abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:25:21 #141
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213378766
Ik ben echt stiksjagrijnig :wtf:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213378782
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nou bij de bookies zakken doet me vermoeden dat het niet alleen de Nederlanders zijn die wat twijfels hebben. Ik prijs ze dat ze hun kaarten tegen de borst willen houden, maar in dit hysterische circus is dat ook weer lopen op dun ijs. Elke scheet heeft invloed.
Ik vind het getroll persoonlijk wel leuk. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het nut ervan is om zo geheimzinnig te doen, je houdt misschien een beetje hype in stand maar als het dan niet echt spectaculair is waar je mee komt werkt het juist contraproductief. En voor het grootste deel van het publiek is het toch wel een verrassing waar je mee komt, die zitten niet de hele dag de Eurovisie-socials de F5-en.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 08:29:00 #143
163650 Greys
pi_213378792
Als het echt héél bijzonder is wat we nog missen aan de act vind ik het super-menselijk dat hij het niet al wil prijsgeven, ruim een week voor z'n semi. En ik vind het lief. En begrijpelijk. En terecht. Het is waarschijnlijk iets waar hij enorm trots op is of waar hij veel mee heeft en hij is van het 'je wacht maar tot het zo ver is'.

Hij heeft over alles nagedacht en hier zal hij een bookies-zakkertje voor lief nemen om het nog een week geheim te kunnen houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213378810
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:17 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja ik blijf er ook bij dat het in een jaar dat alles zo close is niet handig is.
Waarom niet? Voor de bookmakers?
Hij wil er gewoon een verrassende show van maken en niet alles in de eerste rehearsal vrijgeven, en dat snap ik wel. De impact zal een stuk groter worden als het als verrassing komt. Ik sluit bij Joost niets uit.

En ik snap het probleem van mensen met die vogel ook niet zo. Gabbani had een gast in een chimpanseepak en dat werd collectief fantastisch gevonden. Hoezo is dit anders? :)
pi_213378844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:27 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind het getroll persoonlijk wel leuk. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het nut ervan is om zo geheimzinnig te doen, je houdt misschien een beetje hype in stand maar als het dan niet echt spectaculair is waar je mee komt werkt het juist contraproductief. En voor het grootste deel van het publiek is het toch wel een verrassing waar je mee komt, die zitten niet de hele dag de Eurovisie-socials de F5-en.
Ik snap het wel hoor. Hij zal de verrassing belangrijk vinden.
Hij gaat het opbouwen denk ik. Bij de tweede rehearsal gaat hij misschien iets meer prijsgeven.

Ik ben benieuwd naar dit topic als het bekend is. _O-
pi_213378850
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
België stond op 4 en donderde niet keihard naar beneden, maar langzaam en staat nu op 10 en nog altijd zakkende Mendie :{
Het komt goed. :)
pi_213378858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:31 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Hij wil er gewoon een verrassende show van maken en niet alles in de eerste rehearsal vrijgeven, en dat snap ik wel. De impact zal een stuk groter worden als het als verrassing komt. Ik sluit bij Joost niets uit.

En ik snap het probleem van mensen met die vogel ook niet zo. Gabbani had een gast in een chimpanseepak en dat werd collectief fantastisch gevonden. Hoezo is dit anders? :)
Omdat mensen gevoelig zijn voor wie de favorieten zijn, jury’s ook. Dit nummer moet het van de televote hebben dus als je echt wat wil helpt momentum wel om bij de jury’s in ieder geval wat punten te halen. Als er dit jaar een Loreen tussen zou zitten, ja boeien. Maar nu ligt alles open en zal de focus eerder naar Kroatië gaan.

En ik denk dat je dat laatste verkeerd herinnerd hebt. :@ dat was toen in Oekraïne nogal de laatste druppel van een matig optreden. Toen was het helemaal klaar. :D
pi_213378868
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
Omdat mensen gevoelig zijn voor wie de favorieten zijn, jury’s ook. Dit nummer moet het van de televote hebben dus als je echt wat wil helpt momentum wel om bij de jury’s in ieder geval wat punten te halen. Als er dit jaar een Loreen tussenzit, ja boeien. Maar nu ligt alles open en zal de focus eerder naar Kroatië gaan.

En ik denk dat je dat laatste verkeerd herinnerd hebt. :@ dat was toen in Oekraïne nogal de laatste druppel van een matig optreden. Toen was het helemaal klaar. :D
Maar dat werd wel 6e he. :)
pi_213378877
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:33 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ik snap het wel hoor. Hij zal de verrassing belangrijk vinden.
Hij gaat het opbouwen denk ik. Bij de tweede rehearsal gaat hij misschien iets meer prijsgeven.

Ik ben benieuwd naar dit topic als het bekend is. _O-
Dat zal denk ik ook wel moeten, de organisatie zal niet willen riskeren dat we op het moment supreme nog steeds verkeerde visuals te zien krijgen.

Al sluit ik niet uit dat er gisteren al meerdere runs zijn gedaan met de volledige performance en de beelden en foto's bewust van de meest uitgeklede versie zijn gemaakt in overleg met de organisatie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213378879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:36 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Maar dat werd wel 6e he. :)
Ja terwijl het de favoriet voor de winst was. :P
pi_213378905
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar goed, die chimpansee was voor de bookmakers in elk geval niet een afknapper. Sterker nog, dat was de grootste reden dat hij zo'n favoriet was.
pi_213378922
De views op Tiktok gaan trouwens prima, hij is eigenlijk al het hele veld voorbij op Griekenland en Polen na. Zwitserland en Kroatie hangen daar rond de 700000 views en Joost heeft er nu al 1,1 miljoen
pi_213378924
quote:

Smaak. Als het scoort is het natuurlijk tof, hoef ik een vogel nog steeds niet leuk te vinden. ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 mei 2024 @ 08:43:34 #154
163650 Greys
pi_213378940
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar goed, die chimpansee was voor de bookmakers in elk geval niet een afknapper. Sterker nog, dat was de grootste reden dat hij zo'n favoriet was.
Oh voor mij het tegenovergestelde. Qua lied en clip m'n grote favoriet, maar de staging was zó slecht met die backings in stomme truien en die synthetische aap dat het er alles behalve beter door werd. :D

Ik denk dat de uiteindelijke act van Joost alles er wél beter door gaat maken. Gekkigheid en energie tijdens het eerste deel, meer emotionele impact in het laatste.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213378970
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oh sorry, stonden we op 1 bij de bookies dit jaar? Dat heb ik dan gemist. :P

Zonder gekkigheid, de reacties (ook hier) zijn ietwat overdreven. Hilarisch, maar overdreven. En voorbarig :) .
pi_213378974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nou bij de bookies zakken doet me vermoeden dat het niet alleen de Nederlanders zijn die wat twijfels hebben. Ik prijs ze dat ze hun kaarten tegen de borst willen houden, maar in dit hysterische circus is dat ook weer lopen op dun ijs. Elke scheet heeft invloed.
Op zich geeft de prijsontwikkeling bij de bookmakers de indruk dat er toch nog behoorlijk wat geloof is dat er nog een spectaculaire verrassing gaat komen. Nederland staat nu op 9,8, dus iets meer dan 10% kans om te winnen. Met wat we gisteren hebben gezien, zou ik eigenlijk niet weten hoe dit meer dan ~250 punten (200 publiek, 50 jury) zou moeten pakken, en dat aantal zou je dan moeten verdubbelen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213378989
Het grote verschil met 2019 is voor mij wel dat we toen eigenlijk de "one to lose" waren gezien die megavoorsprong van Duncan toen de repetities begonnen. Nu is het meer een scenario dat je een van de kanshebbers bent als alles goed valt, dat is toch net wat anders. Nemo zit nu eigenlijk meer in de rol die Duncan toen had...
pi_213378996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat zal denk ik ook wel moeten, de organisatie zal niet willen riskeren dat we op het moment supreme nog steeds verkeerde visuals te zien krijgen.

Al sluit ik niet uit dat er gisteren al meerdere runs zijn gedaan met de volledige performance en de beelden en foto's bewust van de meest uitgeklede versie zijn gemaakt in overleg met de organisatie.
Dit dus ja.
pi_213379005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:47 schreef TheVulture het volgende:
Het grote verschil met 2019 is voor mij wel dat we toen eigenlijk de "one to lose" waren gezien die megavoorsprong van Duncan toen de repetities begonnen. Nu is het meer een scenario dat je een van de kanshebbers bent als alles goed valt, dat is toch net wat anders. Nemo zit nu eigenlijk meer in de rol die Duncan toen had...
Joost is meer de Mahmood inderdaad, veel streams en populair bij de jongere kijker :Y
pi_213379007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Op zich geeft de prijsontwikkeling bij de bookmakers de indruk dat er toch nog behoorlijk wat geloof is dat er nog een spectaculaire verrassing gaat komen. Nederland staat nu op 9,8, dus iets meer dan 10% kans om te winnen. Met wat we gisteren hebben gezien, zou ik eigenlijk niet weten hoe dit meer dan ~250 punten (200 publiek, 50 jury) zou moeten pakken, en dat aantal zou je dan moeten verdubbelen.
Weet je zeker dat je niet een beetje aan overreaction doet? Zelfs met wat we gisteren gezien hebben, zie je dat het vooral bedoeld is om op camera goed over te komen. Dan doet dat LED-scherm echt z'n werk. Het is niet super-bijzonder ofzo, maar om nou door één vogel gelijk te doen alsof het helemaal waardeloos is...
pi_213379030
Ik heb besloten om ergens niet op te reageren.
C’est Davie :o)
pi_213379063
Ik sluit trouwens niet uit dat Oekraine ons vandaag ook voorbij schiet als die beelden worden vrijgegeven
pi_213379070
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je niet een beetje aan overreaction doet? Zelfs met wat we gisteren gezien hebben, zie je dat het vooral bedoeld is om op camera goed over te komen. Dan doet dat LED-scherm echt z'n werk. Het is niet super-bijzonder ofzo, maar om nou door één vogel gelijk te doen alsof het helemaal waardeloos is...
Het is niet meteen waardeloos, maar het geeft onnodig de indruk dat het een joke entry is. Terwijl die ondertussen ook voor het publiek niet meer zo populair zijn als 10-15 jaar terug. Op basis van die indruk lijkt me 3-4e bij het publiek en ergens in de middenmoot bij de jury het maximaal haalbare.
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:58:00 #164
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213379071
quote:

[..]

Ik vond die aap ook vre-se-lijk }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213379107
Vooralsnog lijkt dat vogelpak ook geen enkele functie of referentie te hebben, dus dan krijg je al snel het idee dat het creatieve proces iets te ver is doorgeschoten
pi_213379134
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:25 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben echt stiksjagrijnig :wtf:
Even een dagje ophokken dan maar.

;)
pi_213379166
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Vooralsnog lijkt dat vogelpak ook geen enkele functie of referentie te hebben,
De vogeltjesdans van de Electronica's. Vergezocht, maar 't is een referentie.
C’est Davie :o)
pi_213379172
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe ze het LEDscherm in beeld gaan brengen voor de kijker thuis. Die zie je meestal niet goed, want de camera heeft meestal de focus op de artiesten en de wisseling tussen shots gaat snel.

Dus hoe gaat die achtergrond met het poppetje Joost die op zijn ouders af rent overkomen? Ik heb het idee dat de kijker thuis daar helemaal niets van mee krijgt (normaliter).
  woensdag 1 mei 2024 @ 09:15:09 #169
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213379210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Even een dagje ophokken dan maar.

;)
Dit is mijn derde ophokdag al :D
George Michael
pi_213379272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:45 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Oh sorry, stonden we op 1 bij de bookies dit jaar? Dat heb ik dan gemist. :P

Zonder gekkigheid, de reacties (ook hier) zijn ietwat overdreven. Hilarisch, maar overdreven. En voorbarig :) .
We gingen richting plek twee en zakken nu weg. Volgens mij staan/stonden we dus gewoon op een plek waarmee we kans maken/maakten. Niet zo vreemd dus dat we het er hier dan over hebben.
pi_213379403
Momentum is super belangrijk, en dat zit nu op het het verkeerde moment tegen.

Dat je dingen nog geheim laat is helemaal niks verkeerd mee, maar als wat je dan wel laat zien eigenlijk vrij weinig is + een vogelpak, dan laat je de verkeerde indruk achter. Ik zou nou ook er geen geld meer opzetten.

Ik maak me een beetje zorgen maar nog niet mega veel. De 2e repetitie zal wel erg belangrijk worden, ik zou dan gewoon de normale graphics gebruiken en stoppen met trollen. Anders zakken we nog verder en ga je met het momentum totaal de verkeerde kant op de liveshows in.

Kortom, er is nog niks aan de hand maar dan moeten we vrijdag wel even zien waarom dit toch wel goed uitgedacht is. En dan hoef je nog niet eens de troef te spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BramVeen2002 op 01-05-2024 09:37:18 (Spelfout) ]
  Moderator woensdag 1 mei 2024 @ 10:10:05 #172
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213379735
Hoe laat moet ie op vrijdag
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213379835
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
We gingen richting plek twee en zakken nu weg. Volgens mij staan/stonden we dus gewoon op een plek waarmee we kans maken/maakten. Niet zo vreemd dus dat we het er hier dan over hebben.
Tuurlijk. Moet je ook vooral doen.
Ik vind het alleen wat voorbarig is all.
pi_213379888
Na de halve finales ga je pas odds krijgen waar je echt van op aan kan. Een stel fotootjes van nu met nul context gaan het verschil voor die finale niet maken, alleen voor de odds nu. Daarvoor heb je het hele spektakel en de show voor nodig, die er vast zal staan.

Allemaal beetje voorbarig dus nu. Wordt gewoon een mooie top 5 notering.
pi_213379895
Daarvoor zijn ook de repetities, de stand van de wedkantoren op de avond van de finale, dat geeft dan pas een reeël beeld. Al had hij wel beter de doventolk mee kunnen nemen ipv Pino
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')