heel europa heeft deze spelers op 18 zien staanquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Je moet Brobbey, Hato, Kaplan, Ramaj, Godts, Henderson, Mannsverk sowieso houden. Dat is de kern en vanuit dat oogpunt gerichte aankopen doen: rechtsbuiten, creative nr 10, linksback (ja alweer..) en een rechtsback. Als er op die posities nog goede aankopen komen, dan ziet het er al een stuk beter uit.
Ik zou Bergwijn, Berghuis, Tahirovic, Wijndal, Avila, Sosa, Akpom, Mikautadze, Forbs, Medic, proberen te verkopen. Daar moet je in totaal wel nog zo een 100 miljoen voor kunnen krijgen. Dan ben ik natuurlijk optimistisch, want ze gaan vast en zeker niet allemaal vertrekken.
Mochten er goede biedingen komen op Taylor, Rensch en Sutalo zou ik die ook verkopen. Echter wil je ook nog wat achter de hand hebben, dus zou ze in eerste instantie niet verkopen.
Akpomquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Brobbey en Akpom verkopen is wel killing hoor, zou sowieso één van de twee houden. Denk dat Akpom ook wel wilt blijven als Brobbey vertrekt. Al heb je ook nog Mikautadze.
Nog altijd meer dan Feyenoord voor zijn beste spelers krijgt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel europa heeft deze spelers op 18 zien staan
daar krijg je nog geen vijf cent voor
dat zou zomaar kunnen. Koemanquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Brobbey uberhaupt veel gaan spelen op het EK?
Wie wil je er anders neerzetten? NL mist nog steeds die echt topspits.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Brobbey uberhaupt veel gaan spelen op het EK?
beetje jammer ditquote:
We gaan het meemaken. Farioli lijk me ook wel interessante keuze in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker weer een overbruggingsjaar dus.
Ik heb nou al x keer gehoord dat hij het wel of niet werd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Farioli lijk me ook wel interessante keuze in ieder geval.
Hmm dat is zeker triest nieuws.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:04 schreef ThijsTH het volgende:
Triest nieuws: Tijjani Babangida ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis na een auto-ongeluk. Z'n broer Ibrahim is overleden.
Kritieke toestand lees ik nergens terug, eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:04 schreef ThijsTH het volgende:
Triest nieuws: Tijjani Babangida ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis na een auto-ongeluk. Z'n broer Ibrahim is overleden.
Het staat overal letterlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kritieke toestand lees ik nergens terug, eerder het tegenovergestelde.
https://nos.nl/artikel/25(...)er-ibrahim-overledenquote:Tijjani Babangida verkeert volgens de berichten in kritieke, maar stabiele toestand.
In de Nederlandse berichten van vanmorgen inderdaad wel, maar daarvoor in de Afrikaanse bronnen stond dat niet letterlijk zo. Wel dat hij bij kennis was en kon praten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het staat overal letterlijk.
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)er-ibrahim-overleden
Wat heeft Ajax dan precies met van Gogh? Behalve dat het museum in de buurt staat dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:22 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat hem wel worden. Ik begin hem te waarderen.
Marketing he. Je kan niet zeggen dat van Gogh een Ajacied was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax dan precies met van Gogh? Behalve dat het museum in de buurt staat dan?
Niks. Het shirt heeft er waarschijnlijk ook niks mee te maken. Ja met beetje fantasie lijkt het er op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax dan precies met van Gogh? Behalve dat het museum in de buurt staat dan?
Ah ok. Dankjewel voor je bijdragen. Doen we niks meequote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:25 schreef De_Pel het volgende:
Knappe prestatie van Kroes, zo sterk genetwerkt dat hij wel even wereldtrainer Potter ging binnenhalen. Was alleen nog even vergeten te bespreken dat ‘ie een PL-salaris eist, z’n volledige eigen team wil meenemen en dat het in Nederland niet gebruikelijk is dat de trainer/manager diepgaande inspraak heeft op het transferbeleid.
Als dit is hoe deze man rolt, dan kunnen we de toekomst met vertrouwen tegemoet zien
Genoteerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ok. Dankjewel voor je bijdragen. Doen we niks mee
Vermoedelijk enkel dat zijn abstracte kunst zich beter leent voor een shirt dan Rembrandts werken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Concentreer je maar op je eigen nieuwe trainer.quote:
Raad eens drie keer wie Koeman daar neer gaat zetten als ie fit isquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie wil je er anders neerzetten? NL mist nog steeds die echt topspits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |