abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213379925
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind sommige interviews van hem wel interessant. Sommige niet. Als je puur eenzijdig naar hem kijkt, ok. Maar juist door meerdere kanten te bekijken zie je ook meer.

Het is niet alsof wat je op NPO voorgeschoteld krijgt allemaal objectief is.

Ik heb wel altijd het idee dat Tucker de antwoorden op zijn vragen totaal niet begrijpt. ;)
Als hij dan ook kritische vragen durft te stellen richting "die andere kant" zou het misschien nog interessant zijn. Deze man is overduidelijk bezig met een eigen (politiek) gestuurde agenda. Niets objectief aan dus, de vergelijking met de NPO raakt dus kant noch wal.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2024 @ 10:44:24 #202
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213380050
quote:

[..]
Ik vind sommige interviews van hem wel interessant. Sommige niet. Als je puur eenzijdig naar hem kijkt, ok. Maar juist door meerdere kanten te bekijken zie je ook meer.

Ik heb wel altijd het idee dat Tucker de antwoorden op zijn vragen totaal niet begrijpt. ;)
Hij weet wel interessante mensen te strikken, maar hij is een waardeloos interviewer. Zoals je zelf al zegt : hij snapt de antwoorden vaak niet eens. Hell, ik denk dat hij soms niet eens helemaal begrijpt wat hij vraagt.

Tucker is vooral een heel erg gehaaid zakenman. En dat is hem wel gelukt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 1 mei 2024 @ 10:47:43 #203
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_213380087
quote:
Maar juist door meerdere kanten te bekijken zie je ook meer.

Ah, bothsidesism.
pi_213380816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 07:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hoe reageert Rusland in de regel op pijn?

Geeft het antwoord hierop het idee van een "goede strategie" voor Oekraïne?
Meestal reageert Rusland met terugtrekken. Ze trokken zich terug uit de rest van Oekraine toen ze daar te veel pijn kregen (die hele colonne richting Kiev staat me bij) en in het verleden trokken ze zich terug uit Oost-Europa en uit Afghanistan toen ze daar teveel pijn kregen in economische schade en/of militair verlies.
Wat dacht jij dan hoe ze reageren? Rusland heeft eigenlijk nog nooit gereageerd met totale escalatie. Altijd met het verlies nemen op de lange termijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_213380937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 10:05 schreef Straatcommando. het volgende:

En de meeste van dat soort figuren zijn gewoon boos op hun leven/overheid/land om wat voor reden dan ook en zijn dus eor definitie recalcitrant. Als ze tendens A is zullen zij onherroepelijk B roepen.
* De * overeenkomst in mijn IT/D&D/Magic/nerd vriendengroep is dat de MAGA/PoetinIsEenBaas/IkDenkKritisch figuren zonder uitzondering single zijn en gefrustreerd met hun eigen leven ja. Dat is wel het grote verschil met de pro/anti-vaccinatie groepjes welke gemengd waren bij ons.
pi_213380944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 11:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Meestal reageert Rusland met terugtrekken. Ze trokken zich terug uit de rest van Oekraine toen ze daar te veel pijn kregen (die hele colonne richting Kiev staat me bij) en in het verleden trokken ze zich terug uit Oost-Europa en uit Afghanistan toen ze daar teveel pijn kregen in economische schade en/of militair verlies.
Wat dacht jij dan hoe ze reageren? Rusland heeft eigenlijk nog nooit gereageerd met totale escalatie. Altijd met het verlies nemen op de lange termijn.
Dit is natuurlijk onzin, hoe denk je dat Rusland zo groot is geworden?
pi_213380979
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:01 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk onzin, hoe denk je dat Rusland zo groot is geworden?
Omdat ze zich nooit hoefden terug te trekken vanwege te veel pijn. Meestal is de trigger dat het volk het niet meer pikt. Daar zal nu wat meer voor nodig zijn omdat ze inmiddels al generaties aan propaganda hebben gelepeld, maar ik zou vrolijk doorgaan met het leven in Rusland duurder te maken. Dus die olieraffinaderijen moeten stuk.

Russen zijn kei- en keihard. De enige taal die ze snappen is geweld en hun leven kut maken. Anders lopen ze over je heen. (bron: afgelopen 1000 jaar)
pi_213381067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Omdat ze zich nooit hoefden terug te trekken vanwege te veel pijn. Meestal is de trigger dat het volk het niet meer pikt.
Dit geldt voor elk land in de wereld...

Je trekt je altijd terug als het niet meer lukt, danwel oorlog danwel politiek gezien.
pi_213381533
Brute ATACMS aanvallen met clustermunitie op Russische militaire doelen.

https://twitter.com/clash(...)d_oPcmFQ91iHelw&s=19
pi_213381557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Omdat ze zich nooit hoefden terug te trekken vanwege te veel pijn. Meestal is de trigger dat het volk het niet meer pikt. Daar zal nu wat meer voor nodig zijn omdat ze inmiddels al generaties aan propaganda hebben gelepeld, maar ik zou vrolijk doorgaan met het leven in Rusland duurder te maken. Dus die olieraffinaderijen moeten stuk.

Russen zijn kei- en keihard. De enige taal die ze snappen is geweld en hun leven kut maken. Anders lopen ze over je heen. (bron: afgelopen 1000 jaar)
Daarom is het heel verstandig dat Oekraine de raffinaderijen opblaast. Laat de brandstofprijs in Rusland maar omhoog gaan. Dat maakt ook het transport vanaf het platteland richting de steden duurder. Daardoor hogere prijzen in de supermakt voor voedsel. Dan worden nog meer burgers boos.

Daarna pas wat miltaire vernederingen. (Een of andere brug opblazen of zo.)
  woensdag 1 mei 2024 @ 13:27:27 #211
6484 ExTec
pi_213381845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:55 schreef Ulx het volgende:
Daarom is het heel verstandig dat Oekraine de raffinaderijen opblaast. Laat de brandstofprijs in Rusland maar omhoog gaan.
30%, sinds begin dit jaar. En da's voor diesel. Rus heeft historisch altijd veel minder benzine capaciteit gehad, dat zal er nog slechter voor staan.
pi_213382304
Zouden Russen blij zijn met duurdere brandstof? Nederlanders jengelen na dertig jaar nog steeds over het kwartje van Kok.
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:31:43 #213
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_213382321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:29 schreef Ulx het volgende:
Zouden Russen blij zijn met duurdere brandstof? Nederlanders jengelen na dertig jaar nog steeds over het kwartje van Kok.
En terecht. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:33:52 #214
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213382343
quote:
Meh, kwartje van Kok nee. Ik wil liever de duizend euro van Rutte. JA HALLO!!
pi_213382373
Nice! Helemaal als het inderdaad een trainingslocatie was. Niet alleen een berg recruten aan gort, maar waarschijnlijk ook de instructeurs.

twitter

twitter
pi_213382396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:37 schreef Ulx het volgende:
Nice! Helemaal als het inderdaad een trainingslocatie was. Niet alleen een berg recruten aan gort, maar waarschijnlijk ook de instructeurs.

[ x ]

[ x ]
De rantsoenering is gestopt en Oekraïne kan ook weer de aanval zoeken?
pi_213382431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De rantsoenering is gestopt en Oekraïne kan ook weer de aanval zoeken?
De rantsoenering ging vooral om 155mm granaten. Dit is (waarschijnlijk) ATACMS geweest. Daar kwam in maart al een nieuwe lading van binnen.
Ik denk dat ze de eerste tijd vooral de achterhoede van de Russen, ver van het front dus, gaan aanpakken.
pi_213382536
quote:
Ik weet niet zeker of de brandstof voor consumenten duurder is geworden. Normaal gesproken check ik de dagprijzen aan de pomp in een willekeurige middelgrote stad.

Het is wel zo dat de brandstof prijzen zwaar gesubsidieerd zijn, en kunstmatig laag worden gehehouden.

rusland kan altijd lage prijzen subsidieren.
pi_213382565
Dan moet Oekraine meer drones op de olieproductie schieten.
  woensdag 1 mei 2024 @ 15:11:31 #221
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_213382671
quote:

[..]

Ik heb altijd het idee dat Tucker de antwoorden prima begrijpt, maar totaal niet geïnteresseerd is in waarheidsvinding of journalistieke duiding buiten de (ver)nauwe(nde) fuik waarin hij opereert.

Het had hem gesierd in dit interview minstens eens te informeren bij 'filosoof' Dugin of er naast een overduidelijke politieke agenda ook nog andere maatschappelijke verklaringen denkbaar waren voor hyperindividualisme en minderheidsdenken - maar dat laat hij gemakshalve achterwege omdat het schrikbeeld van 'the new liberal/transhumanist agenda of the elites vs us common folk' zo lekker in zijn product past.

Een veredelde influencer is het, slecht vermomd als 'oprecht bezorgde' journalist. Just asking questions.. maar alleen die die al heersende opvattingen versterken.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_213382726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:57 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
Ben wel benieuwd naar de werking hiervan. In theorie, volgens de filmpjes iig, is dit goed tegen veel drones?

Zijn er al berichten over waar deze wordt ingezet en of het goed werkt?
pi_213382800
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:06 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Makkelijk praten als jij de rekening niet hoeft te betalen. Maar zo kennen we het pro Oekraïnekamp weer.

Het maakt niet uit hoeveel geld er naar Oekraïne gaat. Er zijn niet genoeg handjes om de wapens vast te houden. En van die huurlingen is ineens geen spoor meer te bekennen. :')
Waar heb je het over man? Je loopt te raaskallen.
pi_213382829
twitter

Kijk, dit zijn de goede berichten. En niet onverwacht. Rusland gebruikt tenslotte Iraanse drones en Noord-Koreaanse raketten om doelen over de grens te bestoken. Als zij het mogen mag Oekraine het ook.
pi_213382845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:17 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd naar de werking hiervan. In theorie, volgens de filmpjes iig, is dit goed tegen veel drones?

Zijn er al berichten over waar deze wordt ingezet en of het goed werkt?
Weet niet of die er al zijn, maar volgens het promo filmpje van Rheinmetall werkt het erg goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213382905
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:33 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Weet niet of die er al zijn, maar volgens het promo filmpje van Rheinmetall werkt het erg goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik gezien, vandaar ook mijn vraag of er iets bekend is van de feitelijke werking ervan. We hebben meer wapensystemen gezien die in theorie leuk zijn maar na een paar weken niet meer werken. Meeste van die GPS spullen bijvoorbeeld.

Soms lees je verhalen over de werking, over Patriots bijvoorbeeld, maar over Skynex ben ik niks tegengekomen.
pi_213383382
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213383589
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 10:29 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Als hij dan ook kritische vragen durft te stellen richting "die andere kant" zou het misschien nog interessant zijn. Deze man is overduidelijk bezig met een eigen (politiek) gestuurde agenda. Niets objectief aan dus, de vergelijking met de NPO raakt dus kant noch wal.
De NPO is geregeld net zo 'kritisch' en overduidelijk bezig met hun eigen (politiek) gestuurde agenda. Zeker als het iemand uit hun eigen kliek betreft (zoals 'lieverd' Khalid...).
pi_213383601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 10:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij weet wel interessante mensen te strikken, maar hij is een waardeloos interviewer. Zoals je zelf al zegt : hij snapt de antwoorden vaak niet eens. Hell, ik denk dat hij soms niet eens helemaal begrijpt wat hij vraagt.

Eens. Het hangt dus enorm van de gast af of het interessant is.
pi_213383632
twitter

Ah, kijk nou....
pi_213383664
quote:
Momenteel betalen ze een schijntje van wat jij en ik hier betalen voor brandstof.
pi_213383694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Momenteel betalen ze een schijntje van wat jij en ik hier betalen voor brandstof.
Ze verdienen ook een schijntje. Dus dat heft elkaar weer op.
pi_213383755
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 16:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze verdienen ook een schijntje. Dus dat heft elkaar weer op.
Dat hangt een beetje af van wat je doet en waar je zit. Maar zelfs uitgaande van gemiddelden is het daar nog steeds relatief goedkoop. Niet voor niets stoken ze daar zonder met de ogen te knipperen naar 25 graden, waar ik in Nederland de kachel vaak op 19 of zelfs 18 graden zie staan.
pi_213383814
Mooi. Het is nog geen winter.
pi_213383833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat hangt een beetje af van wat je doet en waar je zit. Maar zelfs uitgaande van gemiddelden is het daar nog steeds relatief goedkoop. Niet voor niets stoken ze daar zonder met de ogen te knipperen naar 25 graden, waar ik in Nederland de kachel vaak op 19 of zelfs 18 graden zie staan.
Hoe weet jij eigenlijk op welke temperatuur de thermostaat zo'n beetje staat, bij de Russen?
pi_213383839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:07 schreef Ulx het volgende:
Mooi. Het is nog geen winter.
Je bedoelt: het is sinds enkele dagen (weertechnisch) geen winter meer.
pi_213383846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:08 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hoe weet jij eigenlijk op welke temperatuur de thermostaat zo'n beetje staat, bij de Russen?
Dat krijg je als je een beetje van de wereld ziet. Dat je merkt dat in de meeste landen men gewoon de hut wel warm stookt.
pi_213383850
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:08 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dit is algemene kennis, als je een beetje interesse in Rusland hebt. 25 is nog laag overigens :+
pi_213383862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat krijg je als je een beetje van de wereld ziet. Dat je merkt dat in de meeste landen men gewoon de hut wel warm stookt.
Ik ben ook wel eens uit mijn dorp geweest, maar toevallig nooit in Rusland. Maar jij komt veel in Rusland dus?
pi_213383866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Veel Russen kunnen het alleen niet zelf bepalen en hebben ze blokverwarming. Ook in China overigens.
pi_213383870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:11 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik ben ook wel eens uit mijn dorp geweest, maar toevallig nooit in Rusland. Maar jij komt veel in Rusland dus?
Veel? Nee.
pi_213384304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Veel? Nee.
Genoeg voor wat bloedroebels?
pi_213384375
Dat zijn weer mooie cijfers. Jammer dat na 9 mei deze waarschijnlijk weer flink omlaag zullen gaan.
twitter

Het zou grappig zijn als juist door corruptie het hele kaartenhuis in elkaar zou vallen. Corruptie dat door Putin in stand is gehouden.
twitter

twitter
  woensdag 1 mei 2024 @ 18:17:16 #244
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_213384436
twitter
Heel veel sambal
  woensdag 1 mei 2024 @ 18:20:41 #245
6484 ExTec
pi_213384458
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:37 schreef BEFEM het volgende:

Soms lees je verhalen over de werking, over Patriots bijvoorbeeld, maar over Skynex ben ik niks tegengekomen.
Oekraine had een prototype gehad. waarschijnlijk met verzoek om het niet aan de grote klok te hangen. Van deze hebben ze ook een prototype gehad. Beide haalde idd niet de MSM, maar bv in (oekrainse) lokale sufferdjes laten commandanten zich dan ontvallen dat ze zeer tevreden zijn met hoe die dingen opereren.

Daarbij is dat keuze van de maker. Horen we wel eens wat van de SAMP/T? Nee, niks. Dat hebben FR en IT liever niet.
pi_213384468
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 18:10 schreef Delenlill het volgende:
Dat zijn weer mooie cijfers. Jammer dat na 9 mei deze waarschijnlijk weer flink omlaag zullen gaan.
[ x ]
Het zou grappig zijn als juist door corruptie het hele kaartenhuis in elkaar zou vallen. Corruptie dat door Putin in stand is gehouden.
[ x ]
[ x ]
Denk je?

twitter
pi_213384473
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_213384507
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 18:17 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
Ze hebben nog andere voertuigen neergezet ook hoor.

twitter
pi_213384510
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Denk je?

[ x ]
Niet wanneer het op raketaanvallen aankomt. Daar hebben zij nu een hele hoop meer van. Al zullen die ook snel op raken met hoe snel Oekraïne ze afvuurt (is een observatie, geen kritiek. Oekraïne weet altijd wel hele goede doelwitten uit te kiezen). Dus laten wij hopen dat de aanvoer hiervan niet zal stoppen. Voor nu is het probleem niet de financiering. Maar de voorraden die Amerika (en andere landen) heeft hiervan. EN de minimale voorraad die zij zelf aan moeten houden.

Maar de meatwave attacks om bepaalde doelen in te nemen voor victory day zullen wel weer veel minder worden wanneer deze over is. Zo ging het vorig jaar ook. En met Putin's verkiezingen.
  woensdag 1 mei 2024 @ 18:32:03 #250
6484 ExTec
pi_213384545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 18:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze hebben nog andere voertuigen neergezet ook hoor.

[ x ]
En de ironie dat er van hun rotzooi niks over is, behalve verwrongen metaal, en het westerse spul er eigenlijk nog best wel goed uitziet ontgaat ze integraal :D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')