Stan Collymore ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Met wie vormde Bryan Roy een aanvalskoppeltje bij Nottingham Forrest ?
Correct..... Twee technische spelers, moesten ze wel even aan wennen in Engeland.quote:
Collymore was meer het type van Hooydonk dacht ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Correct..... Twee technische spelers, moesten ze wel even aan wennen in Engeland.
Neuh, in mijn herinnering waren ze beide technisch en - met name Collymore - snel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Collymore was meer het type van Hooydonk dacht ik.
Ik dacht groot en snel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Neuh, in mijn herinnering waren ze beide technisch en - met name Collymore - snel.
Even gekeken, hij scoorde iets van 50 keer in 70 wedstrijden voor Het Bos van Nottingham.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, het liep wel lekker tussen die twee
Co Adriaansequote:Op woensdag 5 juni 2024 10:50 schreef tong80 het volgende:
Je hebt Co Adriaanse en je hebt/had Cor Adriaanse. Waar voetbalden ze en waar werd Cor Adriaanse jeugdtrainer?
Co Adriaanse speelde idd bij de Volewijckers. Die werd later samen met DWS en Blauw Wit FC Amsterdam. Daar speelde ook Gerard van der Lem die samen met Adriaanse hulp trainers waren toen Ajax de EC1 won in 1995. Hij was ook jeugdtrainer. De anders Adriaanse heb je ook goed. Volgens mij is ie nog steeds bij Feijenoord. Maar ben niet zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Co Adriaanse
• Speelde bij De Volewijckers en FC Utrecht. Was volgens mij geen jeugdtrainer maar hoofd jeugdopleidingen bij Ajax in de periode dat Louis I daar regeerde.
Cor Adriaanse
• Toevallig zag ik deze naam laatst voorbij komen toen ik iets opzocht. Als ik het me goed herinner alleen bij Feyenoord en FC Den Bosch gespeeld en jeugdtrainer bij Feyenoord.
Blinkerquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:48 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 spelers die zowel bij FC Den Bosch hebben gesteeld als bij Feijenoord.
Heeft Lucius ook bij Feijenoord gespeeld ? De anderen zijn zeker goed.quote:
Yep. Ik heb er nog 2. Misschien zijn er nog meer. De één was kort international.quote:
Paauwe?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb er nog 2. Misschien zijn er nog meer. De één was kort international.
Niet dat ik weet. Volgens mij PSV en Feijenoord.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Lucius ook bij Feijenoord gespeeld ? De anderen zijn zeker goed.
Kon het me niet meer herinneren.quote:
Roger Milla ?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:17 schreef -XOR- het volgende:
De Duitse Eurodance-groep Snap! scoorde in 1990 een grote hit met het nummer "Ooops up". Welke speler is voor eeuwig aan dit nummer verbonden?
Oeh ah Ed de Goeijquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:17 schreef -XOR- het volgende:
De Duitse Eurodance-groep Snap! scoorde in 1990 een grote hit met het nummer "Ooops up". Welke speler is voor eeuwig aan dit nummer verbonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |