Maar niet als het op inloggen op de webapp aankomt, die is natuurlijk weer down bij releasequote:Op woensdag 18 september 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA heeft zowaar een hoop positieve veranderingen toegepast
ik kom er gewoon inquote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar niet als het op inloggen op de webapp aankomt, die is natuurlijk weer down bij release
Dan ben je een van de weinige die er in kan komen als je er niet net na zevenen al in zat.quote:
Zat er iets voor 7 in. Maar wat packs geopend. Gravenberch kunnen kopen en heel veel meer is er toch niet te doenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan ben je de enige die er in kan komen als je er niet net na zevenen al in zat.
Probeer anders even uit te loggen en er weer in te komen
Ja nee het is ook geen probleem oid, maar wel typisch. Release, TOTY en TOTS klapt alles er altijd uit.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat er iets voor 7 in. Maar wat packs geopend. Gravenberch kunnen kopen en heel veel meer is er toch niet te doen
Wat liefquote:Op donderdag 19 september 2024 13:10 schreef Jimbo het volgende:
titel aangepast naar 25
Mogen jullie packs wat moois erin hebben
Denk dat als je een party met 3 of 4 hebt dat het wel een top mode gaat zijn eerlijk gezegd. Probleem is wel dat je 4 man bij elkaar moet zien te rapen om te spelen, dat gaat lastig worden voor mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:43 schreef over_hedge het volgende:
Oke die Rush mode als je online met randoms speelt is idd zo kut als je verwacht
Met 4 vrienden wel leuk denk ik
Ik heb net wat co op met een vriend gedaan. Heb je dus 2 randoms in je team. Maar dan is het wel echt goed te doen! En best wel leuk! Ja af en toe zit er zo flapdrol tussen. Maar over het algemeen waren het leuke potjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat als je een party met 3 of 4 hebt dat het wel een top mode gaat zijn eerlijk gezegd. Probleem is wel dat je 4 man bij elkaar moet zien te rapen om te spelen, dat gaat lastig worden voor mij
Wat ik wel kut vind. Ik speel SB omdat ik niet altijd zin heb in die try hard in rivals etc.quote:Op zondag 22 september 2024 11:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog maar 14 potjes SB per week wat zal dopekoe nu doen.
Wat voor verandering zijn er?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA heeft zowaar een hoop positieve veranderingen toegepast
Je kan echt veel customizen met je tactics dat is eigenlijk het grote verschil. Dat hele systeem is op de schop.quote:Op zondag 22 september 2024 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor verandering zijn er?
Voor het eerst sinds 20 jaar niet zsm gekocht. Speel nu meer singleplayer spellen en al tijden geen Fifa meer gespeeld, maar dat is iedere zomer zo en begint het weer te kriebelen wanneer de nieuwe uit is...
En in fut ook wel wat kleine dingen die best fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan echt veel customizen met je tactics dat is eigenlijk het grote verschil. Dat hele systeem is op de schop.
Heb zelf liever exchange ipv storage. Maar dat is voor velen wel positiefquote:Op zondag 22 september 2024 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En in fut ook wel wat kleine dingen die best fijn zijn.
Geen contracten meer
Dups kan je opslaan voor sbc
14 wedstrijden voor sb
Meer plek op je bank en meer subs (niet dat ik dat echt gebruik maar toch)
Rush mode
Menus werken eindelijk normaal
Ik kies altijd een bepaalde speler uit die rond de 1500-1600 coins kost en dan een paar minuten per uur snipen. Alles wat je kan verdienen is mooi meegenomen, al is het maar 50-100 coins per keer.quote:Op maandag 23 september 2024 16:45 schreef Geluiden het volgende:
Ik kan vrijdag pas spelen, maar heb via de bronzen pack methode (ja, hij werkt nog steeds) genoeg bij elkaar gespaard om dit team in elkaar te flansen. Ik ga proberen om gaandeweg het sterkst mogelijke NL elftal te maken. Ik mag nu gaan sparen voor Frimpong, Van Dijk en De Jong, dus alle trading tips zijn welkom.
[ afbeelding ]
alternatief is bronze packs kopen en alle spelers verkopen rest discarden. Dagje onder meetings gedaan vandaag en 40k winstquote:Op maandag 23 september 2024 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kies altijd een bepaalde speler uit die rond de 1500-1600 coins kost en dan een paar minuten per uur snipen. Alles wat je kan verdienen is mooi meegenomen, al is het maar 50-100 coins per keer.
Kost veel tijd, maar ja, het alternatief is packs kopen, of meta spelers kopen en hopen dat ze stijgen. Dan heb ik liever gegarandeerd profit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |