quote:
Kannst du geblasen werdenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar wil ik graag weer eens heen.
Hier zijn niet zulke hubsche mädschenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of gewoon richting Noord-Limburg gaan natuurlijk
Een zachte G is al erotiserend genoegquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier zijn niet zulke hubsche mädschen
Je kent "Ficken, Bumsen, Blasen" niet? ;-)quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan German vintage
Ja, van RTL+ van vroegerquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent "Ficken, Bumsen, Blasen" niet? ;-)
Wat is dit?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kent "Ficken, Bumsen, Blasen" niet? ;-)
Het bestaat al heel lang, lol 😂quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit?
Ben ik hier te jong voor?
Of te onschuldig?
Dit is makelaarsjargon hoor, no worriesquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit?
Ben ik hier te jong voor?
Of te onschuldig?
Hmm dan ben ik vast gewoon te jong, is van voor mijn tijdquote:
Volgens mij nog altijd in gebruik?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik vast gewoon te jong, is van voor mijn tijd
Dit hoorde standaard bij de opvoeding in de jaren '80 hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik vast gewoon te jong, is van voor mijn tijd
Ik had een gebrekkige opvoeding denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit hoorde standaard bij de opvoeding in de jaren '80 hoor
Daar zijn terabytes aan materiaal van hoor, zo door de jaren heen opgebouwd met de jaren '70 en '80 als bloeiperiodes.quote:
Amyquote:
Whehe, de good old Tiroler Sex Express.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een gebrekkige opvoeding denk ik
Maar google heeft me uit de brand geholpen. Veel beeldmateriaal ook wel
Morning Stigs!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
LoLkequote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs!![]()
Hopelijk gaat het snel over!![]()
![]()
En iedereen hier natuurlijk ook de beste wensen!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs!![]()
Hopelijk gaat het snel over!![]()
![]()
En iedereen hier natuurlijk ook de beste wensen!
Is oud en nieuw alweer geweest?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
En ook namens mij de beste wensen voor iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |