Kohl?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Welk Duits politics (kanselier) was fan van Kaiserslautern?
Wiekensquote:Op zondag 2 juni 2024 01:39 schreef -XOR- het volgende:
Noem 5 Nederlandse spelers die Premier League-wedstrijden voor Manchester City hebben gespeeld.
Alle 5 correct inderdaad. Karim Rekiki Musampa had ook nog gekund.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wiekens
Vonk
de Jong
Ake
Groenendijk
??
Musampa ?quote:Op zondag 2 juni 2024 01:39 schreef -XOR- het volgende:
Noem 5 Nederlandse spelers die Premier League-wedstrijden voor Manchester City hebben gespeeld.
Frits Korbach, de held,toen Ajax hem over wilde nemen van Pec Zwolle of Heerenveen meen ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:43 schreef tong80 het volgende:
Wie vroeg tijdens transfer onderhandelingen hoe laat het neuken begon?
Stormde het kantoor van Ajax binnen waar de bestuurders zijn contract aan het bespreken waren.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Frits Korbach, de held,toen Ajax hem over wilde nemen van Pec Zwolle of Heerenveen meen ik.
Ja prachtig verhaalquote:Op zondag 2 juni 2024 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stormde het kantoor van Ajax binnen waar de bestuurders zijn contract aan het bespreken waren.
Aad de Mos in 1988 EC2 finale Ajax- KV Mechelen. Vroeg in de wedstrijd rood voor Danny Blind omdat-ie de Belgische spits Mark Emmers neerhaalde. Vlak daarna scoorde Piet de Boer de 1-0. De Mos was in 1983 vlak voor het einde van het seizoen ontslagen door voorzitter Ton Harmsen. Wiens zoon Sven Nederlands kampioen Dressuur rijden werd. Allebei inmiddels overleden. K.V. Mechelen had naast de Boer nog meer Nederlanders onder contract. O.a. Wim Hofkens en Erwin Koeman. Mechelen werd gesponsord door de louche voorzitter Courtois. Na zijn vertrek bleef er weinig meer over van de club.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:46 schreef slaveloos het volgende:
Wie stak zijn middelvinger op naar het bestuur van Ajax na het winnen van welke wedstrijd? Twee vragen in een dus, lekker efficiënt
Grappig dat van die zoon van Harmsen als dressuur kampioen kende ik nietquote:Op zondag 2 juni 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aad de Mos in 1988 EC2 finale Ajax- KV Mechelen. Vroeg in de wedstrijd rood voor Danny Blind omdat-ie de Belgische spits Mark Emmers neerhaalde. Vlak daarna scoorde Piet de Boer de 1-0. De Mos was in 1983 vlak voor het einde van het seizoen ontslagen door voorzitter Ton Harmsen. Wiens zoon Sven Nederlands kampioen Dressuur rijden werd. Allebei inmiddels overleden. K.V. Mechelen had naast de Boer nog meer Nederlanders onder contract. O.a. Wim Hofkens en Erwin Koeman. Mechelen werd gesponsord door de louche voorzitter Courtois. Na zijn vertrek bleef er weinig meer over van de club.
Jong overleden.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Grappig dat van die zoon van Harmsen als dressuur kampioen kende ik niet
Graeme Rutjes speelde er ook. Zo'n naam uit het Panini album Italia '90 waar ik verder eigenlijk niets van weet.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aad de Mos in 1988 EC2 finale Ajax- KV Mechelen. Vroeg in de wedstrijd rood voor Danny Blind omdat-ie de Belgische spits Mark Emmers neerhaalde. Vlak daarna scoorde Piet de Boer de 1-0. De Mos was in 1983 vlak voor het einde van het seizoen ontslagen door voorzitter Ton Harmsen. Wiens zoon Sven Nederlands kampioen Dressuur rijden werd. Allebei inmiddels overleden. K.V. Mechelen had naast de Boer nog meer Nederlanders onder contract. O.a. Wim Hofkens en Erwin Koeman. Mechelen werd gesponsord door de louche voorzitter Courtois. Na zijn vertrek bleef er weinig meer over van de club.
Klopt. Kwam effe niet op z'n naam. Verdediger. Intellectueel. Volgens mij was ie advocaat en heeft ij in voetbalbesturen gezeten. Of iets bij de spelersvakbond. Half Canadees meen ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:06 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Graeme Rutjes speelde er ook. Zo'n naam uit het Panini album Italia '90 waar ik verder eigenlijk niets van weet.
Maar waarschijnlijk omdat hij nauwelijks in Nederland heeft gespeeld. Van buitenlands voetbal kreeg ik nauwelijks iets mee, zeker niet toen ik 8 was.
Ja, toevallig zat ik net op zijn wiki bij te lezen, hij is half Australisch en idd een van de weinige voetballers die een universitaire studie heeft afgerond tijdens zijn voetballoopbaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Kwam effe niet op z'n naam. Verdediger. Intellectueel. Volgens mij was ie advocaat en heeft ij in voetbalbesturen gezeten. Of iets bij de spelersvakbond. Half Canadees meen ik.
Keje Molenaar ook En Theo van Duivenbode. Kan tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, toevallig zat ik net op zijn wiki bij te lezen, hij is half Australisch en idd een van de weinige voetballers die een universitaire studie heeft afgerond tijdens zijn voetballoopbaan.
Chielini nog vrij recentquote:Op zondag 2 juni 2024 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keje Molenaar ook En Theo van Duivenbode. Kan tegenwoordig niet meer.
Yep. Terwijl -ie een kop als een bouwvakker heeft. Was Frankie Vercauteren ook niet afgestuurd universitair ?quote:
Geen topper, wel een goede voetballer/verdediger.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
Kon hij goed voetballen, weet jij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |