Bij de Plus 4,49 voor 400gr. Ze zien er ook echt heel mooi uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh ik zie het heb gister 6 euries betaald
Ga ik daar nog even heenquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij de Plus 4,49 voor een pond. Ze zien er ook echt heel mooi uit
4,49 voor 400gr is het.quote:
Mooie prijs. Is ook lekker om in soep te doen. maak het niet zellfuf hahaha koop wel eens aspergesoep en doe daar verse nog bijquote:
Ik zag het in de reclamequote:Op donderdag 2 mei 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En nog geschild ookZijn reclame dus genoeg ingestaan voor twee gerechten en dan ook nog voor een lekkere gebonden soep
Ik heb altijd zoveel afval als ik ze zelf schil en in verhouding ben ik zo veel goedkoper uit. Ben een echte Hollander en houdt van veel voor weinig
Ik ben eigenlijk niet van de pakjes en zakjes maar ik maak het van Honig Limburgse asperge soep. Die is zo lekker ook. Daar hoeft eigenlijk alleen maar water bij en asperges. Die is lekker dik ook en de ene keer doe ik er nog Hollandse garnaaltjes bij maar zonder is het ook al erg lekker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooie prijs. Is ook lekker om in soep te doen. maak het niet zellfuf hahaha koop wel eens aspergesoep en doe daar verse nog bij
Ah wat uit Limburg komt is altijd lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van de pakjes en zakjes maar ik maak het van Honig Limburgse asperge soep. Die is zo lekker ook. Daar hoeft eigenlijk alleen maar water bij en asperges. Die is lekker dik ook en de ene keer doe ik er nog Hollandse garnaaltjes bij maar zonder is het ook al erg lekker.
Idd en zeker als je naar de winkel gaat terwijl je nog niet hebt gegetenquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zag het in de reclame
Nu te druk, en dat gesleep is nog niet alles, dus morgen kunnen ze weer bezorgen.
Nog een voordeel: als je zelf gaat shoppen, kom je altijd met meer thuis dan gepland.
Ik maakte het ook altijd vers en hoorde dit van iemand en toen een keer geprobeerd en was erg lekker. Ik maak het niet vaak want in die pakjes zit altijd veel meer zout als dat je het zelf maakt maar zo nu en dan is het toch wel makkelijk om snel een soepje op tafel te kunnen zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah wat uit Limburg komt is altijd lekker![]()
![]()
Ken ik niet.. ga ik dan ook eens kopen. Kijken hoe dat smaakt.
Ja is erg lekker maar die zijn nu een heel stuk duurder geworden.quote:
al jaren niet meer zo'n pakje gekocht. Koop vaker een blik of een zak soep. Maar daar zit ook veel te veel zout in.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik maakte het ook altijd vers en hoorde dit van iemand en toen een keer geprobeerd en was erg lekker. Ik maak het niet vaak want in die pakjes zit altijd veel meer zout als dat je het zelf maakt maar zo nu en dan is het toch wel makkelijk om snel een soepje op tafel te kunnen zetten.
En idd veel dingen die uit Limburg komen zijn lekkerquote:
met 70 euro gratis hebben we hier niet, en dat is ook Plus.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en zeker als je naar de winkel gaat terwijl je nog niet hebt gegeten![]()
Vaak heb je ook een gratis code voor bezorging en als je voor zeventig euro besteld dan is de bezorging ook gratis. Ik probeer altijd te bestellen wanneer ik wat voorraad nodig heb zodat ik dan aan de zeventig euro kom.
Ik probeer ook zo weinig mogelijk zout te gebruiken maar dat valt soms niet mee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al jaren niet meer zo'n pakje gekocht. Koop vaker een blik of een zak soep. Maar daar zit ook veel te veel zout in.
Ik kook zoutloos al jaren.
Is Plus niet overal hetzelfde dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
met 70 euro gratis hebben we hier niet, en dat is ook Plus.
Zoutloos is ook niet alles, maar je hebt tegenwoordig best veel kruiden zonder zout.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo weinig mogelijk zout te gebruiken maar dat valt soms niet mee.
Zonder zout is zeker minder lekker maar beter voor mijn nieren..quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoutloos is ook niet alles, maar je hebt tegenwoordig best veel kruiden zonder zout.
Ze hebben de site laatst veranderd en het werkt nog niet zoals het hoort volgens mij. Er is nu dus ook niet meer te lezen dat het vanaf eventing euro gratis bezorgen is. Je ziet dat pas als je de bestelling gaat plaatsen. Je moet die optie dan ook letterlijk aanklikken en GRATIS invullen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Er is wel deze optie:
[ afbeelding ]
ik vind niet veel vlaai lekker.. zomervlaai van Mestrom welquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
En idd veel dingen die uit Limburg komen zijn lekkerLimburgse vlaai en zuurvlees bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |