Waarom anders?quote:
Jij bent speciaal.quote:
Dit bedoel je toch wel positief?quote:
Tip voor het volgend weekend in het tuinhuisjequote:Op dinsdag 30 april 2024 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit bedoel je toch wel positief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Tip voor het volgend weekend in het tuinhuisjeZolang het maar geen lepel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor een keer geklikt.. blijft mooi nummerquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Tip voor het volgend weekend in het tuinhuisjeKom jij eens even mee naar de kelder van het tuinhuisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Stond kk ipv ik. En dan komt FF weer zeurenquote:
Jij weet het.quote:
hehehehe ik zag t gebeurenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond kk ipv ik. En dan komt FF weer zeuren
quote:
Even aan mijn moeder vragenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij eens even mee naar de kelder van het tuinhuisje.
Jij wel. Maar FF niet 🤣quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:18 schreef Rob het volgende:
[..]
hehehehe ik zag t gebeuren
maar begreep ook wel dat het een typo was
dat bracht me ook naar :quote:
Ik zweer je dat ze dat ze dat zei...quote:
Ik zweer je dat ze dat zeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |