SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dat je lekker in BNW moet blijven met je chemtrails. Want daar doel je toch overduidelijk weer op.quote:
Bedoel je nu de Cirrus-, de Altocumulus-, de Stratus- of de Altostratuswolk. Graag extra duiding en/of foto. BVD.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:19 schreef PSVCL het volgende:
Iemand een verklaring voor de witte lucht/waas ?
Wilde eerst een grapje maken overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omstreeks Zuiden van NL kan dat de wittige waas verklaren.
Maar zo ben ik niet meer. Gister besloten dat ik vanaf heden alleen nog maar serieus ga posten op FOK!
Er is al genoeg ongein in de wereld.
Tevens ZonWarm
![]()
![]()
Gegaarde/geroosterde kip
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Hier kan ik geen like voor gevenquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar zo ben ik niet meer. Gister besloten dat ik vanaf heden alleen nog maar serieus ga posten op FOK!
Er is al genoeg ongein in de wereld.
Mwa kweetnie, toch nog best koud op Cape Horn en Cape of Good Hope eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik word heel vrolijk van die CAPE kaartjes
Matig komisch. Máár, ben blij dat je de mogelijkheid gekaapt hebt om weer met humor te postenquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Mwa kweetnie, toch nog best koud op Cape Horn en Cape of Good Hope eigenlijk.
Shit nog geen uur geduurd @:dick_laurent
Zeg, zullen we eens stoppen met Harmonie serieus nemen? Deze waardes vereisen een dauwpunt van 20 graden, dat gaan we echt niet halen vandaag.quote:
Een buitje ter hoogte van Limburg..quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanuit het oosten naderen nu de eerste (flinke) buien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |