Ik vond het wel mooi hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Zet je schrap voor wat sowieso één van de vreemdste platen is die je dit jaar gaat horen, of je het nummer nu leuk vindt of nietIk heb het nummer nu een paar keer gehoord en het wordt eigenlijk steeds beter. Sega Bodega is een Iers-Chileense producer.
Sega Bodega - True
Beetje wel hè?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Met gejodel erbij, het is wat euh..apart
Ik kende het wel overigens.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Het heeft een nogal hoog The Lion Sleeps Tonight-gehalte, dit liedje:Robert Palmer - Change His Ways
Tja, en net van een hit die geen slipstream nodig had. Eén was leuk, maar meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Ooit (door mij) bekroond tot ultieme slipstream-hit![]()
Rednex - Old Pop In An Oak (original radio edit)
![]()
Ik zocht iets dat qua joligheid bij Robert Palmer pastequote:Op dinsdag 30 april 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, en net van een hit die geen slipstream nodig had. Eén was leuk, maar meer dan genoeg.
Ik hoorde het niet, maar het zal dan wel door een lid van Modern Talking zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hoort zo door wie het geschreven is
Nee, Drafi Deutscher. Elfje draait de volgende keer vast iets van een van diens projectjesquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet, maar het zal dan wel door een lid van Modern Talking zijn.
Er zitten de nodige Duitse woordjes in dit nummer. En de titel is ook glashelder. De Pet Shop Boys verblijven veel in Berlijn; dat is in hun muziek terug te horen. Dit nummer kwam zelfs in ZDF Heute Journal aan bod.quote:
Voordeel is wel dat je extra veel invloed hebt op de uitzendingquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Tijd voor @:Melting om in te tunen dan maar. Anders zit ik hier straks zo alleen met DJ11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |