Maar niet als het op inloggen op de webapp aankomt, die is natuurlijk weer down bij releasequote:Op woensdag 18 september 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA heeft zowaar een hoop positieve veranderingen toegepast
ik kom er gewoon inquote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar niet als het op inloggen op de webapp aankomt, die is natuurlijk weer down bij release
Dan ben je een van de weinige die er in kan komen als je er niet net na zevenen al in zat.quote:
Zat er iets voor 7 in. Maar wat packs geopend. Gravenberch kunnen kopen en heel veel meer is er toch niet te doenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan ben je de enige die er in kan komen als je er niet net na zevenen al in zat.
Probeer anders even uit te loggen en er weer in te komen
Ja nee het is ook geen probleem oid, maar wel typisch. Release, TOTY en TOTS klapt alles er altijd uit.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat er iets voor 7 in. Maar wat packs geopend. Gravenberch kunnen kopen en heel veel meer is er toch niet te doen
Wat liefquote:Op donderdag 19 september 2024 13:10 schreef Jimbo het volgende:
titel aangepast naar 25
Mogen jullie packs wat moois erin hebben
Denk dat als je een party met 3 of 4 hebt dat het wel een top mode gaat zijn eerlijk gezegd. Probleem is wel dat je 4 man bij elkaar moet zien te rapen om te spelen, dat gaat lastig worden voor mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:43 schreef over_hedge het volgende:
Oke die Rush mode als je online met randoms speelt is idd zo kut als je verwacht
Met 4 vrienden wel leuk denk ik
Ik heb net wat co op met een vriend gedaan. Heb je dus 2 randoms in je team. Maar dan is het wel echt goed te doen! En best wel leuk! Ja af en toe zit er zo flapdrol tussen. Maar over het algemeen waren het leuke potjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat als je een party met 3 of 4 hebt dat het wel een top mode gaat zijn eerlijk gezegd. Probleem is wel dat je 4 man bij elkaar moet zien te rapen om te spelen, dat gaat lastig worden voor mij
Wat ik wel kut vind. Ik speel SB omdat ik niet altijd zin heb in die try hard in rivals etc.quote:Op zondag 22 september 2024 11:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog maar 14 potjes SB per week wat zal dopekoe nu doen.
Wat voor verandering zijn er?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA heeft zowaar een hoop positieve veranderingen toegepast
Je kan echt veel customizen met je tactics dat is eigenlijk het grote verschil. Dat hele systeem is op de schop.quote:Op zondag 22 september 2024 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor verandering zijn er?
Voor het eerst sinds 20 jaar niet zsm gekocht. Speel nu meer singleplayer spellen en al tijden geen Fifa meer gespeeld, maar dat is iedere zomer zo en begint het weer te kriebelen wanneer de nieuwe uit is...
En in fut ook wel wat kleine dingen die best fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan echt veel customizen met je tactics dat is eigenlijk het grote verschil. Dat hele systeem is op de schop.
Heb zelf liever exchange ipv storage. Maar dat is voor velen wel positiefquote:Op zondag 22 september 2024 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En in fut ook wel wat kleine dingen die best fijn zijn.
Geen contracten meer
Dups kan je opslaan voor sbc
14 wedstrijden voor sb
Meer plek op je bank en meer subs (niet dat ik dat echt gebruik maar toch)
Rush mode
Menus werken eindelijk normaal
Ik kies altijd een bepaalde speler uit die rond de 1500-1600 coins kost en dan een paar minuten per uur snipen. Alles wat je kan verdienen is mooi meegenomen, al is het maar 50-100 coins per keer.quote:Op maandag 23 september 2024 16:45 schreef Geluiden het volgende:
Ik kan vrijdag pas spelen, maar heb via de bronzen pack methode (ja, hij werkt nog steeds) genoeg bij elkaar gespaard om dit team in elkaar te flansen. Ik ga proberen om gaandeweg het sterkst mogelijke NL elftal te maken. Ik mag nu gaan sparen voor Frimpong, Van Dijk en De Jong, dus alle trading tips zijn welkom.
[ afbeelding ]
alternatief is bronze packs kopen en alle spelers verkopen rest discarden. Dagje onder meetings gedaan vandaag en 40k winstquote:Op maandag 23 september 2024 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kies altijd een bepaalde speler uit die rond de 1500-1600 coins kost en dan een paar minuten per uur snipen. Alles wat je kan verdienen is mooi meegenomen, al is het maar 50-100 coins per keer.
Kost veel tijd, maar ja, het alternatief is packs kopen, of meta spelers kopen en hopen dat ze stijgen. Dan heb ik liever gegarandeerd profit
Werkt dat op XBOX/PS markt ook? Heb het idee dat het aanbod daar vrij groot is.quote:Op maandag 23 september 2024 20:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
alternatief is bronze packs kopen en alle spelers verkopen rest discarden. Dagje onder meetings gedaan vandaag en 40k winst
Geen idee. Ik doe het op pc. Gaat wel prima. Gister avond begonnen met 60k. zit nu op 140k met nog 95 dingen op de markt. En zelfs nog 1 ifquote:Op maandag 23 september 2024 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Werkt dat op XBOX/PS markt ook? Heb het idee dat het aanbod daar vrij groot is.
Ja op de PC werkt bronze pack wel aardig inderdaad, maar op console is het (dacht ik) niet zo winstgevend. Teveel mensen die hetzelfde doen.quote:Op maandag 23 september 2024 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe het op pc. Gaat wel prima. Gister avond begonnen met 60k. zit nu op 140k met nog 95 dingen op de markt. En zelfs nog 1 ifDus minimaal nog 9k als ik die discard
Ja ze pushen je steeds harder om meer te spelen. Verwacht wel dat mensen uiteindelijk snel gaan quitten als ze 2-0 achter komen etc.quote:Op maandag 23 september 2024 23:46 schreef GotenSSJ het volgende:
WTF zijn die rewards voor 15 punten trouwens in Rivals? Dat is een grap neem ik aan? een 10 common gold player pack en een 75+ x 5 in Divisie 6?
Dit is wel echt achterlijk, kun je dalijk gewoon op een punt komen dat je minimaal 30 potten per week enkel in Rivals kan gaan spelen om enigszins normale rewards te krijgen. Uitgaande van 1:1 win/loss ratio. Ik ga er vanuit dat dit aangepast gaat worden, anders speelt niemand meer Rivals in ieder geval. Zeker met Rush er nu bij.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ze pushen je steeds harder om meer te spelen. Verwacht wel dat mensen uiteindelijk snel gaan quitten als ze 2-0 achter komen etc.
LB sprintboost is wel goed kapot dat gaan ze wel patchen denk ik zo.
Speel je old gen of new gen?quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan echt veel customizen met je tactics dat is eigenlijk het grote verschil. Dat hele systeem is op de schop.
Nou lekker kopen dan. Die 60 euro kan je wel missen. En vermaak is precies waar je een spel voor zou moeten spelenquote:Het blijft toch weer kriebelen ook al ben ik beter af door het niet te kopen, maar Fifa is toch wel 1 van de weinige spellen waar ik me mee kan vermaken
Ik heb alle afgelopen jaren voornamelijk old gen gespeeld omdat ik niet kan wennen aan het trage en vooral verdedigende voetbal van "new" gen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:15 schreef over_hedge het volgende:
Old gen. Is dat nog steeds een ding?
[..]
Nou lekker kopen dan. Die 60 euro kan je wel missen. En vermaak is precies waar je een spel voor zou moeten spelenWat sommige fifa spelers nog wel eens willen vergeten en het meer een dwangmatig iets begint te lijken
Ik speel op series x. Heb jij op de PS4 versie FC24 gespeeld ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speel je old gen of new gen?
Ik heb via ea play even gespeeld, maar dat is dan alleen new gen. Alleen blijf new gen maar verschrikkelijk vinden.
Het blijft toch weer kriebelen ook al ben ik beter af door het niet te kopen, maar Fifa is toch wel 1 van de weinige spellen waar ik me mee kan vermaken
Nee, had ook series x en nu ps5quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel op series x. Heb jij op de PS4 versie FC24 gespeeld ?
Online Gamen op WiFi is natuurlijk niet best.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het spel wel lekker spelen, helaas op de 1e verdieping ondanks een WIFI versterker blijf ik van die data blokjes in beeld houden.
Verder wat ik mij afvraag.
- Hoe kan je de keeper laten bewegen op de lijn?
- Waarom werkt R2 niet bij een snelle wissel?
Speel verder nu 4-4-2, wat is die Thuram en Muani een lekker stel zeg.
Thuram 24 duels 43 goals
Muani 9 duels 20 goals
Al zit ik pas in divisie 8 dus het zal wel niet veel zeggen
Heb alleen 2 niets zeggende CM's staan, Lees goede verhalen over Camavinga.
Wil alleen nog Marquinhos als CV hebben staan, gebruik nu een tijdelijke kaart van hem, Kimpembe voelt weer erg OP aan.
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee toch? Ja hij heeft dan veel pace, maar z'n verdedigen is alles onder de 80 rating.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:53 schreef Geluiden het volgende:
Teze met de Power Surge en daarna de Club Member Evo levert een prima CV op.
Anker erop. Spel is pas een week uit en zijn gratis evo’s.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ja hij heeft dan veel pace, maar z'n verdedigen is alles onder de 80 rating.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:28 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Anker erop. Spel is pas een week uit en zijn gratis evo’s.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ja hij heeft dan veel pace, maar z'n verdedigen is alles onder de 80 rating.
Hoi Vriendenquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:53 schreef Geluiden het volgende:
Teze met de Power Surge en daarna de Club Member Evo levert een prima CV op.
Klinkt alsof je rechter stick vastzit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi Vrienden
ik snap er niets van wat er gebeurd als ik aan dribbelen ben in een wedstrijd en ik dribbel naar binnen dan springt die bal iedere keer 50 cm omhoog van mij voet.....dus iedere gaat die bal ineens omhoog terwijl ik geen enkele andere knop indruk behalve mij beweeg knop
nog nooit meegemaakt bij een fifa
waar ligt dit aan? Of hebben jullie daar ook last van gehad?
Klinkt alsof je de rechterstick indrukt, daarmee wip je de bal op normaal gesproken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi Vrienden
ik snap er niets van wat er gebeurd als ik aan dribbelen ben in een wedstrijd en ik dribbel naar binnen dan springt die bal iedere keer 50 cm omhoog van mij voet.....dus iedere gaat die bal ineens omhoog terwijl ik geen enkele andere knop indruk behalve mij beweeg knop
nog nooit meegemaakt bij een fifa
waar ligt dit aan? Of hebben jullie daar ook last van gehad?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:46 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Klinkt alsof je rechter stick vastzit.
Ik dacht even dat jullie gelijk haddenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de rechterstick indrukt, daarmee wip je de bal op normaal gesproken.
Hoe oud is je controller? Klinkt alsof bij snelle bewegingen met de stick je controller het registreert als indrukken.
Is dit iets?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even dat jullie gelijk hadden
nee dus
ik heb net ook even weer fc24 opgestart en daar getest tijdens een wedstrijd en daar geen probleem, dribbel gaat gewoon goed
Bij fc25 doet die bal omhoog gewoon nog steeds
wat vreemd
zou het kunnen dat ik nog steeds in divisie 10 zit met een halve ster...
ja zo kan ik niet spelen heiedere keer die bal omhoog
Fokkers die elkaar helpenquote:
Mensen leaven echt snel in Rivals had er net in een half uur 4 gewonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:10 schreef Elan het volgende:
Het is vooral weinig vernieuwend nog meer pay2win. 12 potjes squad battles maximaal en god mag weten hoeveel potjes rival voor rewards plus bonus.
Moet je die cup eens spelen was met een half uur klaar. Mensen zijn echt slecht in EAFC alleen kom je ze nooit tegen in Rivals/Champs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef Geluiden het volgende:
Ik vind Rush wel een leuke, vrij casual game mode, maar het doet je wel weer extra beseffen dat veel vreemde snuiters dit spel spelen.
In de lagere divisies niet anders hoor. Speel ook enkel tegen 5 atb en vanavond had ik een potje met iemand die elke glitch uit het boekje deed, iedere aanval opnieuwquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net aantal potten rivals gespeeld werkelijk iedereen speelt 5 atb en dit is nog maar div 3. Je wint er wel van maar het is allemaal zo taai en saai.
Je kan een 5atb ook niet balanceren lijkt het.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de lagere divisies niet anders hoor. Speel ook enkel tegen 5 atb en vanavond had ik een potje met iemand die elke glitch uit het boekje deed, iedere aanval opnieuwKan toch niet leuk zijn om zo te spelen denk ik dan maar.
Totaal kansloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef Geluiden het volgende:
Ik vind Rush wel een leuke, vrij casual game mode, maar het doet je wel weer extra beseffen dat veel vreemde snuiters dit spel spelen.
Mwoah, die 541 kan ik niet meer zien. Wel bijna in div 2 nu dus dat gaat gestaag de goede kant op.quote:
Ik heb alle benodigde potten van het One Nation toernooi gewonnen, en bijna elk team speelde met een 541 opstelling met beide Thurams en soms ook Varane. Logische keuzes in dit stadium van de game als alleen winst telt, maar o zo saai.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah, die 541 kan ik niet meer zien. Wel bijna in div 2 nu dus dat gaat gestaag de goede kant op.
Ik heb precies dat met dezelfde speler, maar moet nog 2 potten met 2 doelpunten verschil winnen. Pijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook kappen met Evos in Rush aub. Probeer nu al 7 wedstrijden op rij m’n eerste potje te winnen om De Vrij te upgraden, en iedere pot leaven er mensen of zijn er mensen AFK of proberen ze uit alle macht een assistje te krijgen.
Schei uit man.
Ik heb het gisteren opgegeven na ruim een uur. Dit is echt niet te doen met randoms. Meer dan een uur bezig geweest om 1 potje te winnen, en dat is nog steeds niet gelukt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:10 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik heb precies dat met dezelfde speler, maar moet nog 2 potten met 2 doelpunten verschil winnen. Pijn.
Ik zou gewoon af en toe een potje opstarten. Zelfs als je verliest, krijg je nog punten voor de andere doelstellingen. Soms moet je gewoon geluk hebben met zo'n freak in je team die de tegenstander zelfstandig aan gort skillt, terwijl je zelf kan blijven verdedigen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren opgegeven na ruim een uur. Dit is echt niet te doen met randoms. Meer dan een uur bezig geweest om 1 potje te winnen, en dat is nog steeds niet gelukt.
Het idee van Rush is briljant, maar het hersendode gedeelte van deze community weet, zoals altijd, het weer te verneuken voor de rest.
Niet zoveel stressen maatquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren opgegeven na ruim een uur. Dit is echt niet te doen met randoms. Meer dan een uur bezig geweest om 1 potje te winnen, en dat is nog steeds niet gelukt.
Het idee van Rush is briljant, maar het hersendode gedeelte van deze community weet, zoals altijd, het weer te verneuken voor de rest.
Naja dat laatste is het vooral, en als je dan verliest omdat het andere team beter is, is het prima te accepteren. Maar AFK, niet proberen te winnen of na 20 seconden te leaven is gewoon niet leuk. Ik heb niet gigantisch veel tijd over om te spelen, en als je dan ook nog eens constant met zulke idioten in een team zit is dat vrij vervelend.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet zoveel stressen maatAf en toe een potje spelen inderdaad en dan lekker de controller weer wegleggen. En een game modus waarin je afhankelijk bent van medespelers is sowieso af te raden
Ja, dat is ook de beste benadering natuurlijk. Al mag je in principe toch wel verwachten dat je in ruim een uur wel een potje kan winnenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:25 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik zou gewoon af en toe een potje opstarten. Zelfs als je verliest, krijg je nog punten voor de andere doelstellingen. Soms moet je gewoon geluk hebben met zo'n freak in je team die de tegenstander zelfstandig aan gort skillt, terwijl je zelf kan blijven verdedigen.
Ik maak altijd een NL team. En heb die ook met malen gedaan. Speelt wel fijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:02 schreef Geluiden het volgende:
Ik twijfel eraan om mijn Malen te upgraden met die 'Magic Nights' EVO. Hij krijgt er een goede shooting + passing + strength upgrade van, maar 50K aan coins is toch wel redelijk veel. Het is ook maar de vraag of er iets later in de game betere en misschien zelfs gratis EVO's uitkomen. Een alternatief is om Gakpo te doen, maar die zou nog steeds niet in mijn basis komen.
Wat zouden jullie doen?
Ik probeer dit jaar ook het beste NL elftal team te maken, daar gaat het mij vooral om. Nu is het probleem natuurlijk de keeper positie, dus ik wil langzaam naar Van der Sar sparen, waardoor 50K aan coins toch wel een investering is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik maak altijd een NL team. En heb die ook met malen gedaan. Speelt wel fijn.
Ik speel alleen niet in hoge divisies. Omdat ik alleen rivals doe met vrienden op de bank co op. Dus geen idee hoe die is als je wat hoger komt
ja de NL legends zijn echt niet te betalen dit jaar. Op pc is bergkamp nu 550k. Die kon ik vorige jaren altijd makkelijk in week 1-2 halen voor onder de 300.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:11 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik probeer dit jaar ook het beste NL elftal team te maken, daar gaat het mij vooral om. Nu is het probleem natuurlijk de keeper positie, dus ik wil langzaam naar Van der Sar sparen, waardoor 50K aan coins toch wel een investering is.
Hier ook een NL team (met Ederson op goalquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik maak altijd een NL team. En heb die ook met malen gedaan. Speelt wel fijn.
Ik speel alleen niet in hoge divisies. Omdat ik alleen rivals doe met vrienden op de bank co op. Dus geen idee hoe die is als je wat hoger komt
Dat is niet best voor 10 wins neequote:Op maandag 14 oktober 2024 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
10-5 gegaan in WL met een ontzettende kater dus dat kan nog wel iets beter. Alleen jammer dat je dan uit al die domme packs een Declan Rice krijgt en een random 88 vrouw. Hero was Litmanen dus dat is wel prima om te hebben, maar zal geen minuten maken gok ik zo.
Bij elite 3 in Squad Battles krijg je sowieso 1 gegarandeerde 85+ speler.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is niet best voor 10 wins nee
Ik wacht overigens nog altijd op mijn eerste packpull boven de 84 rated. Echt absurd dat je in bijna een maand geen 84+ packed uit al die random pakketjes, en milestone objectives, rewards en SBCs
Dat is fijn, maar ik ga geen 14 squad battle potjes op wereldklasse spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Bij elite 3 in Squad Battles krijg je sowieso 1 gegarandeerde 85+ speler.
Gewoon de 65 rated squads op legendarisch spelen en de rest op professioneel, dan ben je er al.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar ik ga geen 14 squad battle potjes op wereldklasse spelen.
Ik heb ook gewoon een baan en mensen thuis zitten die mij ook wel eens willen spreken. Voor enigzins goede rewards kan je nu 14 potjes Squad battles, 15 potjes Champs, 5 potjes kwalificatie voor Champs spelen of 45 punten halen in Rivals. Het verlagen van het aantal SB potjes veroorzaakt ook dat je voor enigzins 'goede' rewards daar ook echt alle 14 moet spelen want dat is nu ook een haalbare grind geworden voor veel spelers, ipv de 30 of 40 potjes die het eerst was om maximale punten te halen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:02 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Gewoon de 65 rated squads op legendarisch spelen en de rest op professioneel, dan ben je er al.
Ja dat is toch helemaal kut. Dan speel je dus niet meer voor je plezier maar als een soort robot om maar puntjes te halen. Tegen de computer spelen is gewoon per definitie heel kut.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:02 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Gewoon de 65 rated squads op legendarisch spelen en de rest op professioneel, dan ben je er al.
Ja ik ook, alleen dan allemaal van die 'Matic-achtige' spelers. Dus spelers die wel een hoge rating hebben, maar vervolgens 33 pace waardoor ze onspeelbaar zijn en waardeloos.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:11 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb best veel 86-88 kaarten gepakt al, dus ik snap je woede
85 Palhinha uit mijn rival rewardsquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:11 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb best veel 86-88 kaarten gepakt al, dus ik snap je woede
De reden dat het zo hoog is, denk ik althans, is dat iedere streamer of hardcore speler heeft zitten klagen vorig jaar dat er ‘niets te doen is’ doordeweeks na 7 wins.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat is toch helemaal kut. Dan speel je dus niet meer voor je plezier maar als een soort robot om maar puntjes te halen. Tegen de computer spelen is gewoon per definitie heel kut.
en die 45 (dacht ik?) punten voor de upgrade beloning van Rivals is ook belachelijk.. Als je er vanuit gaat dat je een beetje in de (voor jou) juiste divisie zit dan heb je daar dus echt ontzettend veel potjes voor nodig.. geen idee waarom ze die drempel ineens zo hoog gemaakt hebben.
[..]
Ja ik ook, alleen dan allemaal van die 'Matic-achtige' spelers. Dus spelers die wel een hoge rating hebben, maar vervolgens 33 pace waardoor ze onspeelbaar zijn en waardeloos.
Rivals is best makkelijk dat vink je redelijk snel af. Maar het beste is champs spelen half uurtje kwalificatie en 2 uurtjes champs dan ben je er.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat is toch helemaal kut. Dan speel je dus niet meer voor je plezier maar als een soort robot om maar puntjes te halen. Tegen de computer spelen is gewoon per definitie heel kut.
en die 45 (dacht ik?) punten voor de upgrade beloning van Rivals is ook belachelijk.. Als je er vanuit gaat dat je een beetje in de (voor jou) juiste divisie zit dan heb je daar dus echt ontzettend veel potjes voor nodig.. geen idee waarom ze die drempel ineens zo hoog gemaakt hebben.
[..]
Ja ik ook, alleen dan allemaal van die 'Matic-achtige' spelers. Dus spelers die wel een hoge rating hebben, maar vervolgens 33 pace waardoor ze onspeelbaar zijn en waardeloos.
Niet als je in de juiste divisie zit natuurlijk, dan is je win:verlies ratio rond de 1:1, mag je 30 potten gaan spelen. Tuurlijk zullen er vast een aantal leaven, maar dat zal niet iedere pot zijn aangezien het ook vaak gelijk op zou moeten gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rivals is best makkelijk dat vink je redelijk snel af. Maar het beste is champs spelen half uurtje kwalificatie en 2 uurtjes champs dan ben je er.
Het gaat hier letterlijk om ‘rewards’. Misschien is je Engels niet zo goed, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk ze allemaal gek gaan op die fucking packs mansukkels
En dan volgend jaar opnieuw beginnen en weer honderden euro's erin steken
EA lacht zich een hoedje
Ok je krijgt af een toe een x een gratis pack van ome EA, om je in het spel te houden. Awesomequote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het gaat hier letterlijk om ‘rewards’. Misschien is je Engels niet zo goed, dat kan natuurlijk ook.
Het haalt je hele punt van honderden euros wel een beetje onderuit als de discussie gaat over dingen die je in game kunt verdienen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok je krijgt af een toe een x een gratis pack van ome EA, om je in het spel te houden. Awesome
Precies. Rivals is natuurlijk maar zo moeilijk als de divisie waar je in zit. Ik zit momenteel wel aardig op mijn plek (in divisie 6quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet als je in de juiste divisie zit natuurlijk, dan is je win:verlies ratio rond de 1:1, mag je 30 potten gaan spelen. Tuurlijk zullen er vast een aantal leaven, maar dat zal niet iedere pot zijn aangezien het ook vaak gelijk op zou moeten gaan.
Je hoeft er echt geen geld aan uit te geven om een dik team te hebben hoor.. afgelopen jaren al helemaal niet. An sich is die modus wel heel leuk, maar er zijn zoveel onzinkaarten dat het alle realiteit een beetje verliest.. Spitsen die een keeperskaart krijgen, een trage centrale verdediger die 99 pace als middenvelder heeft etc etc.. zonde.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
Spelen jullie ook nog gewoon het spel verder? Het enige wat ik vroeger leuk vond was of tegen vrienden gewoon met bestaande teams, niet die neppe FUT teams (dat bestond nog niet eens).
Of online gamen met echte teams.
Snap echt niet wat er leuk is aan al die nep teams te maken. Laat staan om daar honderden euro's aan uit te geven en volgend jaar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |