Gewoon... kwam ik tegenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar duikel je nou Michael Holm op joh? Ergens tussen de mottenballen?
Mooi nummer. Ik had eigenlijk de PSB verwacht na Dusty. Maar dit is een aangename verrassing.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest stond al eerder in mijn jaarlijst. Erg ouderwets klinkende muziek, maar ook erg fijn:Charley Crockett - America
Nee, dat zou wel heel vlot zijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi nummer. Ik had eigenlijk de PSB verwacht na Dusty. Maar dit is een aangename verrassing.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Overigens stond Charley Crockett in 2022 in mijn jaarlijst met I'm Just A Clown. Ook een erg fijn liedje. Nu heel wat anders, de opmaat naar een verzoekje
Natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nieuwe nummers te gaan in deze uitzending; ik verwacht uiterlijk om 21:15 uur klaar te zijn, daar stuur ik op. De eerste van die drie komt er zo aan. De twee beste bewaar ik tot het laatst, natuurlijk
Ja, klopt. Erg jammer. Het wordt binnenkort vast wel een keer hersteld, maar diverse van zijn albums zijn nu niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik had trouwens Charlie Winston met She went Quietly op mijn playlist van Spotify staan, maar die is verdwenen. Sowieso veel nummers van Charlie Winston zijn weg daar lijkt het.
Dit blijft een heel mooi nummer. Gaat me niet vervelen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Won Ton Ton - I Lie And I Cheat
Ik ga trouwens wat inkorten vandaag. Ben kort na 21:05 uur klaar, denk ik.
Hierna: Bobby Bazini
Het moet nog even groeien bij mij denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Bobby Bazini brengt binnenkort een EP uit met 4 nummers die tegelijkertijd met zijn album Pearl van vorig jaar zijn opgenomen. Zoals bekend stond Waterfallin' op #1 in mijn jaarlijst. Maar dit liedje mag er ook zijn:Bobby Bazini - Hometown (Take Me To)
Paar keer luisteren, dan ben je omquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Het moet nog even groeien bij mij denk ik.
Ach ja, Yazoo. Ik vergeet altijd weer dat het origineel van hen is. En tegelijkertijd zoveel mooier dan de cover.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Yazoo - Mr Blue
Hierna mijn favoriete nieuwe nummer van de afgelopen week. Het zal niet heel verbazing oproepen van wie dat is, verwacht ik.
Daarna alweer de slotsong
Hun stemmen hebben (althans op de plaat) nog niks aan kracht en kleur ingeboet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Er staat veel fraais op Nonetheless - ik kom er vast nog op terug in een komende uitzending - maar dit is voor mij toch wel de topper. Het heeft iets antieks door de orkestratie. En het schijnt werkelijk in de running te zijn om de volgende single te worden:Pet Shop Boys - A New Bohemia
De productie van dit album is echt subliem. De meeste nummers hebben ook prachtige stukken orkest erop. Dit is een schoolvoorbeeld ervan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hun stemmen hebben (althans op de plaat) nog niks aan kracht en kleur ingeboet.
Ja, dit is echt heel erg mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De productie van dit album is echt subliem. De meeste nummers hebben ook prachtige stukken orkest erop. Dit is een schoolvoorbeeld ervan.
Ja, dit nummer is ook echt heel erg mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong stond in 2022 bijna bovenaan in mijn jaarlijst - en past prima bij de vorige plaat:Weeping Willows - Summer Waits For Me
Jij ook nog een fijne avond verder.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, fijn restant van de avond en tot een volgende keer
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Tijd voor @:Melting om in te tunen dan maar. Anders zit ik hier straks zo alleen met DJ11
Schandequote:
Groot gelijk. Ik zou het slechter vinden als je niet naar je moeder zou gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schande
Volgende keer beter. Op mijn beurt ga ik zaterdagavond helaas missen. M'n moeder is jarig en ik ga daar dus op visite.
Welkom.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
En terug, maar weer moeite om contact te krijgen, maar ik ben er nu toch in.
Ik moet zo nog wel eten.
De hele tijd in de bliksem en donder gelopen, maar echt hard regenen deed het niet. Het had wel iets eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Wel droog gehouden tijdens het wandelen?
Bliksem en donder is in de zomer ook zo lekker, als het dan afkoelt na een hittegolf of zo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
De hele tijd in de bliksem en donder gelopen, maar echt hard regenen deed het niet. Het had wel iets eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |