Je vergeet Audi;quote:Op maandag 29 april 2024 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
De belangrijkste strikvragen zijn:
U rijdt in een BMW.
Moet u richting aangeven?
Antwoord: natuurlijk niet![]()
U rijdt in een AMG.
Heeft u voorrang?
Antwoord: Wollah natuurlijk, zemmel.
cursus gedaan bij Said?quote:Op maandag 29 april 2024 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
U rijdt in een BMW.
U rijdt in een AMG.
Heeft u voorrang?
Eerst het boek doorlezen en dan een paar oefenexamens inderdaad, tot ik die foutloos maakte.quote:Op maandag 29 april 2024 06:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oefenexamens maken. Dat heeft mij toentertijd veel meer opgeleverd dan de theorie. Iedereen weet dat rechts voorrang heeft maar met een plaatje en een gekke situatie erbij zie je alleen in zo'n examen.
Dit dus. Gewoon eerst het boek doornemen en de oefenexamens gebruiken om te zien waar je iets meer aandacht aan moet geven en de puntjes op de i te zetten. Alleen maar proefexamens doen lijkt me niet zo zinvol.quote:Op maandag 29 april 2024 10:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eerst het boek doorlezen en dan een paar oefenexamens inderdaad, tot ik die foutloos maakte.
Is dit serieus of gewoon een matige poging tot trollen?quote:Op maandag 29 april 2024 05:32 schreef Invisibli het volgende:
volgende week een afpraak staan, maar nog voor geen meter geleerd.
althans wel wat gelezen maar veel te weinig om nou te denken dat ik ga slagen.
nu is het meer een "ik zie wel" ding.
of zou ik nog even 4 uur youtube moeten kijken? van die theore lesvideos als die er zijn.
iemand een idee?
wat werkte voor jou
Ik heb hem 3 jaar geleden gehaald dus zal nog wel kloppen.quote:Op maandag 29 april 2024 10:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon eerst het boek doornemen en de oefenexamens gebruiken om te zien waar je iets meer aandacht aan moet geven en de puntjes op de i te zetten. Alleen maar proefexamens doen lijkt me niet zo zinvol.
Maar goed, ik ben nog uit de tijd dat je bij twijfel het langste antwoord moest kiezen.
In 1982 was ik aan de beurt. Direct na het rijden in een kroeg theorie-examen op papier, multiplechoice maar wel tussen de koffiedrinkende andere klanten. Vroeger was dus niet alles beter.quote:Op maandag 29 april 2024 11:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 jaar geleden gehaald dus zal nog wel kloppen.
Bij motor was het theorie voor je de weg op gaat en mag je wel je voertuigbeheersing doen. Auto mag je gewoon gaan lessen en moet je voor je je examen aanvraagt je theorie hebben dacht ik.quote:Op maandag 29 april 2024 11:15 schreef qajariaq het volgende:
[..]
In 1982 was ik aan de beurt. Direct na het rijden in een kroeg theorie-examen op papier, multiplechoice maar wel tussen de koffiedrinkende andere klanten. Vroeger was dus niet alles beter.
In het algemeen is het zeer tijdig doorlezen van het boek verstandig. Dan tijdens de praktijklessen ingaan op situaties en eventueel aanvullende vragen stellen aan de instructeur. Lestijd goed gebruiken dus.
Of moet je nu theorie hebben voor je mag beginnen met lessen?
hehe lolquote:Op maandag 29 april 2024 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
U rijdt in een BMW.
U rijdt in een AMG.
Heeft u voorrang?
blik op de weg ook gezien maar was te jong om op te letten en ervan te lerenquote:Op maandag 29 april 2024 08:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb destijds niet zo hard gestudeerd erop, maar had al wel een heel aantal rijlessen gehad toen ik m'n theorie deed dus had al veel situaties, borden etc in het echt gezien en er was veel uitgelegd door mijn instructeur. Ook ben ik altijd al bovengemiddeld geïnteresseerd geweest in verkeer, als kind keek ik bijvoorbeeld al Blik op de Weg en dergelijke programma's. Dat alles was voor mij genoeg om het in 1 keer te halen.
Ik heb m'n rijbewijs overigens alweer 16 jaar dus nog geen gevaarherkenning gehad.
sommige mensen :pquote:Op maandag 29 april 2024 09:40 schreef marc0871 het volgende:
Nou ja, je kan het proberen zoals die gozer waar ik naast zat.
Die ging beweren dat ie er al voor de 20ste keer zat.
En als hij zou zakken, zat hij er 's middags weer.
Of hij niet eens zou gaan leren dan?
Had ie geen zin in. Hij hoopte op een toevalstreffer.
Hij trof het niet.
Ik wel.
Ik heb hem nog toevertrouwd dat ik hoopte dat ik hem nooit op de weg zou tegenkomen.
Hij gaf me nog gelijk ook![]()
Alle afleveringen staan op Youtube.quote:Op dinsdag 30 april 2024 05:35 schreef Invisibli het volgende:
[..]
blik op de weg ook gezien maar was te jong om op te letten en ervan te leren
Nee als.je een autorijbewijs bezit mag je al gaan rijden.quote:Op maandag 29 april 2024 11:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij motor was het theorie voor je de weg op gaat en mag je wel je voertuigbeheersing doen. Auto mag je gewoon gaan lessen en moet je voor je je examen aanvraagt je theorie hebben dacht ik.
Als dat nog hetzelfde is.
Klinkt als meer werk dan gewoon het leerboek zorgvuldig doorlezen. Laten we wel zijn. driekwart van de stof wist je al of is zo logisch dat het geen moeite kost om te onthouden. Dia's uit je hoofd leren kost dan meer tijd en moeite, bovendien heb je er uiteindelijk minder baat bij als je wel je rijbewijs hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Groot boek met proef examens bij de bibliotheek gehaald, en een paar middagen oefen examens doen.....
Ja in een auto!!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee als.je een autorijbewijs bezit mag je al gaan rijden.
Nee ook met een motor.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee ook met een motor.
Als je namelijk een autorijbewijs bezit mag je al gaan lessen met de motor
ik heb wat oefenexamens meegedaan op youtube. zat direct uitleg bij.quote:Op maandag 29 april 2024 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is dit serieus of gewoon een matige poging tot trollen?
Op zich is het antwoord al gegeven maar ehm, lees gewoon het theorieboek en doe een flink aantal oefenexamens en dan is het easy peasy. Pfff dat je dit iemand nog moet uitleggen zeg
wanneer is je exa?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:58 schreef Invisibli het volgende:
[..]
ik heb wat oefenexamens meegedaan op youtube. zat direct uitleg bij.
ik zal het zoal laten weten.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gok dat TS gaat zakken. Wel even bevestigen hè, @:Invisibli !!
ergens bij de 48 euro. ik ben niet rijk maar vind het niet zoveel geld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:02 schreef qajariaq het volgende:
Zonde joh. Het zal ook nog wel iets kosten neem ik aan.
Noem het leergeld.quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:15 schreef Invisibli het volgende:
[..]
ergens bij de 48 euro. ik ben niet rijk maar vind het niet zoveel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |