Het thuisshirt kan toch niet slechter zijn dan die van dit jaar.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:19 schreef Houniet het volgende:
Gaan al behoorlijk wat shirts de ronde door voor volgend seizoen. Ben nog niet helemaal optimistisch.
Als ze dat logo nou gewoon borduren zonder witte achtergrond is het al een stuk beter. Sowieso met die smallere rode band.quote:
Geen twijfel over.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
De gesprekken met Potter gaan vooruit,
maar,
gaat Ajax er op vooruit met Potter? Gaat hij wel de juiste man zijn?
Zeer goede trainer, denk hoogst haalbare kaliber. Heeft in zweden godswonderen verricht. Brighton speelde uitstekend, aanvallend en dynamisch voetbal. Is niet perse een 433 trainer of überhaupt iemand die zich in een speelwijze laat in kaderen. Een moderne trainer die diverse systemen in een speelwijze weet te smeden en de automatismen er in kan slijpen. Speelt attractief aanvallend en dynamisch voetbal en bouwt graag van achteruit op. Bovenal ook een teambuilder.quote:
Hoop vooral heel erg dat, als hij het wordt, je gelijk krijgt hoor. Merk wel dat ik erg voorzichtig ben.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeer goede trainer, denk hoogst haalbare kaliber. Heeft in zweden godswonderen verricht. Brighton speelde uitstekend, aanvallend en dynamisch voetbal. Is niet perse een 433 trainer of überhaupt iemand die zich in een speelwijze laat in kaderen. Een moderne trainer die diverse systemen in een speelwijze weet te smeden en de automatismen er in kan slijpen. Speelt attractief aanvallend en dynamisch voetbal en bouwt graag van achteruit op. Bovenal ook een teambuilder.
Het lijkt me iig een type opbouw trainer die we nodig hebben.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeer goede trainer, denk hoogst haalbare kaliber. Heeft in zweden godswonderen verricht. Brighton speelde uitstekend, aanvallend en dynamisch voetbal. Is niet perse een 433 trainer of überhaupt iemand die zich in een speelwijze laat in kaderen. Een moderne trainer die diverse systemen in een speelwijze weet te smeden en de automatismen er in kan slijpen. Speelt attractief aanvallend en dynamisch voetbal en bouwt graag van achteruit op. Bovenal ook een teambuilder.
Tahirovic was gelukkig niet zo duur (7.5 miljoen ofzo). Avila was vooral geblesseerd, die is sowieso moeilijk op waarde te schatten.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een Avila en Tahirovic zie ik het toch somber in.
Mikautadze zo snel mogelijk weg doen, voegt niets toe aan Ajax, dus hier moet je je verlies pakken.quote:Mikautadze schijnt al te zijn afgesproken dat daar minder voor terugkomt, terwijl je daar nu juist hetzelfde zo niet meer voor had kunnen krijgen.
Akpom is een dertien in een dozijn spits maar het is tenminste een bankzitter die niet zeikt als hij niet speelt, beetje zoals Boukhari, dus wel prettig om zo een gast erbij te hebben. Forbs en Sutalo zouden nog van waarde kunnen zijn van Ajax inderdaad.quote:Op Akpom en Forbs hoef je geen verlies te maken.
Sutalo.......... ik zou hem nog niet laten gaan, doe je het wel gaat je verlies fors aantellen.
Die is 13, dus hem zien we over twee jaar pas in het eerste.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Broertje van Hato komt over van Sparta.
quote:
Werkt Ajax nog steeds samen met Sparta eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is 13, dus hem zien we over twee jaar pas in het eerste.
Vorig jaar nog wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt Ajax nog steeds samen met Sparta eigenlijk?
Bayern schijnt in de markt voor hem te zijn maar als dat niet door zou gaan kan ik me niet voorstellen dat hij ergens anders in het buitenland aan de bak zou komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef AmaninFull het volgende:
Deze vraag is zeker al gesteld, maar kan Ten Hag niet gewoon terugkeren of in ieder geval daartoe verleid worden? Zijn ontslag bij Man U hangt nu wel echt in de lucht.
Forbs wegdoen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]Forbs en Sutalo zouden nog van waarde kunnen zijn van Ajax inderdaad.
Nee omdat Man utd nog zieker is dan Ajaxquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef AmaninFull het volgende:
Deze vraag is zeker al gesteld, maar kan Ten Hag niet gewoon terugkeren of in ieder geval daartoe verleid worden? Zijn ontslag bij Man U hangt nu wel echt in de lucht.
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef AmaninFull het volgende:
Als Bayern je wil dan zijn er vast ook wel anderen, ik denk niet dat hij zich daar druk over hoeft te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bayern schijnt in de markt voor hem te zijn maar als dat niet door zou gaan kan ik me niet voorstellen dat hij ergens anders in het buitenland aan de bak zou komen.
Bayern heeft hij gewerkt en een goede naam maar verder wordt hij gezien als opvolger van Frank de Boer als "worst manager in the history of the Premier League". Van Bommel gaat weg bij Antwerp dus daar kan hij vast wel terecht maar een fatsoenlijke club in een grote competitie kan hij vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Bayern je wil dan zijn er vast ook wel anderen, ik denk niet dat hij zich daar druk over hoeft te maken.
Wat minder de Sun lezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bayern heeft hij gewerkt en een goede naam maar verder wordt hij gezien als opvolger van Frank de Boer als "worst manager in the history of the Premier League". Van Bommel gaat weg bij Antwerp dus daar kan hij vast wel terecht maar een fatsoenlijke club in een grote competitie kan hij vergeten.
Neuh, ze lachen hem compleet uit in Engeland, hij staat echt voor lul, nog erger dan Steijn bij Ajax. Het is een combinatie van een half miljard door de plee gespoeld hebben, het slechtste voetbal van ManU in de PL ooit, de uitslagen en de idiote teksten in slecht Engels. Ten Hag staat er buiten Nederland echt heel slecht op.quote:
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen met zijn carriere, de kans dat ManU hem op straat zetten is uiteraard wel groot geworden, dat was zelfs met betere resultaten al de vraag na die deelname van Ineos.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, ze lachen hem compleet uit in Engeland, hij staat echt voor lul, nog erger dan Steijn bij Ajax. Het is een combinatie van een half miljard door de plee gespoeld hebben, het slechtste voetbal van ManU in de PL ooit, de uitslagen en de idiote teksten in slecht Engels. Ten Hag staat er buiten Nederland echt heel slecht op.
Ja die willen fris beginnen natuurlijk en zelf de hand in het succes hebben. Brailsford/Ratcliffe zouden het zichzelf bovendien wel heel moeilijk maken als ze Ten Hag zouden handhaven met alle druk van de supporters. Ik denk dat het zomaar Potter -> Manu, Ten Hag -> Ajax zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen met zijn carriere, de kans dat ManU hem op straat zetten is uiteraard wel groot geworden, dat was zelfs met betere resultaten al de vraag na die deelname van Ineos.
Denk vooral dat Ten Hag dat zelf niet doet als hij een beetje slim is. Voelt dan toch als met hangende pootjes terugkomen ook op zijn cv terwijl hij echt wel bij een bundesligaclub aan de slag kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja die willen fris beginnen natuurlijk en zelf de hand in het succes hebben. Brailsford/Ratcliffe zouden het zichzelf bovendien wel heel moeilijk maken als ze Ten Hag zouden handhaven met alle druk van de supporters. Ik denk dat het zomaar Potter -> Manu, Ten Hag -> Ajax zou kunnen worden.
Ik zou dat niet erg vinden maar begreep dat ze hem sowieso t/m finale FA cup laten zitten, dus ik hoop niet dat Ajax daarop wacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja die willen fris beginnen natuurlijk en zelf de hand in het succes hebben. Brailsford/Ratcliffe zouden het zichzelf bovendien wel heel moeilijk maken als ze Ten Hag zouden handhaven met alle druk van de supporters. Ik denk dat het zomaar Potter -> Manu, Ten Hag -> Ajax zou kunnen worden.
ik zie dat echt niet gebeuren en wat @Tarado aangeeft hoop ik ook niet dat we daarop wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder een Eintracht Frankfurt of Stuttgart dan Dortmund of RB Leipzig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk vooral dat Ten Hag dat zelf niet doet als hij een beetje slim is. Voelt dan toch als met hangende pootjes terugkomen ook op zijn cv terwijl hij echt wel bij een bundesligaclub aan de slag kan.
Tja, dan is het wel lastig om te praten met je over de trainersmarktquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder een Eintracht Frankfurt of Stuttgart dan Dortmund of RB Leipzig.
Maar je doet net of hij anders in de bijstand terecht komt, wat is er mis mee om gewoon te wachten tot er weer wat moois voorbijkomt, ik kan me best voorstellen dat mocht hij ontslagen worden, hij gewoon wat rust neemt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder een Eintracht Frankfurt of Stuttgart dan Dortmund of RB Leipzig.
Hij zet zichzelf wel echt voor lul, ook met bizarre teksten over dat hij Kane en De Jong wilde, komt net zo debiel over als Steijn met zijn Isco. Dat valt echt niet goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je doet net of hij anders in de bijstand terecht komt, wat is er mis mee om gewoon te wachten tot er weer wat moois voorbijkomt, ik kan me best voorstellen dat mocht hij ontslagen worden, hij gewoon wat rust neemt.
Ik laat het er druk mee zijn maar volledig aan jou over.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf wel echt voor lul, ook met bizarre teksten over dat hij Kane en De Jong wilde, komt net zo debiel over als Steijn met zijn Isco. Dat valt echt niet goed.
Zouden ze de trainer op straat zetten met al dat gerommel met die overname op de achtergrond? Daarbij denk ik, wat wellicht meer de wens betreft, dat Potter er niet zo goed op staat in Engeland. Laat die maar naar Ajax komen :-)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou dat niet erg vinden maar begreep dat ze hem sowieso t/m finale FA cup laten zitten, dus ik hoop niet dat Ajax daarop wacht.
Jaartje padellen met Jürgen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je doet net of hij anders in de bijstand terecht komt, wat is er mis mee om gewoon te wachten tot er weer wat moois voorbijkomt, ik kan me best voorstellen dat mocht hij ontslagen worden, hij gewoon wat rust neemt.
Godts is echt geen bijzondere speler hoor. Dat hij toevallig de enige in de selectie is met een actie doet het alleen zo lijken.quote:
Ga tafeltennis kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Godts is echt geen bijzondere speler hoor. Dat hij toevallig de enige in de selectie is met een actie doet het alleen zo lijken.
daar komt genoeg dreiging ban, bal aan een touwtje. Tuurlijk is die er nog niet maar dat die echt wel potentie heeft ziet stevie wonder nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Godts is echt geen bijzondere speler hoor. Dat hij toevallig de enige in de selectie is met een actie doet het alleen zo lijken.
Ik zie je over vier jaar als deze man ergens bij Rayo Vallocano speelt ofzoquote:
Eens hoor. Maarja hoeveel van de spelers die potentie hadden spelen nu bij twente en utrecht en dat soort clubs.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daar komt genoeg dreiging ban, bal aan een touwtje. Tuurlijk is die er nog niet maar dat die echt wel potentie heeft ziet stevie wonder nog.
ja dat is zeker afwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens hoor. Maarja hoeveel van de spelers die potentie hadden spelen nu bij twente en utrecht en dat soort clubs.
Uiteraard is het afwachten maar hij heeft wel een actie en dreiging, wel de juiste ingrediënten voor een goede aanvaller. Sowieso zie ik het niet zo somber in wat de toekomst betreft, loopt best wel wat talent rond en bv Taylor zie ik ook stappen maken de laatste maanden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens hoor. Maarja hoeveel van de spelers die potentie hadden spelen nu bij twente en utrecht en dat soort clubs.
Je hebt echt stront in je ogen als je niet ziet dat hij op dit moment een van de meest talentvolle tieners in de Eredivisie is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zie je over vier jaar als deze man ergens bij Rayo Vallocano speelt ofzo
Dit is een geweldig argument wat @Ludachrist van mening zal veranderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt echt stront in je ogen als je niet ziet dat hij op dit moment een van de meest talentvolle tieners in de Eredivisie is.
Je ziet het gewoon. Je zag het bij Antony. Je ziet het bij Wieffer. Je ziet het bij Bakayoko..je ziet het gewoon ze hebben iets. Dit wordt er wel eentje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is een geweldig argument wat @:Ludachrist van mening zal veranderen.
Momenteel voetbalt hij vooral alsof er een Carlos Forbs in hem gevaren is. Maar dan iets meer rechtop.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon. Je zag het bij Antony. Je ziet het bij Wieffer. Je ziet het bij Bakayoko..je ziet het gewoon ze hebben iets. Dit wordt er wel eentje.
Dit ligt er zo dik bovenop.
Forbs kan ook gewoon ballen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Momenteel voetbalt hij vooral alsof er een Carlos Forbs in hem gevaren is. Maar dan iets meer rechtop.
Kan snel gaan. Beetje zelfvertrouwen en je plekje vinden. Gozer is krap aan twintig. Geef het tijd.quote:
Zeker memorabel dat we als enige Nederlandse club de laatste jaren zo ver zijn gekomen. Zelfs voor een ijzersterk PSV dit seizoen was de kwartfinale een brug te ver.quote:
Als een hert in de koplampen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hert spelen va de halve finale van de Champions League was zeker memorabel, maar dat bedoelde de nooit trollende user @:Caland vast niet.
Tuurlijk niet, maar clicks leveren geld op.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weten die journalisten het uberhaupt zelf wel?
Komst Potter naar Ajax onwaarschijnlijk; minder twijfels over alternatief
De Telegraaf verwacht snelle deal voor Ajax: ‘Zijn salaris vormt geen obstakel’
‘Potter houdt vast aan speerpunten, waardoor deal met Ajax mogelijk klapt’
Potter wekt ergernis op in onderhandeling met Ajax: ‘Als je het zo speelt...’
‘Ajax en Potter financieel akkoord; nog slechts één struikelblok op tafel'
Komst Potter wordt moeilijk; Ajax neigt door te schakelen naar volgende trainer
Ajax druk bezig met nieuwe trainer: ‘Potter is vandaag of morgen in Amsterdam’
Hij kan inderdaad snel gaan, het is jammer dat hij daarnaast helemaal niks kan. Daar gaat nog 1x een Engelse club intrappen en daarna is het op naar de League Two.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan snel gaan. Beetje zelfvertrouwen en je plekje vinden. Gozer is krap aan twintig. Geef het tijd.
Dat neefje van Ruben Schaken moet je eigenlijk gewoon meteen verkopen nu ze in Engeland nog denken dat hij er iets van kan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad snel gaan, het is jammer dat hij daarnaast helemaal niks kan. Daar gaat nog 1x een Engelse club intrappen en daarna is het op naar de League Two.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |