Pfoee na aflevering 4 twijfelde ik serieus of ik verder ging kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, na 3 afleveringen vroeg ik me af hoe ze de rest nog gingen vullen, maar dat werd al snel duidelijk in de aflevering erna. Dat ging toch allemaal wat dieper dan verwacht.
Leuke serie inderdaad! Heb seizoen 2 niet kunnen kijken. Vond het op een gegeven veel te weinig antwoorden geven en veel te vaag blijven. Best jammer!quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:33 schreef FlyingFish het volgende:
From staat ook op ziggo, daar heb ik vorige maand de eerste twee seizoenen gekeken, Netflix heeft alleen seizoen 1. Erg leuke serie idd!
Baby Reindeer was wel oké. Ik vind die afgeronde eenseizoens-series juist wel fijn. Alleen moeten ze het gewoon een serie noemen, geen mini-serie. Bij mini-serie verwacht ik max 4 afleveringen, geen 7 of 10.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SoundtracksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Postcards - Nigeria S01 2024 12 - Netflix Original | Drama
Een Nigeriaanse alleenstaande moeder reist voor een medisch onderzoek naar India en blijkt onderweg de levens te beïnvloeden van iedereen die ze ontmoet.
Selling The OC - VS S03 2023 12 - Netflix Original | Reality
De Oppenheim Group breidt uit naar Orange County waar een gloednieuw makelaarsteam luxueuze strandvilla's aanbiedt en bekende personaliteiten goede sier maken.
Unfrosted - VS 2024 12 1:36 uur - Netflix Original | Comedy
In een tijd waarin melk en cornflakes het ontbijt overheersten, begint een felle strijd om een revolutionair nieuw gebakje. Een Pop-Tart-comedy van Jerry Seinfeld.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Ook in DRIE delen gewoon. DRIE. Met maanden er tussenquote:
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
Oorspronkelijk zou er nog een seizoen komen (seizoen 7), maar dat is een jaar geleden geschrapt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:27 schreef avotar het volgende:
[..]
Ook in DRIE delen gewoon. DRIE. Met maanden er tussen
Het lijkt dat ze de scripts voor seizoen 6 en 7 hebben samengevoegd tot één seizoen van 15 afleveringen.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:![]()
Meteen gekeken vanmorgen.
Nog nooit zoveel bekende komische koppen in een film gezien.Sommige maar voor een paar seconden.
Lekker over the top met allemaal malle referenties.
Er zitten erg veel kleine grappige dingen in, ga 'm zeker nog een keer kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
quote:When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Atypical Family - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tijdreizen
Een familie die ooit gezegend was met unieke superkrachten, verliest deze krachten door hedendaagse problemen, totdat een mysterieuze vrouw alles verandert.
John Mulaney Presents: Everybody’s in L.A. - VS E01 2024 AL - Netflix Original | Standup-comedy
John Mulaney brengt in zes live-afleveringen een bezoek aan Los Angeles tijdens een week waarin vrijwel iedereen die grappig is in de stad is.When the student is ready, the teacher will appear.
Aan Costa de serie begonnen, maar net zo hard weer gestopt na de 2e aflevering. Wat. Is. Dit. Slecht! Ken echt niet meer, snap niet dat Netflix hier ingetrapt is. Bij Videoland, mwah, vooruit maar bij Netflix vind ik het een beetje misstaan. Die Oscar Aerts die Mike speelt is nog het meest tenenkrommend met zijn aangeleerde straattaal en ultra ADHD gedrag.Allemaal cabaretteketet!![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asterix & Obelix: de Romeinse lusthof - België/Frankrijk 2014 6 1:25 uur | Avontuur, Comedy
Wanneer Caesar opdracht geeft tot de bouw van luxe appartementen vlak naast hun dorp, moeten Astérix en Obélix nieuwe manieren vinden om de Romeinen op afstand te houden.
Katt Williams: Woke Foke - VS 2024 AL 1:00 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian Katt Williams laat zich op 4 mei tijdens de tweede stand-up-livestream van Netflix in realtime helemaal gaan. (Live-event in het Engels.)
Larva op Mars - Zuid-Korea S01 2024 6 | Kinderserie
Het maffe larvenduo Rood en Geel belandt per ongeluk op Mars, waar ze nieuwsgierige Marsbewoners ontmoeten en op een duister geheim stuiten.
[ Bericht 7% gewijzigd door Aether op 05-05-2024 09:57:29 ]When the student is ready, the teacher will appear.
A man in full gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Baby reindeer in 2 dagen gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 05-05-2024 23:21:42 ]Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
quote:Op zondag 5 mei 2024 21:44 schreef TLC het volgende:
A man in full gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Is daar een remake van?!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:41 schreef HiZ het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de gedwongen ‘diversificatie’ in series. In sommige gevallen lijkt het meer op eradicate.
Voorbeeld; heartbreak high. Natuurlijk moest Darren weer non-binair zijn. Behalve dan dat hij eigenlijk een typische femme gay boy is met een tamelijk standaard voorkeur voor jocks die om onduidelijke redenen moeilijk doet over persoonlijke voornaamwoorden.![]()
Net de twee eerste afleveringen van Baby Reindeer gekeken. Ik snap niet waarom hij het niet eerder afkapt, hij gaat er zelf veel te lang in mee
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Kijk verder. Het wordt allemaal duidelijkquote:Op zondag 5 mei 2024 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is daar een remake van?!![]()
Net de twee eerste afleveringen van Baby Reindeer gekeken. Ik snap niet waarom hij het niet eerder afkapt, hij gaat er zelf veel te lang in mee![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Roast of Tom Brady - VS 2024 AL 2:30 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Tom Brady zal klappen incasseren wanneer sport- en comedysterren de handen ineenslaan om de grootste NFL quarterback aller tijden te roasten. (Live-event in het Engels.)When the student is ready, the teacher will appear.
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 6 mei 2024 07:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijk verder. Het wordt allemaal duidelijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Van wie is deze stem?
https://vm.tiktok.com/ZIJng1NXq/
Raad iedereen aan de versie met audio discription eens te proberen, ze doet het fantastisch xD.
Haar stem is zo bekend maar kan het niet plaatsen..![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello, My Twenties! - Zuid-Korea S02 2017 12 | Comedy, Drama, Romantisch
Vijf studentes wonen samen in een huis. Ze hebben andere persoonlijkheden, een andere smaak in mannen en andere doelen. Maar ze kunnen het uitstekend met elkaar vinden.
Little Fockers - VS 2010 12 1:38 uur | Comedy
Greg Focker heeft een stel onstuimige kinderen, waardoor de problemen tussen hem en zijn schoonvader al gauw weer komen bovendrijven.
Miss Bala - VS 2019 16 1:44 uur | Actie, Misdaad
Een vrouw op vakantie in Tijuana moet om haar gekidnapte vriendin te redden zowel voor een meedogenloze drugsbende als voor een DEA-agent werken.
Shaitaan - India 2024 16 2:08 uur | Horror, Psychologisch, Thriller
Een familie-uitje neemt een akelige wending als het lichaam van de tienerdochter wordt overgenomen door een indringer. Ze moet gehoorzamen aan zijn steeds duisterder bevelen.
Super Rich in Korea - Zuid-Korea S01 2024 AL - Netflix Original | Lifestyle
Een Singaporese tycoon, een erfgenaam van een Italiaans luxemerk en een Pakistaanse aristocraat. Ontdek het uitbundige leven van de superrijken in Korea.
De Zaak Menten - Nederland Miniserie 2017 12 | Boek, Drama, Rechtbank, Waargebeurd
Tientallen jaren na WO II gaat journalist Hans Knoop op zoek naar de waarheid over nazicollaborateur en kunstverzamelaar Pieter Menten. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.When the student is ready, the teacher will appear.
Super rich in Korea is wel leuk, net een klein stukje gekeken, maar ik houd ook van die andere series zoals Bling Empire![]()
![]()
Echt zeer goed, jaren terug al gezien. Het gekonkel en de hebzucht, manoman.quote:De Zaak Menten - Nederland Miniserie 2017 12 | Boek, Drama, Rechtbank, Waargebeurd
Tientallen jaren na WO II gaat journalist Hans Knoop op zoek naar de waarheid over nazicollaborateur en kunstverzamelaar Pieter Menten. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: