Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Flinkquote:Op maandag 29 april 2024 17:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik bestel vaak bij Flink. Ik zie er zoveel fietsen hier dat het lijkt of de hele buurt bij Flink bestelt. Van de week heb ik nog de bon vergeleken met de prijzen bij de AH. De meeste producten hebben dezelfde prijs of zijn maar ietsje duurder. Hier hebben we een paar supermarktjes in de buurt maar daar kun je je kont niet keren en meestal is het superdruk. Een keer in het begin klopte de bestelling niet, maar dat werd direct opgelost door vriendelijke klantenservice en kreeg ik nog een 5 euro voucher voor de volgende bestelling. Ook als de bezorging een uur duurt krijg je excuses en een tegoedbon. Verder had Flink als enige een bestelpagina die het ook doet op een laptop, terwijl de concurrentie alleen een bestelapp had. Ook fijn dat je op je gemak de ingrediënten en voedingswaarden kunt lezen.
Heb je aandelen?quote:Op maandag 29 april 2024 17:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik bestel vaak bij Flink. Ik zie er zoveel fietsen hier dat het lijkt of de hele buurt bij Flink bestelt. Van de week heb ik nog de bon vergeleken met de prijzen bij de AH. De meeste producten hebben dezelfde prijs of zijn maar ietsje duurder. Hier hebben we een paar supermarktjes in de buurt maar daar kun je je kont niet keren en meestal is het superdruk. Een keer in het begin klopte de bestelling niet, maar dat werd direct opgelost door vriendelijke klantenservice en kreeg ik nog een 5 euro voucher voor de volgende bestelling. Ook als de bezorging een uur duurt krijg je excuses en een tegoedbon. Verder had Flink als enige een bestelpagina die het ook doet op een laptop, terwijl de concurrentie alleen een bestelapp had. Ook fijn dat je op je gemak de ingrediënten en voedingswaarden kunt lezen.
Je vergeet dat alles maar tot max tot 10 uur open is. In tegenstelling tot veel andere landen waar winkels tot laat open zijn (zoals het zuiden van Europa) of 7/11 etc enzo 24 uur per dag open zijn zoals in de VS of azie.quote:Op maandag 29 april 2024 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In de steden waar die flitsbezorgers zitten, kan je op bijna iedere straathoek wel een supermarkt vinden en je kan je boodschappen in heel Nederland laten bezorgen door meerdere supermarkten. Daarom is het ook raar dat zoveel flitsbezorgers in Nederland jarenlang met hun scootertjes boodschappen hebben bezorgt. Er is gewoon geen markt voor.
Flink kan met hun monopolie nu wel goede zaken doen voor die kleine groep waarvoor ze interessant zijn.
PR gemacht. Weg met stomme bedrijven die hun gare advertorials hier zetten.quote:Op maandag 29 april 2024 17:53 schreef Jemoederniet het volgende:
De strategie van flitsbezorgers als Flink is altijd geweest dat ze de bezorgkosten zo laag mogelijk houden en de individuele producten relatief duurder maken. Bij Flink zijn de bezorgkosten nog geen 2 Euro.quote:Op maandag 29 april 2024 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heb je aandelen?
Dikgedrukte is trouwens vooral omdat het zo gruwelijk inefficiënt is, niet omdat het volume nu echt zo hoog is.
Meerdere dagen wachten? Als ik nu een bestelling plaats bij Albert Heijn heb ik het morgen in de loop van de dag binnen.quote:Op maandag 29 april 2024 17:37 schreef Triggershott het volgende:
Ik maakte weleens gebruik van Getir tot ik opeens zag dat ze niet meer bezorgden bij mij in de buurt. Toen op zoek gegaan naar een alternatief, Flink dus. Hopelijk vertrekken zij ook niet. Ik moet meerdere dagen wachten op Albert Heijn terwijl Flink binnen een kwartier levert. Beide hebben zo hun voordelen en nadelen.
Oneens. Soms kun je gewoon je tijd beter besteden dan naar de supermarkt te waggelen.quote:Op maandag 29 april 2024 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
En voor de klanten, loop gewoon naar de supermarkt waarvan er in Nederland 3 op loopafstand zitten, tenzij je misschien ergens in Ruinerwold woont, maar daar bezorgt Flink ook niet.
Daarom zijn wij allemaal fok!-usersquote:Op maandag 29 april 2024 18:11 schreef Triggershott het volgende:
Of je kunt efficiënter met je tijd en energie omgaan
Pull Request gemacht?quote:Op maandag 29 april 2024 17:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
PR gemacht. Weg met stomme bedrijven die hun gare advertorials hier zetten.
Dat is helaas niet overal het geval. Nu toevallig wel, als ik mijn bestelling morgen wil ontvangen kan ik tussen 5.70 en 7.95 euro bezorgkosten betalen. Bij Flink kan ik het over een kwartier ontvangen en goedkoper.quote:Op maandag 29 april 2024 18:09 schreef Hathor het volgende:
Meerdere dagen wachten? Als ik nu een bestelling plaats bij Albert Heijn heb ik het morgen in de loop van de dag binnen.
Heb hem declinedquote:
Als 7,95 al te veel bezorgkosten zijn voor een doos boodschappen dan kan je inderdaad efficiënter met je tijd om gaan.quote:Op maandag 29 april 2024 18:15 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is helaas niet overal het geval. Nu toevallig wel, als ik mijn bestelling morgen wil ontvangen kan ik tussen 5.70 en 7.95 euro bezorgkosten betalen. Bij Flink kan ik het over een kwartier ontvangen en goedkoper.
Tijdens de pandemie was de markt natuurlijk een stuk groter, daar kwam de groei voornamelijk vandaan wat mij betreft.quote:Op maandag 29 april 2024 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In de steden waar die flitsbezorgers zitten, kan je op bijna iedere straathoek wel een supermarkt vinden en je kan je boodschappen in heel Nederland laten bezorgen door meerdere supermarkten. Daarom is het ook raar dat zoveel flitsbezorgers in Nederland jarenlang met hun scootertjes boodschappen hebben bezorgt. Er is gewoon geen markt voor.
Ja alleen voor 99% van de mensen die bestellen is dit als een zombie in bed liggen en Netflix kijken of feesten of andere onzin. Gewoon je eigen shit fixen. Alsof het allemaal CEO's zijn die weken van 90 uur maken. Meestal allemaal lui en/of verwend. Haal je boodschappen, maak je huis schoon. Je leven is vooral druk omdat je fomo hebt.quote:Op maandag 29 april 2024 18:11 schreef Triggershott het volgende:
Oneens. Soms kun je gewoon je tijd beter besteden dan naar de supermarkt te waggelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |