Jij mag nablijven Ireen van Engelenquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind ik ook interessant. Las eigenlijk altijd in het Engels maar ben laatst weer naar het Nederlands overgestapt, dus sowieso al zulke boeken in het Nederlands ben ik in geinteresseerd
Ik geloof dat maar 1,50 per boek bij de schrijver komt nu.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:01 schreef trui het volgende:
[..]
Ik wil vooral graag dat schrijvers betaald worden voor hun werk, zodat ze ermee door kunnen gaan, dus ik vind het niet erg om iets voor een boek te betalen. Maar er extra belasting op heffen is gewoon bewust ontmoedigen, dat vind ik wel kwalijk.
quote:Ooit was Iris gelukkig. Ze had een huis, een man, de belofte van een gezin. Nu is ze gescheiden en verhuurt ze haar logeerkamer om rond te komen. Het had erger gekund – maar het ook béter gekund. Als Maddy er niet was geweest. Maddy, de vrouw die haar leven heeft verpest.
Influencer Maddy heeft haar merk opgebouwd rondom ‘haar gelukkige gezinnetje’. Ze is beroemd om haar wholesome video’s over het leven met haar man en schattige tweeling. Iris gelooft er geen bal van. En ze gaat bewijzen dat het allemaal nep is...
Annie MG Schmidt, Willem Frederik Hermans en Han Voskuil.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga verder met klassiekers uit de Nederlandse literatuur.
Wie is eigenlijk jullie favoriete Nederlandse auteur?
[ afbeelding ]
Op het moment:quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Hermans, Bordewijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga verder met klassiekers uit de Nederlandse literatuur.
[ afbeelding ]
Hermansquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Open daar dan een apart topic over.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Open daar dan een apart topic over.
Dit topic gaat over welk boek je nu leest/luistert.
Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
Deze tekenen dus!quote:Op woensdag 22 mei 2024 09:35 schreef trui het volgende:
Wel triest he, die verhoging op BTW voor boeken. Waarom in hemelsnaam? Ontlezing is al een groot probleem.
[ afbeelding ]
gedaan!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze tekenen dus!
https://petities.nl/petit(...)-een-waardeloos-idee
Gedaan!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze tekenen dus!
https://petities.nl/petit(...)-een-waardeloos-idee
haha ja mooie scene, maar inderdaad tegelijkertijd een steeds realistischer schrikbeeld!quote:Op zondag 26 mei 2024 07:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Gedaan!
Hoewel het tegenwoordig stikt van de boekenbiebjes waar je gratis lezen kunt, en je voor weinig bij de kringloop kopen kunt, ben ik toch wel een beetje bang voor een toekomst zoals hieronder
(Ok ik moest om deze scene wel heel hard lachen)
https://www.facebook.com/share/v/GpfgcZKKC54qypRo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |