Voor wat precies? Volgens mij zeg ik duidelijk dat het zowel voor als tegen is?quote:Op maandag 4 november 2024 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een leuk smoesje.
User LitmanenAFCA zal wel de enige FIFA speler ter wereld zijn die niks merkt van enige niveauverschil tussen de potjesquote:Op maandag 4 november 2024 20:32 schreef Fretwork het volgende:
Nou ik heb wel het gevoel dat in het weekend of op drukke momenten mijn keeper opmerkelijk slecht keept.
Echt potjes waarin elk schot erin gaat, en niet in de kruising.
Scripting gaat toch nergens over. Stel het zou echt bestaan hoe kan het dan dat er gastjes zijn die elke week 15-0 gaan.quote:Op maandag 4 november 2024 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Voor wat precies? Volgens mij zeg ik duidelijk dat het zowel voor als tegen is?
Meest grappige vind ik van dat hele scripting dat het al sinds fut een ding is geroepen wordtquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scripting gaat toch nergens over. Stel het zou echt bestaan hoe kan het dan dat er gastjes zijn die elke week 15-0 gaan.
Is dat zo? Ik denk dat FIFA ook best baat heeft bij spannende potjes toch? Bij 3-0 de balans wat proberen te herstellen is dan niet zo'n gekke gedachte. En daarnaast: ik zoek niet naar excuses (want dat denken mensen dan meteen). Ik zeg ook eerlijk dat ik het ook net zo vaak mee heb. Het is meer dat het me gewoon opvalt dat het soms in 2 potjes tijd kan voelen alsof je 2 verschillende spellen aan het spelen bent.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meest grappige vind ik van dat hele scripting dat het al sinds fut een ding is geroepen wordtFut bestaat al langer dan sommige users die het spelen
Maarja je moet iets roepen als je een kut dag hebt en alles verliest.
Als dat zo was. was ondertussen het allang gevonden in de bestanden. Nog los van dat het totaal onlogisch is als het echt bestaat. Fifa heeft er 0 voordeel aan
Heeft eerder met de verbinding te maken dan met scripting.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat FIFA ook best baat heeft bij spannende potjes toch? Bij 3-0 de balans wat proberen te herstellen is dan niet zo'n gekke gedachte. En daarnaast: ik zoek niet naar excuses (want dat denken mensen dan meteen). Ik zeg ook eerlijk dat ik het ook net zo vaak mee heb. Het is meer dat het me gewoon opvalt dat het soms in 2 potjes tijd kan voelen alsof je 2 verschillende spellen aan het spelen bent.
Nou ja, de eerdere FUTs hadden zelfs een ‘momentum’ dat heen en weer ging tijdens de wedstrijden. Dat is toch ook vrij apart.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meest grappige vind ik van dat hele scripting dat het al sinds fut een ding is geroepen wordtFut bestaat al langer dan sommige users die het spelen
Maarja je moet iets roepen als je een kut dag hebt en alles verliest.
Als dat zo was. was ondertussen het allang gevonden in de bestanden. Nog los van dat het totaal onlogisch is als het echt bestaat. Fifa heeft er 0 voordeel aan
Maar nogmaals hoe kan het dan dat die toppers week in week uit alles winnen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, de eerdere FUTs hadden zelfs een ‘momentum’ dat heen en weer ging tijdens de wedstrijden. Dat is toch ook vrij apart.
Dat is toch niet zo moeilijk te verklaren chefquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar nogmaals hoe kan het dan dat die toppers week in week uit alles winnen?
Ik kijk geen fifa filmpjes want als ik daar wat van zie dan zijn het bijzonder grote jankzakken die non stop janken over de game maar wel spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk te verklaren chefAls jij nou taffesgoed bent in FIFA dan heb je natuurlijk veel minder last van dergelijke dingen. Maar kijk voor de aardigheid eens naar zo'n stream van een speler die 15-0 gaat, die hebben het er ook gewoon over hoor.
En nogmaals: het is geen excuses zoeken, maar het is gewoon raar dat het zo willekeurig voelt alsof je de wind 45 minuten tegen hebt en ineens voor hebt. Maar jij herkent dit soort dingen dus echt niet?
Ook de zogenaamde kick-off glitch of corner in de 90ste minuut die er bijna standaard in vliegt? Kan toch geen toeval meer zijn man.
Denk dat dat inderdaad wel mee te maken heeft dat die gasten zo goed zijn in het spelletje dat het tegen de gemiddelde of bovengemiddelde speler niet veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar nogmaals hoe kan het dan dat die toppers week in week uit alles winnen?
Wanneer jij voor de goal de juiste schotkeuze + playstyle geactiveerd hebt dan zijn er weinig keepers die er 14 keer alles uit tikken. Als je zelf mis schiet of gekke keuzes maakt krijg je wel die rare momenten voor de goal. Ik ben verre van echt goed maar heb de laatste WL 13 potten gewonnen dus weet wel een beetje wat ik doe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad wel mee te maken heeft dat die gasten zo goed zijn in het spelletje dat het tegen de gemiddelde of bovengemiddelde speler niet veel uitmaakt.
Tuurlijk is de kans groter dat je verliest door je eigen fouten, maar zo'n pot waarin jij 14x op de keeper schiet, 3x de paal raakt en je tegenstander wint 2-0 door 2 frommel goals omdat Adama weer eens door je verdediging heen glitched, heb ik ook de grootste moeite om niet te geloven dat daar enige scripting aan te pas komt.
Dat laatste gebeurt wel regelmatig ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad wel mee te maken heeft dat die gasten zo goed zijn in het spelletje dat het tegen de gemiddelde of bovengemiddelde speler niet veel uitmaakt.
Tuurlijk is de kans groter dat je verliest door je eigen fouten, maar zo'n pot waarin jij 14x op de keeper schiet, 3x de paal raakt en je tegenstander wint 2-0 door 2 frommel goals omdat Adama weer eens door je verdediging heen glitched, heb ik ook de grootste moeite om niet te geloven dat daar enige scripting aan te pas komt.
Ik trek hem net untradable uit een 75+ speler pakket.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
NIce, Crespo is nu 360k. Loop ik toch even behoorlijk wat coins mis, normaal gaan die prijzen altijd omlaag van de promospelers
Ik heb volgens mij een paar jaar geleden eens de slechtste versie van Schmeichel gepacked in de laatste dagen van die betreffende FIFA. Verder in iets van 8 jaar tijd echt zelden iets leuks of noemenswaardigsquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:26 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik trek hem net untradable uit een 75+ speler pakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |