Dat kan ik me voorstellen.. dan is het ook niet meer speciaal natuurlijk. Ik zou nu toch best wel een lekkere punt lustenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind niet veel vlaai lekker.. zomervlaai van Mestrom wel![]()
Heb in mijn studententijd bij een bakker gewerkt. Daar mocht je van eten wat je wilde.. nou.. 2 weken en dan ben je met alles klaarblehh
[ afbeelding ]
Ik ook maar ga het niet kopenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. dan is het ook niet meer speciaal natuurlijk. Ik zou nu toch best wel een lekkere punt lusten
Klopt idd.. daar bestel ik ook geregeld. Ik probeer altijd te kijken bij welke supermarkt ik het beste kan bestellen die week.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef Kissingbird het volgende:
En bij appie kun je voor 1.70 laten bezorgen nu ook 2x gedaan.
Zie het niet, wel voor de nieuwkomers de eerste 4x gratis.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben de site laatst veranderd en het werkt nog niet zoals het hoort volgens mij. Er is nu dus ook niet meer te lezen dat het vanaf eventing euro gratis bezorgen is. Je ziet dat pas als je de bestelling gaat plaatsen. Je moet die optie dan ook letterlijk aanklikken en GRATIS invullen.
Volgende week, maar weet niet of dat overal hetzelfde is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
Helaas geen gratis bezorging van de Plus volgende week. Normaal staan de producten voor gratis bezorging bovenaan in de app maar nu op de helft.. heb er overheen gekeken
Oliehoorn brander mayoquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgende week, maar weet niet of dat overal hetzelfde is.
[ afbeelding ]
Daar zit niets voor mij tussen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oliehoorn brander mayoAl eet ik zelden friet
maar als.. dan met die
![]()
m&m's![]()
Ik heb net even gekeken op de app maar ik zie het nu ook niet. Het lijkt ook dat er iets niet klopt want de producten staan ook allemaal door elkaar. Echt vreemd want zo bestel ik het altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het niet, wel voor de nieuwkomers de eerste 4x gratis.
Volgens mij ook landelijk..quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zit niets voor mij tussen.
En denk dat de brochure landelijk is, want die zie je ook als je niet ingelogd bent.
Nieuwe folder online is de eerste 24 uur vaak niet volledig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken op de app maar ik zie het nu ook niet. Het lijkt ook dat er iets niet klopt want de producten staan ook allemaal door elkaar. Echt vreemd want zo bestel ik het altijd.
Ik heb dat nog nooit gezien en bestel meestal wel drie keer per maand bij Plus. Heel vreemd..quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe folder online is de eerste 24 uur vaak niet volledig.
Hey Ruud.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niemand hier van jullie die ooit naar "Het Blok" kijkt? Ik vind het ook wel vermakelijk: vier stellen die vier appartementen boven elkaar in korte tijd moet verbouwen en verkoop-klaar maken. En sommigen zijn ZO dom bezig![]()
Gaat niet zo goed met de aantal kijkers, ze zijn nu gestopt met de herhaling op SBS6 later op de avond.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niemand hier van jullie die ooit naar "Het Blok" kijkt? Ik vind het ook wel vermakelijk: vier stellen die vier appartementen boven elkaar in korte tijd moet verbouwen en verkoop-klaar maken. En sommigen zijn ZO dom bezig![]()
Nog geen aflevering gezienquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook wel lekker weer evenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
Het is weer lekker afgekoeld.. lekker even alles tegenover elkaar opengezet dat het er goed kan doorwaaien
Morguh Icequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:58 schreef Iceage het volgende:
![]()
![]()
Vanmorgen toch maar de potplanten water gegeven.
Fijne dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |