Wat kom je nou precies doen? Een beetje zeiken? Van de rest geven zover ik weet de meeste hier 0 euro aan packs uit. Dus je zit op de verkeerde plekquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
Spelen jullie ook nog gewoon het spel verder? Het enige wat ik vroeger leuk vond was of tegen vrienden gewoon met bestaande teams, niet die neppe FUT teams (dat bestond nog niet eens).
Of online gamen met echte teams.
Snap echt niet wat er leuk is aan al die nep teams te maken. Laat staan om daar honderden euro's aan uit te geven en volgend jaar weer.
Dat laatste concept heb ik ook nooit zo begrepen om eerlijk te zijn.. wat is daar precies de lol aan? Je kijkt in een pakketje en dan weet je exact of je hem wil hebben of niet? Beetje een raar concept toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:24 schreef Fretwork het volgende:
Ja doe alleen maar SBC's en rewards, plus dagelijks kijken in een preview gold pack die je ook met in-game coins betaalt.
Hangt ervan af op welke positie je ze speelt. In de spits heb ik Danjuma al. Links heb ik Lang, omdat die leniger is. Daarom heb ik Malen voor rechts gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:11 schreef Fretwork het volgende:
Heb een NL team, zouden jullie Malen of Gakpo doen als Magic Nights?
Als er een speler in zit die meer dan 7,5K waard is, kun je de pack kopen en winst maken. Is gewoon een mogelijk extraatje.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat laatste concept heb ik ook nooit zo begrepen om eerlijk te zijn.. wat is daar precies de lol aan? Je kijkt in een pakketje en dan weet je exact of je hem wil hebben of niet? Beetje een raar concept toch?
Dat is niet neerbuigend bedoelt, maar persoonlijk vind ik (en met mij schijnbaar ook anderen) dat die potjes tegen de computer gewoon geen klap aan zijn. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, heel erg op zoek naar een voorzet met een speler uit Denemarken o.i.d., maar dat is uiteindelijk niet waarom ik FIFA speel. Uiteindelijk moet iedereen het het ook zelf weten, maar als je maar 5 potjes per week speelt dan wil je vooral leuke potjes spelen. Dat stomme gegrind om maar dingen te behalen heb ik wel een beetje gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:41 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Als er een speler in zit die meer dan 7,5K waard is, kun je de pack kopen en winst maken. Is gewoon een mogelijk extraatje.
Wat je eerder opmerking over SB betreft. Tegen de computer spelen en ‘punten halen’ is het idee van 90% van alle games, ik snap die neerbuigende toon nooit zo icm met Fifa. 14 potjes zijn prima te doen, zeker als opwarmer voor je de online modes induikt.
Ik heb nu 4-1-2-1-2 met Lang op 10 en dat werkt echt belachelijk goed. Nu Danjuma naast Miedema in de spits, maar er zijn wedstrijden dat Danjuma het niet doet voor me (ook maar div 6 hoor).quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:37 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Hangt ervan af op welke positie je ze speelt. In de spits heb ik Danjuma al. Links heb ik Lang, omdat die leniger is. Daarom heb ik Malen voor rechts gedaan.
Ik vind Malen z’n normale kaart al best goed, beter dan UCL Lang bijvoorbeeld. Heb ze niets als 10 gebruikt, maar vooral als naar binnen trekkende aanvaller. In plaats van Lang heb ik nu IF Mane, die is ook erg goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb nu 4-1-2-1-2 met Lang op 10 en dat werkt echt belachelijk goed. Nu Danjuma naast Miedema in de spits, maar er zijn wedstrijden dat Danjuma het niet doet voor me (ook maar div 6 hoor).
Zit er nu aan te denken om Danjuma als sub te gebruiken, maar Malen is wel sowieso wat breder inzetbaar dan Gakpo als ik van tactiek wissel.
Ga gewoon weg als je niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok je krijgt af een toe een x een gratis pack van ome EA, om je in het spel te houden. Awesome
Sure dat zalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet weet waar je het over hebt
Ja dat zal inderdaad. Je krijgt tegenwoordig zo belachelijk veel packs en rewards dat je er nog geen euro aan hoeft uit te gevenquote:
Ik vind wel dat de rewards echt karig zijn geworden.. die 'basic' reward is volgens mij 1 player pick en een niet verhandelbaar pakketje. De upgrade reward krijg je vanaf 15 wins, maar daar moet je dus (als je in een pittige divisie zit) gewoon +/- 30/40 potjes voor spelen. Ik weet niet hoeveel tijd jullie hebben, maar ik speel geen 40 potten per week.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zal inderdaad. Je krijgt tegenwoordig zo belachelijk veel packs en rewards dat je er nog geen euro aan hoeft uit te geven
Ik laat die SB potjes gewoon zitten en speel rivals + champs. Maar straks komen cod en S.T.A.L.K.E.R uit dan zal ik daar rivals wel uit schrappen denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de rewards echt karig zijn geworden.. die 'basic' reward is volgens mij 1 player pick en een niet verhandelbaar pakketje. De upgrade reward krijg je vanaf 15 wins, maar daar moet je dus (als je in een pittige divisie zit) gewoon +/- 30/40 potjes voor spelen. Ik weet niet hoeveel tijd jullie hebben, maar ik speel geen 40 potten per week.
Ik zou de potjes die je moet winnen gewoon in SB of Rivals doen, dan speelt Rush een stuk relaxter als verliest niet uitmaakt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:22 schreef Fretwork het volgende:
Ik probeer het voor mezelf leuk te houden en wat Nederlandse spelers te evolueren. Maar verdedigers evolueren in Rush is wel echt verschrikkelijk. Wat een stel robuuste mongolen heb je soms in je team.
Sommige evos kun je enkel in Rush doen helaas. Ben het vertrouwen in het gemiddelde IQ van de bevolking wel kwijt inmiddels, totale randdebielen in die modequote:Op maandag 21 oktober 2024 15:25 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik zou de potjes die je moet winnen gewoon in SB of Rivals doen, dan speelt Rush een stuk relaxter als verliest niet uitmaakt.
Het is wel vreemd dat kennelijk alleen gouden spelers gelden voor de assist/goal-doelstellingen in Rush, terwijl ze wel pushen dat je Rush of Evo spelers gebruikt.
Ja dit, ging nu vaak enkel verdedigen en de ballen verdelen, zelf niet voorbij de middenlijn. Dat hielp wel om de rest ook wat socialer te laten spelen, en haalde de hectiek er een beetje uit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sommige evos kun je enkel in Rush doen helaas. Ben het vertrouwen in het gemiddelde IQ van de bevolking wel kwijt inmiddels, totale randdebielen in die mode
Careermode is voor het eerst in jaren wel goed aangepakt naar het schijnt. Dus denk het welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb al jaren geen Fifa game gespeeld, maar echt jaren. Is deze game het waard als ik gewoon lekker career dingen wil doen, wat competities etc. Gewoon singleplayer dus. Ik geef niks om FUT.
Voor kinderen die fomo krijgen en dan geld er tegen aan gooienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor wie zijn al die speler SBC's bedoeld? Ik heb niet zoveel fodder verzameld. Vanavond een hero SBC waar ik waarschijnlijk ook niet genoeg voor heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |