Ach, wie weet wordt het over een aantal jaar weer helemaal the bomb om te faxen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, de nieuwste printer is geinstalleerd. We kunnen nu zelfs faxen, is dat niet heel vooruitstrevend van ons?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, wie weet wordt het over een aantal jaar weer helemaal the bomb om te faxen.
Je weet nooit wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja.... nog even en Ddm en Symph werken weer met de telex of morse.
Daar heb je gelijk in.quote:
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Gelukkig is de dodenherdenking wel rustig verlopen.
Ja, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Gelukkig is de dodenherdenking wel rustig verlopen.
Ik ben ook bij de herdenking hier in het dorp geweest. Was best druk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Wij zijn bij de herdenking in onze woonplaats geweest.
Volgend jaar gaan we er een opzoeken in een buurdorp .
Ik vond het knap.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik wil wel even benadrukken dat ik dit al had getypt voordat er werd gezongen.
Ce n’est pas un problem pas du toutquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik wil wel even benadrukken dat ik dit al had getypt voordat er werd gezongen.
Hier was er een stille tocht naar de herdenkingsplek en daar was er na afloop van de toespraak en bloemen leggen nog een bijeenkomst in de naastgelegen kerk, maar dat laatste hebben we overgeslagen. Goed om te zien dat er niet alleen ouderen waren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook bij de herdenking hier in het dorp geweest. Was best druk.
Hier was de herdenking verplaatst naar de kerk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
Stonden jullie in de regen tijdens de dodenherdenking? Hier regende het hard rond 20.00
Ieder herdenkt op zijn eigen manier.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik ga nooit naar de dodenherdenking. Ik kijk wel op tv, maar heb nooit de behoefte om samen te herdenken.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:10 schreef BasEnAad het volgende:
Hier was het droog. Ik was ook twee minuten stil, maar dat ben ik meestal de hele avond wel
Vogelsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag een heerlijke wandeling gemaakt en echt genoten van het uitzicht, de natuur en een enorm scala aan vogels. En het was ook echt fantastisch weer. Alvast in training voor de vakantie.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel - La Chanson des vieux amants![]()
Van de week was ik daar al om alleen vogels te kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |