebt. Buitje boven Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |