https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Olcay is wel top. Durft tenminste iets te zeggen als tafeldame. Mag wat mij betreft elke 2 weken langskomen. Vond het wel slap dat ze de vraag over dat masturberen niet terugkaatste naar haar. Zij vroeg zo op de man af of die heren masturberen...als je die kans krijgt dan kaats je de vraag toch even terug? Denk dat veel mensen voor de buis daarop zaten te wachtenquote:
Yep ik ging er even voor zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Olcay is wel top. Durft tenminste iets te zeggen als tafeldame. Mag wat mij betreft elke 2 weken langskomen. Vond het wel slap dat ze de vraag over dat masturberen niet terugkaatste naar haar. Zij vroeg zo op de man af of die heren masturberen...als je die kans krijgt dan kaats je de vraag toch even terug? Denk dat veel mensen voor de buis daarop zaten te wachten
Haha, dat dacht ik ook, ik denk dat ze dat wel doet!quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Olcay is wel top. Durft tenminste iets te zeggen als tafeldame. Mag wat mij betreft elke 2 weken langskomen. Vond het wel slap dat ze de vraag over dat masturberen niet terugkaatste naar haar. Zij vroeg zo op de man af of die heren masturberen...als je die kans krijgt dan kaats je de vraag toch even terug? Denk dat veel mensen voor de buis daarop zaten te wachten
Jij bent fan van Wouter?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Raymond, Aran Bade en Woutergod.
Wat een godentrio.
Enorme stemmingmaker, nare man.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, de afhamerenpodcast op vrijdag is elke week weer een hoogtepunt.
Een enorme slissende laffe stemmingmaker, nare man. Raymond Mens is duidelijk beter in duiden, sympathieker en meer empathisch.quote:
Power Plugquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:40 schreef superniger het volgende:
Chauffeur van Johan mag weer eens een liedje zingen.
quote:heeft een bedrag van vijfhonderd euro
Je begrijpt er geen kloot van, een trap in je ballen krijgen is 100 x pijnlijker dan een bevalling, je hebt werkelijk waar geen idee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 03:34 schreef Firuze60 het volgende:
Nog veel erger was het, doodsbenauwde mannetjes voor het knipje. Zo ontzettend vrouwonvriendelijk maak je tegenwoordig maar zelden meer mee. Steriliseren is voor een vrouw een veel grotere ingreep dan voor een man. Wat een aanstellers bij elkaar. Ze hoeven niet eens zelf te bevallen! Maar weeowee, kom niet aan hun ballen. Gun zulk soort mannen een flinke prostaatkwaal.
? Dus omdat ze geen zin hebben in een knipje verdienen ze een prostaatkwaal?quote:Op woensdag 8 mei 2024 03:34 schreef Firuze60 het volgende:
Nog veel erger was het, doodsbenauwde mannetjes voor het knipje. Zo ontzettend vrouwonvriendelijk maak je tegenwoordig maar zelden meer mee. Steriliseren is voor een vrouw een veel grotere ingreep dan voor een man. Wat een aanstellers bij elkaar. Ze hoeven niet eens zelf te bevallen! Maar weeowee, kom niet aan hun ballen. Gun zulk soort mannen een flinke prostaatkwaal.
Het was gisteren inderdaad extreem cringe. Dit kon echt niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er iemand hier die Gijp nog trekt? Dit is toch niet normaal meer.
Grotere narcist is niet denkbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was gisteren inderdaad extreem cringe. Dit kon echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |