Nouja je krijgt genoeg fodder bij wl en rivals. Goede kaarten niet daar zit het probleemquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor kinderen die fomo krijgen en dan geld er tegen aan gooien
Ik heb dat met die Noorse god van Man City. Die gast kan bij mij zelfs ballen aannemen als mijn tegenstander überhaupt de controller niet in de handen heeft volgens mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:39 schreef Fretwork het volgende:
Worden jullie spelers ook achterlijk als je tegen Thuram speelt? Ze missen allemaal de bal, lopen niet meer zoals normaal, zoeken geen openingen.
Ja dat laatste heb ik ook opvallend vaak tegen Thuramquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb dat met die Noorse god van Man City. Die gast kan bij mij zelfs ballen aannemen als mijn tegenstander überhaupt de controller niet in de handen heeft volgens mij.
En verder vooral schijtziek van die kut rebounds.. dat je dus 5x een bal afpakt en hij 5x weer terugkomt bij de tegenstander.
Het zal je moeten liggen denk ik, maar ik ben blijkbaar mokerslecht in deze fifa. Zit nu ook alweer op een 7 niet-win streak in Rivals. Kom alleen maar tering goede spelers en dito teams tegen, in Divisie 6.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Prima wel eigenlijk alleen jammer dat je meer moet spelen
Ja het gaat een beetje op en af soms in rivals. Zit nu halverwege div 1 en vind het wel gezegend in 2. Dan verlies ik er weer een paar, dan win ik weer. Maak me er niet druk om.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal je moeten liggen denk ik, maar ik ben blijkbaar mokerslecht in deze fifa. Zit nu ook alweer op een 7 niet-win streak in Rivals. Kom alleen maar tering goede spelers en dito teams tegen, in Divisie 6.
Lekker boeien toch. Ik heb wel eens met zo'n meta team gespeeld, dan eindig ik ergens tussen divisie 2 en 3 volgens mij. Nu speel ik ook in 5 (en soms 6) omdat ik weiger om met meta teams te spelen. Het voordeel is dat je een leuk en redelijk uniek elftal hebt, het nadeel is dat je compleet de moeder geneukt wordt door Thuram en consorten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zal je moeten liggen denk ik, maar ik ben blijkbaar mokerslecht in deze fifa. Zit nu ook alweer op een 7 niet-win streak in Rivals. Kom alleen maar tering goede spelers en dito teams tegen, in Divisie 6.
Link naar het filmpje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Blijkbaar loont het wel om een random 442 tactiek van 1 of andere youtube gast als tactic te gebruiken. Loopt gelijk een stuk beter en win met 6-0 en 4-0![]()
Als het mijn verouderde tactics waren die me de das omdeden is dat vrij vervelend
Ik ben volgens mij geen club member, maar zag Dani de Witquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Hey Jude evo is wel lekker. Twijfel tussen Tillman en Koopmeiners. Denk dat ik voor Tillman ga.
100k voor Reijnders of Simons is wel een pittig prijskaartje hoor, zou hem lekker overslaan.quote:Op maandag 4 november 2024 10:39 schreef Fretwork het volgende:
Voor mij nu het eerste jaar met Evo's, maar vind dit wel echt leuk.
Heb zon 130k, dus twijfel of ik voor 100k die No Pressure Evo ga doen met Reijnders danwel Simons
Tja, zeg het maar, zo'n Reijnders 86 komt nogal overeen met de stats van Valverde a 750k.quote:Op maandag 4 november 2024 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
100k voor Reijnders of Simons is wel een pittig prijskaartje hoor, zou hem lekker overslaan.
Dat is altijd weer een leuk smoesje.quote:Op maandag 4 november 2024 16:55 schreef Solispolar het volgende:
Dat hele scripting ligt er wel weer behoorlijk dik bovenop dit jaar he?Net een paar bizarre dingen zowel voor als tegen gehad. Ene potje glijd ik werkelijk tussen de linies door en het andere potje lijkt iedere speler spontaan te zijn vergeten hoe ze een bal moeten aannemen. Maar ook echt op zo'n manier dat het nergens meer op slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |