Typisch weer, altijd met Ajax bezigquote:
Ik denk dat als er een goed bod komt hij weg is. Stel dat Brobbey een goed Ek draait, idem. Rijkhoff is niet voor niets teruggehaald lijkt me.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef Simmertje het volgende:
Akpom houden of niet?
Moet zeggen dat ik het erg lastig vind. Eigenlijk de perfect pinchhitter die we sinds Huntelaar niet meer hebben gehad. Maar daarnaast heeft hij een te grote waarde om daarvoor te gebruiken. Zie van de zomer een PL club wel 20+ miljoen neerleggen. Dat kun je eigenlijk niet weigeren gezien onze financiële positie momenteel.
Brobbey en Akpom verkopen is wel killing hoor, zou sowieso één van de twee houden. Denk dat Akpom ook wel wilt blijven als Brobbey vertrekt. Al heb je ook nog Mikautadzequote:Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een goed bod komt hij weg is. Stel dat Brobbey een goed Ek draait, idem. Rijkhoff is niet voor niets teruggehaald lijkt me.
Ik vind dit ook vijf jaar later nog altijd een lastige. Ja, deels trots want wtf halve finale Champions League maar je had 'm kunnen winnen en dat overheerst toch nog wel een beetje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Typisch weer, altijd met Ajax bezig.
Nou ik ben trots dat we zover gekomen zijn.
denk niet dat die laatste nog terugkomt. En dat is wel best.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Brobbey en Akpom verkopen is wel killing hoor, zou sowieso één van de twee houden. Denk dat Akpom ook wel wilt blijven als Brobbey vertrekt. Al heb je ook nog Mikautadze.
Akpom is met zijn neusje voor de goal en Engels paspoort natuurlijk goud waard op de transfermarkt. Daarnaast zou hij Rijkhoff alleen maar in de weg zitten als hij zou blijven. Te duur als supersub en een rol die hij waarschijnlijk zelf ook niet wil. Verkopen dus.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Brobbey en Akpom verkopen is wel killing hoor, zou sowieso één van de twee houden. Denk dat Akpom ook wel wilt blijven als Brobbey vertrekt. Al heb je ook nog Mikautadze.
Ja, eens. Maar zou niet te snel happen, een bod van 20 miljoen of hoger moet mogelijk zijn. Dan pak je nog een lekkere winst ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Akpom is met zijn neusje voor de goal en Engels paspoort natuurlijk goud waard op de transfermarkt. Daarnaast zou hij Rijkhoff alleen maar in de weg zitten als hij zou blijven. Te duur als supersub en een rol die hij waarschijnlijk zelf ook niet wil. Verkopen dus.
Het is niet leuk om die beelden elke keer te zien, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind dit ook vijf jaar later nog altijd een lastige. Ja, deels trots want wtf halve finale Champions League maar je had 'm kunnen winnen en dat overheerst toch nog wel een beetje.
En toch is het besef er nu meer (zeker na een seizoen als deze) wat voor prestatie dit is geweest. Nu is het gewoon weer ouderwets bibberen tegen elke Europese tegenstander. Liever zo'n dramatische uitschakeling weer dan moeten stressen tegen de Bodø/Glimts van deze wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is niet leuk om die beelden elke keer te zien, ben ik met je eens.
dit idd. Voor een NLse club gewoon uitstekend (hoe pijnlijk het ook was). Je ziet aan de andere topclubs hoe lastig het is ondanks grootspraak voorafquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En toch is het besef er nu meer (zeker na een seizoen als deze) wat voor prestatie dit is geweest. Nu is het gewoon weer ouderwets bibberen tegen elke Europese tegenstander. Liever zo'n dramatische uitschakeling weer dan moeten stressen tegen de Bodø/Glimts van deze wereld.
Was gewoonweg schitterend dat seizoen en de uitschakeling hadden we gewoon aan onszelf de wijten door achteruit te gaan lopen in de 2de helft. Dus voor mij is de balans veel meer positief dan negatief.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit idd. Voor een NLse club gewoon uitstekend (hoe pijnlijk het ook was). Je ziet aan de andere topclubs hoe lastig het is ondanks grootspraak vooraf
Eens. Als pinchhitter zeker waardevol, maar als je kan cashen op die jongen (en Engeland is daar gek genoeg voor) dan moet je die centen gewoon pakken om belangrijkere zwakke plekken in je basis te repareren. Dat was mijn mening over Akpom afgelopen winterstop al en dat is het nu nog steeds.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef Simmertje het volgende:
Akpom houden of niet?
Moet zeggen dat ik het erg lastig vind. Eigenlijk de perfect pinchhitter die we sinds Huntelaar niet meer hebben gehad. Maar daarnaast heeft hij een te grote waarde om daarvoor te gebruiken. Zie van de zomer een PL club wel 20+ miljoen neerleggen. Dat kun je eigenlijk niet weigeren gezien onze financiële positie momenteel.
Rijkhoff volgend jaar eerste spits maken zou ook wel echt wanbeleid zijn hoor. Ik verwacht dat Akpom vertrekt, Brobbey nog een jaar blijft en Rijkhoff tweede spits wordt, eventueel het jaar daarop pas de eerste.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een goed bod komt hij weg is. Stel dat Brobbey een goed Ek draait, idem. Rijkhoff is niet voor niets teruggehaald lijkt me.
Zullen de clubs nou echt in de rij staan voor Brobbey? Aardige speler en een authentieke vent, daar gaat het niet om. Maar hij is wel erg blessuregevoelig, in de Eredivisie al. In een competitie waar meer van zijn fysiek gevraagd wordt zie ik dat niet beter worden. Ik zou, alleen om die reden, toch even verder kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, maar je kan ze inderdaad niet alle 3 aanhouden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Rijkhoff volgend jaar eerste spits maken zou ook wel echt wanbeleid zijn hoor. Ik verwacht dat Akpom vertrekt, Brobbey nog een jaar blijft en Rijkhoff tweede spits wordt, eventueel het jaar daarop pas de eerste.
Min of meer eens, al denk ik dat er ook een CV moet komen (Hato/Kaplan lijkt net te licht) en Taylor en Rensch zou ik beiden houden, Taylor omdat hij in combinatie met Brobbey heel aardig is en Rensch als back-up back is prima.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Je moet Brobbey, Hato, Kaplan, Ramaj, Godts, Henderson, Mannsverk sowieso houden. Dat is de kern en vanuit dat oogpunt gerichte aankopen doen: rechtsbuiten, creative nr 10, linksback (ja alweer..) en een rechtsback. Als er op die posities nog goede aankopen komen, dan ziet het er al een stuk beter uit.
Ik zou Bergwijn, Berghuis, Tahirovic, Wijndal, Avila, Sosa, Akpom, Mikautadze, Forbs, Medic, proberen te verkopen. Daar moet je in totaal wel nog zo een 100 miljoen voor kunnen krijgen. Dan ben ik natuurlijk optimistisch, want ze gaan vast en zeker niet allemaal vertrekken.
Mochten er goede biedingen komen op Taylor, Rensch en Sutalo zou ik die ook verkopen. Echter wil je ook nog wat achter de hand hebben, dus zou ze in eerste instantie niet verkopen.
Schets je wel min of meer het ideaal. Als ben ik het met @-XOR- eens over Taylor en Rensch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Je moet Brobbey, Hato, Kaplan, Ramaj, Godts, Henderson, Mannsverk sowieso houden. Dat is de kern en vanuit dat oogpunt gerichte aankopen doen: rechtsbuiten, creative nr 10, linksback (ja alweer..) en een rechtsback. Als er op die posities nog goede aankopen komen, dan ziet het er al een stuk beter uit.
Ik zou Bergwijn, Berghuis, Tahirovic, Wijndal, Avila, Sosa, Akpom, Mikautadze, Forbs, Medic, proberen te verkopen. Daar moet je in totaal wel nog zo een 100 miljoen voor kunnen krijgen. Dan ben ik natuurlijk optimistisch, want ze gaan vast en zeker niet allemaal vertrekken.
Mochten er goede biedingen komen op Taylor, Rensch en Sutalo zou ik die ook verkopen. Echter wil je ook nog wat achter de hand hebben, dus zou ze in eerste instantie niet verkopen.
Volgens mij alleen gelezen dat ze niet weer een elftal gaan kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Schets je wel min of meer het ideaal. Als ben ik het met @:-XOR- eens over Taylor en Rensch.
Maar als ik Beuker hoor in de media dan vrees ik er niet zoveel mutaties gaan komen.
heel europa heeft deze spelers op 18 zien staanquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |