abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:40:56 #226
378023 Wotte
wotte!?
pi_213462964
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Als een hert in de koplampen.
Heeft wel wat weg van de aankomende transferzomer van Feyenoord.
pi_213463228
Akpom houden of niet?

Moet zeggen dat ik het erg lastig vind. Eigenlijk de perfect pinchhitter die we sinds Huntelaar niet meer hebben gehad. Maar daarnaast heeft hij een te grote waarde om daarvoor te gebruiken. Zie van de zomer een PL club wel 20+ miljoen neerleggen. Dat kun je eigenlijk niet weigeren gezien onze financiële positie momenteel.
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:05:46 #228
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_213463229
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Memorabel.
Typisch weer, altijd met Ajax bezig :').
Nou ik ben trots dat we zover gekomen zijn.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:07:07 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_213463239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef Simmertje het volgende:
Akpom houden of niet?

Moet zeggen dat ik het erg lastig vind. Eigenlijk de perfect pinchhitter die we sinds Huntelaar niet meer hebben gehad. Maar daarnaast heeft hij een te grote waarde om daarvoor te gebruiken. Zie van de zomer een PL club wel 20+ miljoen neerleggen. Dat kun je eigenlijk niet weigeren gezien onze financiële positie momenteel.
Ik denk dat als er een goed bod komt hij weg is. Stel dat Brobbey een goed Ek draait, idem. Rijkhoff is niet voor niets teruggehaald lijkt me.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_213463247
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ik denk dat als er een goed bod komt hij weg is. Stel dat Brobbey een goed Ek draait, idem. Rijkhoff is niet voor niets teruggehaald lijkt me.
Brobbey en Akpom verkopen is wel killing hoor, zou sowieso één van de twee houden. Denk dat Akpom ook wel wilt blijven als Brobbey vertrekt. Al heb je ook nog Mikautadze :').
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:18:41 #231
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213463349
Moyes is vrij aan het eind van dit seizoen.. Again mooie dingen gedaan bij West Ham maar om nu Frankbal 2.0 bij Ajax te zien...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_213463415
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef Houniet het volgende:

[..]
Typisch weer, altijd met Ajax bezig :').
Nou ik ben trots dat we zover gekomen zijn.
Ik vind dit ook vijf jaar later nog altijd een lastige. Ja, deels trots want wtf halve finale Champions League maar je had 'm kunnen winnen en dat overheerst toch nog wel een beetje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_213463649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:08 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Brobbey en Akpom verkopen is wel killing hoor, zou sowieso één van de twee houden. Denk dat Akpom ook wel wilt blijven als Brobbey vertrekt. Al heb je ook nog Mikautadze :').
denk niet dat die laatste nog terugkomt. En dat is wel best.
pi_213463969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:08 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Akpom is met zijn neusje voor de goal en Engels paspoort natuurlijk goud waard op de transfermarkt. Daarnaast zou hij Rijkhoff alleen maar in de weg zitten als hij zou blijven. Te duur als supersub en een rol die hij waarschijnlijk zelf ook niet wil. Verkopen dus.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213464132
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Akpom is met zijn neusje voor de goal en Engels paspoort natuurlijk goud waard op de transfermarkt. Daarnaast zou hij Rijkhoff alleen maar in de weg zitten als hij zou blijven. Te duur als supersub en een rol die hij waarschijnlijk zelf ook niet wil. Verkopen dus.
Ja, eens. Maar zou niet te snel happen, een bod van 20 miljoen of hoger moet mogelijk zijn. Dan pak je nog een lekkere winst ook.
  woensdag 8 mei 2024 @ 11:36:35 #236
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_213464167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik vind dit ook vijf jaar later nog altijd een lastige. Ja, deels trots want wtf halve finale Champions League maar je had 'm kunnen winnen en dat overheerst toch nog wel een beetje.
Het is niet leuk om die beelden elke keer te zien, ben ik met je eens.
pi_213464233
quote:
9s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:36 schreef Houniet het volgende:

[..]
Het is niet leuk om die beelden elke keer te zien, ben ik met je eens.
En toch is het besef er nu meer (zeker na een seizoen als deze) wat voor prestatie dit is geweest. Nu is het gewoon weer ouderwets bibberen tegen elke Europese tegenstander. Liever zo'n dramatische uitschakeling weer dan moeten stressen tegen de Bodø/Glimts van deze wereld.
pi_213464273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:41 schreef Simmertje het volgende:

[..]
En toch is het besef er nu meer (zeker na een seizoen als deze) wat voor prestatie dit is geweest. Nu is het gewoon weer ouderwets bibberen tegen elke Europese tegenstander. Liever zo'n dramatische uitschakeling weer dan moeten stressen tegen de Bodø/Glimts van deze wereld.
dit idd. Voor een NLse club gewoon uitstekend (hoe pijnlijk het ook was). Je ziet aan de andere topclubs hoe lastig het is ondanks grootspraak vooraf
  woensdag 8 mei 2024 @ 12:17:41 #239
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213464687
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dit idd. Voor een NLse club gewoon uitstekend (hoe pijnlijk het ook was). Je ziet aan de andere topclubs hoe lastig het is ondanks grootspraak vooraf
Was gewoonweg schitterend dat seizoen en de uitschakeling hadden we gewoon aan onszelf de wijten door achteruit te gaan lopen in de 2de helft. Dus voor mij is de balans veel meer positief dan negatief.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213464761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef Simmertje het volgende:
Akpom houden of niet?

Eens. Als pinchhitter zeker waardevol, maar als je kan cashen op die jongen (en Engeland is daar gek genoeg voor) dan moet je die centen gewoon pakken om belangrijkere zwakke plekken in je basis te repareren. Dat was mijn mening over Akpom afgelopen winterstop al en dat is het nu nog steeds.
pi_213464811
quote:

[..]
Rijkhoff volgend jaar eerste spits maken zou ook wel echt wanbeleid zijn hoor. Ik verwacht dat Akpom vertrekt, Brobbey nog een jaar blijft en Rijkhoff tweede spits wordt, eventueel het jaar daarop pas de eerste.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_213465394
quote:

[..]
Zullen de clubs nou echt in de rij staan voor Brobbey? Aardige speler en een authentieke vent, daar gaat het niet om. Maar hij is wel erg blessuregevoelig, in de Eredivisie al. In een competitie waar meer van zijn fysiek gevraagd wordt zie ik dat niet beter worden. Ik zou, alleen om die reden, toch even verder kijken.
  woensdag 8 mei 2024 @ 13:51:14 #243
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_213465523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Rijkhoff volgend jaar eerste spits maken zou ook wel echt wanbeleid zijn hoor. Ik verwacht dat Akpom vertrekt, Brobbey nog een jaar blijft en Rijkhoff tweede spits wordt, eventueel het jaar daarop pas de eerste.
Eens, maar je kan ze inderdaad niet alle 3 aanhouden.
pi_213465905
Je moet Brobbey, Hato, Kaplan, Ramaj, Godts, Henderson, Mannsverk sowieso houden. Dat is de kern en vanuit dat oogpunt gerichte aankopen doen: rechtsbuiten, creative nr 10, linksback (ja alweer..) en een rechtsback. Als er op die posities nog goede aankopen komen, dan ziet het er al een stuk beter uit.

Ik zou Bergwijn, Berghuis, Tahirovic, Wijndal, Avila, Sosa, Akpom, Mikautadze, Forbs, Medic, proberen te verkopen. Daar moet je in totaal wel nog zo een 100 miljoen voor kunnen krijgen. Dan ben ik natuurlijk optimistisch, want ze gaan vast en zeker niet allemaal vertrekken.

Mochten er goede biedingen komen op Taylor, Rensch en Sutalo zou ik die ook verkopen. Echter wil je ook nog wat achter de hand hebben, dus zou ze in eerste instantie niet verkopen.
  woensdag 8 mei 2024 @ 17:29:23 #245
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213467692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 14:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Je moet Brobbey, Hato, Kaplan, Ramaj, Godts, Henderson, Mannsverk sowieso houden. Dat is de kern en vanuit dat oogpunt gerichte aankopen doen: rechtsbuiten, creative nr 10, linksback (ja alweer..) en een rechtsback. Als er op die posities nog goede aankopen komen, dan ziet het er al een stuk beter uit.

Ik zou Bergwijn, Berghuis, Tahirovic, Wijndal, Avila, Sosa, Akpom, Mikautadze, Forbs, Medic, proberen te verkopen. Daar moet je in totaal wel nog zo een 100 miljoen voor kunnen krijgen. Dan ben ik natuurlijk optimistisch, want ze gaan vast en zeker niet allemaal vertrekken.

Mochten er goede biedingen komen op Taylor, Rensch en Sutalo zou ik die ook verkopen. Echter wil je ook nog wat achter de hand hebben, dus zou ze in eerste instantie niet verkopen.
Min of meer eens, al denk ik dat er ook een CV moet komen (Hato/Kaplan lijkt net te licht) en Taylor en Rensch zou ik beiden houden, Taylor omdat hij in combinatie met Brobbey heel aardig is en Rensch als back-up back is prima.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213468533
quote:

Schets je wel min of meer het ideaal. Als ben ik het met @-XOR- eens over Taylor en Rensch.

Maar als ik Beuker hoor in de media dan vrees ik er niet zoveel mutaties gaan komen.
  donderdag 9 mei 2024 @ 19:30:13 #247
378023 Wotte
wotte!?
pi_213482984
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 18:14 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Schets je wel min of meer het ideaal. Als ben ik het met @:-XOR- eens over Taylor en Rensch.

Maar als ik Beuker hoor in de media dan vrees ik er niet zoveel mutaties gaan komen.
Volgens mij alleen gelezen dat ze niet weer een elftal gaan kopen.
pi_213483849
twitter
pi_213483865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
dan niet. Hopelijk snel doorschakelen
pi_213484182
quote:

heel europa heeft deze spelers op 18 zien staan

daar krijg je nog geen vijf cent voor
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')