quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Ziekenhuis geweest, wond is nadat de helft van de hechtingen er vorige week uit zijn gehaald eigenlijk gewoon weer open gaan staan (je kijkt recht op de ijzeren plaat). Betekent dat mijn lichaam dat plaatje niet accepteert, schijnt bij zo'n 40-45% van de mensen voor te komen vroeg of laat, bij mij dus heel vroeg. Gips is eraf en ze proberen de komende twee weken met antibiotica en zelf reinigen toch die plaat te laten zitten zodat het bot mooi recht groeit, en dan word ik opnieuw geopereerd om die plaat eruit te halen.
Geen genot.
Wat ellendig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Ziekenhuis geweest, wond is nadat de helft van de hechtingen er vorige week uit zijn gehaald eigenlijk gewoon weer open gaan staan (je kijkt recht op de ijzeren plaat). Betekent dat mijn lichaam dat plaatje niet accepteert, schijnt bij zo'n 40-45% van de mensen voor te komen vroeg of laat, bij mij dus heel vroeg. Gips is eraf en ze proberen de komende twee weken met antibiotica en zelf reinigen toch die plaat te laten zitten zodat het bot mooi recht groeit, en dan word ik opnieuw geopereerd om die plaat eruit te halen.
Geen genot.
Ja, hij is toch geen mietje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
Zelf reinigen, hoe zie ik dat voor me?
Wattenschijfjes en alcohol met een stuk hout in je mond tegen de pijn?
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even lekker in de zon gaan zitten
Meh wat kutquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Boys
Geen genot.
shirt aan of uit?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even lekker in de zon gaan zitten
Te warm voor een lange broek godenquote:
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?quote:
Vraag je nu of @Pisces29 een hoer isquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij een rok draagt, is het er dan eentje netjes tot net over de knieën of eentje die nét niet als ordinair wordt bestempeld?
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.
Ik ben blij als je jezelf een lekker kapsalonnetje gunt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk is @:Drizzt er straks voor het eten.
Ik heb een mooie verrassing voor hem.
Het is ook: "op Scheveningen".quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon niet op Urk en ook niet in Scheveningen. Dus allebei niet.
Ik zie wat je hier probeert. Ik wacht gewoon netjes op @Drizztquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben blij als je jezelf een lekker kapsalonnetje gunt.
Genoteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |